Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Alkalomhoz a forma

Címkék: hiba onlinemarketing kampány kreatív

2006.05.17. szerda 22:20 Konrad

Van egy olyan elképzelés, hogy ami nagy és látványos és egyben hirdetés is, az csak jó lehet. Sok esetben igaz is ez a tény, emlékezzünk csak a gigantikus Gyurcsány plakátra, elkerülhetetlen volt.

Ugyanígy az interneten is szeretnek a hirdetők nagy méretű felületeket használni. A kialakult méretek között ott vannak a szuperbannerek (pl. a 728x90 pixeles), a billboardok (akár 400x400 pixeles) vagy az extra méretű sky-ok (akár 160x400 pixel).

Akinek a fentiek sem elegek, azok vagy vesznek valami olyan megoldást, ami layerként kitakarja az alatta lévő tartalmakat (azaz ilyen nehezen lelőhető pop up-ot), vagy vesznek interstitialt: amikor kattintassz a linkre, és nem a kért oldal jön be, hanem előtte egy hirdetés.

Ezt tette ma a UPC is a Velvet.hu-n.

A kirakott hidetés mérete 600x450 pixel, ami már jó nagy. De ott van a hirdetés alatt jobbra lent a továbbkattintó gomb. Azaz ha valaki nem akarja látni, akkor kb. 1,5 másodperc alatt továbblép.

Van tehát 1,5 másodpercnyi idő elmondani annyit, amennyi rögzülhet, és esetleg hajlandó tovább nézni a felhasználó a hirdetést. Vagy hajlandó a hirdetésre kattintani.

De az a hirdetés ebben a másfél másodpercben egy almát mutat, meg valami szöveget, ami még gyors is. Megfog ez bárkit is? Van ennek hatása? Tudják az emberek, hogy itt a UPC valamit olcsón hirdet? Esetleg pont internetet???

Szerintem nem. Ez a banner alapján legalábbis nem.

Alapvetően egyébként nincs baj ezzel a hirdetéssel, ha valaki ezt végignézi, akkor egy tiszta üzenetet és egy esztétikus megjelenést lát, a végén jó nagy UPC logóval. Éppen csak nem jutnak el odáig, mert kéznél van a tovább gomb.

Itt egy hirdetésnek olyannak kell lennie, ami azonnal üt, és azonnal elmondja, mi van. Azaz jelen esetben az első képen egy hatalmas UPC logó, egy hatalmas számmal, mennyi is az annyi. És aztán ha valakit ez jobban érdekel, az úgyis kattint a hirdetésre és megnézi.

Ha meg egy egész kisregényt akarunk elmondani a bannerbe, akkor legalább kezdjük a csattanóval... vagy adjuk oda a hirdetés árát a szegényeknek, mindenki jobban jár.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr69522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A 2006.05.18. 08:49:53

Az esztétikus megjelenésen valamelyest ront, hogy az alma igen csúnyán illeszkedik a háttérbe.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.05.18. 09:17:01

Most hogy mondod, valóban nagyon le van butítva az az alma... Mondjuk annyira gyors nálam az animáció, hogy fel se tűnt. Igaz, a szövegeket se nagyon tudtam elolvasni.

2006.05.18. 18:11:26

Ja, hogy az UPC hirdetés? AdBlock kinyírta (sher.index.hu blocked).


süti beállítások módosítása