Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ezt is imádni fogjuk... vagy nem

Címkék: kampány kreatív [origo]

2006.02.28. kedd 18:27 Konrad

Jól ismerjük azt az interstitial hirdetést, ami akkor jön be, amikor meg akarunk nézni egy weboldalt. Azaz ez jön fel előbb, és továbbkattintva látjuk csak a tartalmat. Eddig a hazai piacon ilyen címlap előtt volt jellemző (Indexen, [origo]-n).

Az [origo] most ezt a megoldást cikkeknél is használja: amikor rákattintottam egy gazdasági cikkre, a cikk előtt bejött egy reklámoldal, és csak ezt követően tudtam elolvasni a tartalmat.

Hatékony egy megoldás, látja mindenki. De hogy mindenki szeretni fogja? ...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr115268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Almalap · http://www.almalap.hu 2006.03.01. 07:28:33

Én utálom, viszont baromi gyorsan tudok a refresh-re kattintani - és akkor már nincs hirdetés. Vajh hirdetés-letöltés-mérési oldalról ez minek számít: sikeresnek v. nem? Mérik-e azt, hogy milyen gyorsan mentem tovább új oldalra - ez elvileg a log fájlból kiderülhet. És ezt a hirdető is tudja, vagy csak fizet?

mustar 2006.03.01. 11:30:27

Nem hinném, hogy mérik.
Igazság szerint a hirdető közvetlenül nem mér semmit, csak az ügynöksége. Az ügynökségnek pedig semmilyen érdeke nem fűződik ahhoz, hogy ezt megossza (sőt, egyáltalán mérje) a pénz forrásával.
Megjelent? Igen. Kattintott X%? Igen. Teljesült a terv? Igen. Érdekes, hogy lehetett volna X nagyobb is? Nem. Frankón pozicionáltunk (kidobáltuk a hirdetéseket az állandó partnereinknek, akiknél 50% kedvezményért vállaltunk évi Y millió költést), kaszáltunk egy csomót, a hirdető úgysem ért hozzá (vajon hányan tudják, mi a különbség mondjuk egy cookie vagy adatbázis alapján targetált hirdetés között? egyáltalán, hányan tudják mi az a cookie?). Minek tovább bonyolítani ezt?

mustar 2006.03.01. 11:31:48

Egyébként vicces, hogy a nissan hirdetési oldal title-je "Láttad a fényeket?"

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.01. 11:49:39

Ezt észre se vettem, tényleg jó. Kicsit figyelmetlenek...
Egyébként valóban nem mérik. Általában az időtényező nem szokott mérve lenni, pedig nem ártana, főleg amikor látom a kisregényeket eljátszó bannereket... Amiknek csak az elejére éppen rápillant a user.


süti beállítások módosítása