Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Parajelenségek: az Opera és az [origo]

Címkék: hiba

2006.04.27. csütörtök 09:53 Konrad

Az Opera (most épp 8.54-es, 7730) és az [origo] valahogy nem szeretik egymást. Rendszeres problémám, hogy egyes - véletlenszerű - [origo] oldalaknál "elszáll" az Opera memóriakezelése, azaz jól leáll minden. Így egy Opera lelövéssel tudok csak továbblépni.

Lassan le is szokok emiatt a vezető hazai portálról...

Az a sejtésem, hogy a hibákat elsősorban a hirdetések (pontosabban azoknak a kihelyezési módja) okozza. Ezt erősíti meg a mai parajelenség is: a felső hirdetési csík alatt "ugrált" az [origo] (15 másodperces mozi, Quick Time formátumban, kb. 2.5 mega).

Hát... nem vicces.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr788979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.04.27. 13:17:11

Én nagyon ritkán nézek rá az origóra (pont az irdatlan betöltési méret miatt szoktam le róla), de amikor ritkán, akkor nem szokott problémázni.
Ugyanaz a verzióm van, mint neked (plusz 1.4-es Sun java).

Üdv: dezo

Jano · http://www.hszk.bme.hu/~hj130/ 2006.04.27. 14:33:00

Én Firefox Adblock (reklám blokkoló) kiterjesztést használok reklámok ellen. És nem is elsősorban a zavaró hatásuk miatt szűrőm őket.

Egy portálon ma már a letöltött adatmennyiségnek jó ha negyede, ötöde a portál tartalma míg a többi reklám. Modemen de még 256-os kapcsolaton is számít ez a spórolás. Másik ami még ennél is fontosabb: a régebbi gépem egy p3 800-as 256Mb memóriával pillanatok alatt belassúlt a sok reklámtól ha megnyitottam pár fület. Processzor terhelés 100%-ra és már indult is be a hűtő venti. Adblockkal meg ilyenek nincsenek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.27. 15:16:23

Mindig irigyeltem azokat, akik használhatnak adblockot. Én a munkám miatt nem tehetem, figyelnem kell, mi történik a piacon.
Adblockot csak azért használok néha, hogy lássam, milyen megoldások tudnak azon átjutni.

jalso 2006.04.27. 18:42:16

az ember egy ideig turtozteti magat, "nem blokkolom, ebbol el a kedvenc portalom, kibirom", stb. Aztan amikor megjelennek az olyan idiota flash reklamok amik pld jobb szelrol kigordulnek balra es betakarjak az oldal 3/4-t , s az eltakarodasuk utan meg hagynak egy imaginaris negyzet "layert" a cikkek felett amitol nem lehet a "kitakart" linkekre kattintani,na ekkor jon az adblock. Ez biztos valami ideiglenes bug volt, de tele volt a tokom tole anno:)

Jano · http://www.hszk.bme.hu/~hj130/ 2006.04.27. 20:19:57

Konrad: Nézd máshonnan: Amikor bekapcsolod az Adblockot akkor mész szabira.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.04.27. 20:26:59

Bekapcsolhatod csak az origóra is :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.27. 20:31:27

Jano: LoL :-)
karaj: kénytelen vagyok ott is nézni, végülis csak piacvezetők vagy mi...

FHD 2006.04.28. 06:39:03

Gyűlölöm és írtom őket.
Outpost tűzfal állandóan frissített adblock
modullal, az Opera-usb kép és flash blokkolója.
8-900 KB helyett egy oldal 30-40 KB.
Fizetek a szgépért, fizetek az oprendszerért,
fizetek az internetért. Ők nem fizetnek hogy
nézzem a reklámjukat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.28. 08:35:46

" Ők nem fizetnek hogy
nézzem a reklámjukat."
Csak azt a tartalmat adják ingyen (nekik nem fizetsz), amit olvasol.
Hiába fizetsz a gépért, az oprendszerért és az internetért, ha ott semmit nem találsz. Vagy jobb az, ha találsz, de az érdemi info újabb pénzedbe kerül?

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2006.04.28. 13:40:08

Én alapesetben elviselem a reklámokat, amíg nem élnek vissza vele. Az origón akkor kapcsoltam ki, amikor egyszer egy kis sárga kacsa úszkált állandóan az egér után. Az indexen azért kapcsolatam ki, mert egyszerűen túl sok van belőlük, fent lent középen oldalt, mindenütt.
Az olyan oldalakon, ahol nem zavarnak a reklámok, ott nem is kapcsolom ki.

FHD 2006.04.28. 23:12:56

Kedves Konrad!
Nem a reklámok ellen vagyok, hanem a manapság elharapódzott tendenciák ellen. Sajnos a reklám átesett a ló túlsó oldalára. Amikor kishazánkban elindult az internet, az első előfizetők között voltam az Elendernél egy Machintos Quadrával, 14.4-es modemmel.
Akkoriban többnyire a reklámok kimerültek abban,
hogy az oldal egyik szélén, vagy tetején, vagy
alján egy sorban kis gif képecskékkel reklámoztak.
Néhányuk animált. Nem volt zavaró, sőt színesitette az oldalt. Aztán a reklám guruk kitalálták, hogyan tolják ezerrel az arcunkba.
Amikor átálltam Pc-re, sokáig kerestem az ie-nél
használhatóbb programot. Akkor tértem át az Operára. Ez még a 3.60-as volt. A tetején futó kis
reklámcsik sem volt zavaró.
Viszont múltkoriban megnyitottam mo. legnagyobb hírpoltáljat, a képernyő közepén megnyílt egy ablak, letöltött 1,5M flash animációt, amiből megtudtam, hogy milyen marha jó lesz nekem ha veszek egy új V* autót. Addig semmit nem tudtam elolvasni. Ez még nem lenne eset, hiszen a beépülők tiltásával az Opera kiröhögi. De valami
úton-módon tudta, hogy nem játszódott le, ezért
az alapkeret ott vigyorgott eltüntethetetlenül.
A flashblocker rúgta ki onnan, én meg a könyvjelzők közül a címet. Ha egy animáló gif lett volna a hagyományok szerint elhelyezve, jól megfértünk volna egymással. Azóta másik hírpoltálra járok olvasni és fórumozni. Az Ő reklámozási szokásaik kultúráltak.
Például itt sincs semmilyen szűrő bekapcsolva.
A honlapotokon sem kellett semmit bekapcsolni.
A postaládám mellé rakott reklám feliratu dobozba
tett szórólapok ellen semmi kifogásom, de a vasárnap reggel 7-kor becsöngető reluxa ügynököt pofánvágtam.
A két nagy kereskedelmi tv csatorna közül az egyiket már nem nézem a túlzásba vitt reklámok miatt. Soroljam tovább?
Van egy határ, aminél az a kérdés: hogy megéri-e?
Élni és élni hagyni, ez az élet minden területére
vonatkozik. A reklámokra is. Ha nem zavaróak, hadd
fussanak, ha igen, akkor kikapcsoljuk, ha nem tudjuk, akkor átmegyünk másik oldalra. Ezáltal az
oldal látogatottsága csökken, emiatt csökkennek a reklámbevételek, és lesz nagy fejvakakarás, hogy mi történhetett?
Ez a saját, valamint az ismeretségi köröm álláspontja. Lehet hogy mi vagyun kevesebben, nem tudom. Majd az idő eldönti.
Nem akarok háborút, ez csak egy vélemény.
Ha gondolod, folytathatjuk egymás álláspontjának megvitatását akár itt, akár másik fórumon.



süti beállítások módosítása