Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mijük nincs a blogoknak?

Címkék: blog

2006.04.19. szerda 23:09 Konrad

Én megértem Simót. Nagy nehezen sikerült beépülniük a köztudatba, végre az olvasók, a hirdetők és a szakma is elfogadja az internetes médiát, kialakult egy új status quo, erre meg itt van egy ilyen izé, ezek a blogok vagy mik, amik felborogatják ezt az amúgy sem olyan régen kialakult új rendet.

Mert tényleg, milyen dolog az, hogy ezek a felhasználók itten saját médiát csinálnak? Elcsipegetnek ilyen-olyan híreket, azokat kommentálják, teleszemetelik a netet a véleményükkel, és közben még a Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesületébe se fognak belépni!

Skandallum!

Mert mijük van ezeknek a blogoknak? Sőt! Mijük nincs?

Nincs ebit data-juk. Nincs business plan-jük. Nincs sales strategy-jük. Nincs human resource gazdálkodásuk. Nincs CEO-juk.

Nincs látogatottságuk. Nincs letöltésszámuk. Nincs reklámjuk. Nincs szerkesztőségük. Nincs ezeknek semmijük.

Hát lehet ezeket komolyan venni?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr758762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.04.20. 06:28:15

Lehet, hogy rájövünk végre, hogy a tartalom a legfontosabb? :) Mondjuk business planje, reklámja pont lehet egy blognak is, gondolom neked is van... ;)

Vagy eleve hülye vagyok, hogy komolyan vettem a kérdést?

bano · http://www.ekommando.hu/ 2006.04.20. 08:08:44

Hát, ebben a blog-kérdésben nálam jobban a szélen kevesen állnak.

A szabadszájú műfajnak, a blognak ott jut csak levegő, ahol kilúgozott, 'politically correct' tartalmak a menők, illetve azok uralják az online piacot.

Amíg az Index.hu stílje kvázi blog-stíl, addig itten kérem nem nagyon hiszem, hogy valaha is lesz egyetlen komoly látogatottságú, tekintélyű blog. (Apropó, mondjon valaki egyet, ha tud! - Ha Tóta W. elvonulna egy saját blogba, na annak lenne közönsége.)

Mert mit is tud a blog, amit előtte nem tudtak weboldalak? Sztaniolba csomagolt semmit.

Személyes blogok engem személy szerint nem nagyon érdekelnek, a szakmaiak tartalma pedig hát, hogyismondjam; aggályos - innentől pedig érdektelen.

"Komoly ember nem blogol, hanem tartaloszolgáltat" (c) Ismeretlen szerző

--
Bocsátassék meg a szkepticizmusom, mea maxima culpa.

pollner · http://www.mediablog.hu 2006.04.20. 08:58:35

Konrad, Te is tudod, hogy a dolgok sokkal árnyaltabbak. Az ilyen demagóg szöveggel legfeljebb csak a választási kampányban lehet sikereket elérni:-)

prospero 2006.04.20. 10:11:46

Bano --- hát nem tudom, én a comment.com-t nem tartom igazi blognak, inkább amolyan újságcikk + commentbox keveréknek

mitől él az a blog? egy újságíró csinálja ugyanúgy... ettől éppen a sava borsa vész el

egyébként Tóta W-től sokkal erősebb írók vannak csak itt a bloggeren, olvass bele El Lobo, Merkoffo, Doransky vagy most már Csepeli blogjaiba és hát a statjuk is elég jó. Ők már közösségben bloggolnak és nem újságot írnak (elnézést, ha hirtelen más erős bloggokat is kihagytam), a statjuk pedig lassan napi 5-10 ezer olvasónál jár

Akos 2006.04.20. 11:26:03

"Tóta W-től sokkal erősebb írók"

Az említetteket nem ismertem (Doransky-t kivéve), most is épp csak beléjük néztem, de az igazat megvallva az első benyomás alapján a szokásos belterjes, "blogger által istenített blogger"-típust látom.

Vagy masszívan politizál, vagy köldöknézegető módon boncolgatja a blogoszférát és a legújabb webes technológiákat.

Ehhez képest biztos vagyok, hogy egy Tóta W jóval nagyobb olvasottságot bírna produkálni. Ő éppen a megfelelő mértékben bulváros :-)

bano · http://www.ekommando.hu/ 2006.04.20. 14:17:45

Masszív hofista lévén egy idézet.

Jó tudni, hogy a történet főszereplője 'adta' (javasolta) Hofinak a művésznevét, mikor Szegeden volt kezdő színész. Mármint a Hofi, nem a nagydarab Szendrő József, akiről az alábbi kis történet szól.

Új, fiatal vendégrendező meghívja a főpróbára a direktort, Szendrőt. Lemegy a darab, majd nyájasan kérdi az igazgatót:
- Direktor úr, milyen volt?
- Fos.
- És ha, ö, ha majd még összeáll?
- Akkor még lehet szar.

Eddig a történet.

Azt akarom ezzel mondani, hogy még akadémiai vitának sem nevezném az ilyen definíciós dolgokat, hogy most akkor mi a blog, mint a commentbox, meg mittudomén. Vannak rá kész szavaink: jó - rossz. Van benne valami új, vagy egy nyolcadik remix.

Egy egyedi sztori, ha jól ki van találva, az adja magát, annak kialakul a formája, és nem kész formába öntjük. Lesz, keletkezik, formálódik, alakul. Egy projekt egyszer jó.

Én azért állok szélen a blog-kérdésben, mert buzzwordnek tartom, mint a web2.0-t és modernkori társaikat.

Az említett belterjességel semmilyen problémám nincsen, ez működteti ezt a blogszférának nevezett képződményt; lassan a saját piacát teremti meg, mint a többezer fős hazai mlm-értékesítési láncok.


süti beállítások módosítása