Tetszik ez az új Pannon szlogen - "Mi sem természetesebb a megújulásnál."
Főleg, amikor csak a mondat elejét írják ki egy bimbózó növény mellé (amiből az új Pannon logó lesz majd, ha kitavaszodik). Milyen jó kis teaser lehetett volna :-)
És lassan tényleg itt a tavasz, ha a Pannonnak szerencséje van, mire lendületbe jön a kampány, pont ütni fog a szlogen is. Kár, hogy ez a virág és ez a szín kicsit jellegtelen, de nekem még mindig jobban tetszik, mint a magenta.
Viszont amit a Pannon site-tal tettek, az majdnem bűn! Miért kellett ennyire elnagyolni? Olyan kis kellemes volt a korábbi, erre most minden olyan nagy és olyan bumfordi lett! Még jó, hogy használhatóságban továbbra is a Pannon oldala maradt a legjobb. (Bár most pár dolgot a menük legalján nem találok, de azokat lehet, direkt tüntették el.)
Egyébként érdekes, hogy bár a www.pannon.hu ugye a Pannon oldala, de ha az ember elkezd beljebb mászkálni, akkor hirtelen pgsm.hu oldalon járunk. Ennél azért gondosabban kellene átállni, ha már tényleg az új név lett "nyomva"!
Kíváncsi leszek az online kampányra is, hiszen mostmár új ügynökséggel dolgoztatnak. Azért remélem nem ilyen terjengős-kinövős kampányt kapunk a Carnationtól (hihi, ez is virág! ez tiszta rét feeling, ami itt van).
Utolsó kommentek