Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hányan és kik...

Címkék: statisztika onlinemarketing érdekes hírek ajánló kutatás

2006.02.14. kedd 13:36 Konrad

...interneteznek nálunk? Ez mindig fogós kérdés. Nagyon szép számokat szoktunk beleírni egy-egy prezentációba, és az "Internet penetrációs adatok" címszóval gyönyörű grafikonokat és mindeféle következtetéseket is odabiggyesztünk.

De érdemes ezek a számok mögé nézni! Persze egy-egy kutatás megvásárlása drága, a kisebb ügynökségek sem szokták általában megvenni, nemhogy a megrendelők...

Ezért is örültem meg, hogy az NRC pár napja részletesebb eredményekett tett közzé a honlapján. Sőt, mindjárt három anyagot (igaz, ebből kettő a hazai).

Az első a A legfrissebb Internetpenetrációs adatok címet kapta, és több, mint egy egyszerű PR anyag vagy sajtóközlemény. Egyrészt nagyon plasztikusan grafikusan is megjeleníti a legfontosabb adatokat, másrészt részleteket is megtudhatunk az anyagból.

Az NRC Piackutató legfrissebb adatai szerint a 15-69 éves magyar lakosság 24 százaléka legalább heti gyakorisággal internetezik - őket tekintjük gyakori internetezőknek. 4 százalék rendszeresen, de nem heti gyakorisággal használja az internetet - őket hívjuk ritkán interntezőknek. Az NRC Piackutató a ritkán és gyakran, rendszeresen internetezők összességét tekinti a magyarországi internetpenetrációs szintnek. Legfrissebb adataink alapján elmondható, hogy Magyarországon 2,1 millió rendszeres internethasználó van. A rendszeresen internetezőkön felül 8 százalék már kipróbálta a világhálót, 2 százalék még nem, de a közeljövőben elképzelhetőnek tartja. 61 százalék még nem próbálta ki az internetet és nem is tervezi, hogy a közeljövőben fellép a világhálóra.

A másik anyag hasonlóan bőbeszédűen (tényleg!) a használatról szól: Online tevékenységek: hasznos és szórakoztató internet.

A levelezés (96 százalék), az általános keresés (91 százalék) és az internetes magazinok olvasása (75 százalék) a leggyakoribb rendszeresen végzett online tevékenységek. Szabadidős programokat, gazdasági híreket, termékszolgáltatással kapcsolatos információkat a gyakori internetezők több mint fele keres és olvas legalább havi egy-két alkalommal. A legalább hetente egyszer internetezők 59 százaléka használja a világhálót munkára, tanulásra.

Érdekesség, hogy mindkét anyag foglalkozik a digitális egyenlőtlenséggel is, ami egy fontos probléma, és mégis nagyon keveset foglalkozunk vele.

A harmadik anyag nemzetközi kitekintést ad, és kiemelten a digitális egyenlőtlenségről szól. A címe is ez: Globális digitális szakadék

Számomra meglepetést is okozott ez az anyag:

Az Európai Unión belül 49 százalék az internetezők aránya. Az élmezőnyben Málta kivételével csak régi tagállamokat találunk. Málta speciális esetnek számít: 384 ezer lakosa közül 301 ezer internetezik és 2000 és 2005 között 653 százalékkal emelkedett a penetráció.

EZ az igazi növekedés! 5 év alatt 653 százalék... Igaz, kevesen élnek ott, de gondoljunk bele: egy ekkora országban az olvasni nem tudók számával egyezhet meg kb. a nem internetezők száma... Ez azért nem semmi!

Szóval, ajánlom minden érdeklődő figyelmébe az anyagokat, és remélem, a jövőben is hasonlóan részletes dolgokat hoznak nyilvánosságra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr614744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása