Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Fluid Lives benyomások

Címkék: onlinemarketing hírek kutatás

2006.05.09. kedd 11:44 Konrad

Igértem, írok a Fluid Lives-ról, de közbejött a hétvégén a család, néhány oldal limuzin és még sok más meló is, így elmaradt.

Pedi az anyag bőséges, és mindenképpen kell róla írni, nem elég csak úgy megemlíteni, hogy létezik.

Miért tartom fontosnak? Ez végre nem egy olyan felmérés, ami számokat és grafikonokat eredményez, ez sokkal inkább olyan, ami életstílusra mutat rá. A kirowskis rendezvényen elhangzott: ez egy időutazás, a nem túl távoli jövőbe. De a végén azért hozzá kellett tenni: a digitális szakadék innenső oldalán, ahol a "boldogok" vannak.

Mert a Fluid Lives kütyüi nem olcsók, és nemcsak megszerezni, használni sem olcsó, mint ahogy erre Pollner rá is mutatott. Mégis, a levont tanulságok hasznosak, és részben nálunk is használható. Ha nem is most, majd valamikor egy-két év múlva.

(1990-ben jártam egy fél éves menedzserképzésre, ahol amerikai stílusú okosságokat tanultunk. A mellett, hogy tényleg hasznos volt, azért sok dologra az akkor már évek, évtizedek óta dolgozó igazi menedzserek annyit mondtak: szép, szép, de nálunk majd csak 5 év múlva lehet használni... Vagy akkor se. Azért hoztunk be azóta némi lemaradást, csak épp közben a világ is változott.)

Számomra négy olyan dolog volt, amit kiemelésre méltónak találtam, íme:

  • A targetált (releváns, az oldal tartalmához illeszkedő) és kreatív hirdetéseknek kimagaslóan magas az elfogadottsága! Ez például azt is jelenti, hogy nem érdemes a weben eröltetni a video-hirdetéseket, azaz ez alapján téves volt az a tavalyi várakozás, hogy a tévé reklámok megjelennek a weben.

 

  • A WiFi (és a laptop) használata minőségi változást hoz az otthoni internetezésben. Kilép a számítógép a munka világából, és belép a mindennapokba: a konyhába, a hálószobába, a tévé mellé, mindenhova. Ez fontos, mert innentől az interaktív digitális megoldások súlya megnő. És nem a tévé lesz a központ...

 

  • A tévé lassan (nagyon lassan) a rádióhoz hasonló szerepet kap: a wifis laptop bekerül a tévével egy szobába, tévézés közben megy a netezés, így jellemzően a tévénézés háttértévézéssé válik. Igaz, a tévében elhangzó webcímek azonnal meg is nézhetőek, tehát a hatás a két eszköz között jobban kétirányúvá válik.

 

  • A laptop (és általában a hordozható kütyük) személyes tárgyakká válnak. Már nem mumus, már nem "az a doboz ott a lábamnál", hanem az életem része, egy személyes eszköz. Nem csodálkoznék, ha pár hónap múlva cserélhető előlapú notebookok jelennének meg a piacon...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr389284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kelt · http://worldshots.hu 2006.05.09. 14:01:27

Ha cserélhető előlapú notebookok még nincsenek is - át kell gondolni, a ropogó műanyag elég kiábrándító - de fóliázással vagy lézergravírozással már díszíthetőek a gépek.


süti beállítások módosítása