Tehát Web 2.0 konferencia. Felkértek, tartsak egy 20 perces előadást a blog üzleti életre gyakorolt hatásáról. És kértek egy rövid összefoglalót is, íme:
- Lehet-e, kell-e (üzleti értelemben) komolyan venni a blogokat?
- Érdemes-e egy cégnek saját blogot indítania?
- Ha igen, akkor hogyan?
- Jobb-e a blog, mint a rendszeresen frissülő céges weboldal?
- Foglalkozzunk-e a cégünkről szóló blogbejegyzésekkel?
- Hogyan kapcsolódhat be céges blogunk a blogszférába?
- Használhatjuk-e a saját és a nem saját blogokat a marketingkommunikációban és a PR-ban?
- Mik a külföldi tapasztalatok az üzleti blogolásban: mi működik és mi nem?
- Van-e hazai üzleti blogolás?
- Mi várható a jövőben, kell-e hosszabb távon is számolni a blogok hatásával?
A fenti kérdések az elmúlt néhány hónapban egyre sűrűbben elhangzanak, ha a blogok egy-egy üzleti megbeszélésen szóba kerülnek. A téma egyre inkább kikerülhetetlenné válik, valamilyen módon előbb-utóbb minden olyan cégnek ki kell dolgozniai a blogokkal kapcsolatos stratégiáját, amelyik komolyan jelen akar lenni az interneten.
Az előadásban a válaszokon túl olyan gondolatébresztő, vitaindító témákat is igyekszem felvetni, amelyek segíthetnek elindulni azon az úton, amely során az üzleti blogok a vállalati kommunikáció szerves és kikerülhetetlen részévé válnak.
Idáig a vázlat. És akár már most is elkezdhetünk beszélgetni a fentiekről!
Utolsó kommentek