Az internetes hirdetések egyik nagy előnye az, hogy bizonyos esetekben pontosan célozhatóak. Akkor célozhatóak a legjobban, ha regisztrált felhasználóknak jelentetünk meg reklámokat, hiszen ilyen esetben pontosan tudhatjuk, milyen idős, milyen nemű, hol lakik, mi érdekli... A direkt e-mail kampányok is ezzel az előnnyel bírnak: az adatbázisok nagyon sok adatot tartalmaznak egy-egy felhasználóról.
Persze két dolog fontos az ilyen targetálásnál: jó nagy legyen az adatbázis és a megadott adatok minél pontosabbak legyenek.
Az iwiw, mint olyan közösségi szolgáltatás, ahol a barátainkat, ismerőseinket szeretnénk megkeresni, egyszerűen kötelezővé teszi az adatok pontos megadását. Eddig a mérete volt az, ami elmaradt a nagyobb adatbázisoktól, de az elmúlt néhány hét növekedése ezt a gondot is megoldotta.
Az iwiw-en ma regisztrálta magát az 500.000. (aktív) felhasználó.
Utolsó kommentek