Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az iwiw lenyom mindenkit?

Címkék: iwiw érdekes közösség

2006.03.03. péntek 11:07 Konrad

Az internetes hirdetések egyik nagy előnye az, hogy bizonyos esetekben pontosan célozhatóak. Akkor célozhatóak a legjobban, ha regisztrált felhasználóknak jelentetünk meg reklámokat, hiszen ilyen esetben pontosan tudhatjuk, milyen idős, milyen nemű, hol lakik, mi érdekli... A direkt e-mail kampányok is ezzel az előnnyel bírnak: az adatbázisok nagyon sok adatot tartalmaznak egy-egy felhasználóról.

Persze két dolog fontos az ilyen targetálásnál: jó nagy legyen az adatbázis és a megadott adatok minél pontosabbak legyenek.

Az iwiw, mint olyan közösségi szolgáltatás, ahol a barátainkat, ismerőseinket szeretnénk megkeresni, egyszerűen kötelezővé teszi az adatok pontos megadását. Eddig a mérete volt az, ami elmaradt a nagyobb adatbázisoktól, de az elmúlt néhány hét növekedése ezt a gondot is megoldotta.

Az iwiw-en ma regisztrálta magát az 500.000. (aktív) felhasználó.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr815350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joco 2006.03.05. 14:14:40

Szép szám az 500.000, pláne hogy a rendszerből adódóan a felhasználók szinte teljes része névvel és más privát adatokkal vállalja a dolgot, de az "aktív" szót költői túlzásnak tartom a részükről. Nehezen képzelhető el olyan rendszer, ahol a userszám takkra megegyezik az aktív userek számával.
A median adatai szerint az elmúlt hónapban átlag napi 284e egyedi látogatójuk volt, az aktív látogatók száma (mondjuk legyen az az aktív, aki legalább egyszer belép havonta) valahol tehát e fölött lehet - de mindenképpen kevesebb 500e-nél.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.03.05. 15:15:59

joco, teljesen igaz, de ugyanez igaz a többi adatbázis alapú dologra is. Pl. a freemail kb. 1,5 millió címet mond, ha megkérdezed, mennyi usert érsz el.
Tehát az, aki ezzel foglalkozik (pl. én), úgy kér ajánlatot, hogy adott idő alatt az adott célcsoportból mondjuk háromszoros eléréssel hány usert lehet elérni.
És az 500e tag azért mégis sokkal nagyobb merítés, mint mondjuk a Gyalogló Chat kb. 150e regisztráltja.
De egyébként teljesen igazad van, köszi a pontosítást.

bazso 2006.03.10. 01:19:18

60 napon belül a regisztrált felhasználók közel 90%-a belépett az iWiWen...


süti beállítások módosítása