Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Loituma

Címkék: viral vírusmarketing video laza

2006.06.11. vasárnap 17:40 Konrad

Nem újdonság ez a kis video, nagyon nem. De bájos, és amiért most előkapartam hétvégi lazulásnak szánva, az az a jelenség, ami körülötte kialakult.

 

Az eredeti - ide is berakott - kis video kicsit több mint 2 perces, és négyen énekelve adnak elő egy kedves dalocskát eredeti finn nyelven (ha amit találtam forrásokat nem hazudnak).

Viszont ez a video egész mozgalmat indított be a neten, készültek mindenféle változatai, a YouTube-on érdemes szétnézni. Sőt, van már hazai weboldala is.

Az ilyen videokat elnézve sok hirdetőben felmerül, hogy ők is szeretnének valami ilyet: valami vicceset, amit aztán felkapnak a neten és terjesztik mindenfelé. Ugye ez a vírusmarketing. És sokan készítenek is a cégeknek mindenféle vicces vagy annak szánt anyagokat, és aztán vagy bejön vagy nem. De elnézve ezt a videot azt kell mondjam, tényleg nincs arra recept, mi fog működni. Még a fókuszcsoportos vizsgálatok sem tudják megmondani, lesz-e átütő ereje egy anyagnak. Azt pedig még igérni sem lehet, hogy valamilyen kultusz kialakul körülöttük. Mert az internetes közösségek nem így működnek, nem lehet megmondani az embereknek, mit szeressenek. Sőt, ha valaki ezt megpróbálja, akkor az egész visszafelé fog elsülni.

Tudom, ez sokak számára triviális, de úgy érzem, nem lehet elégszer elmondani. Nincs királyi út, nincs meg az aranycsinálás receptje: nem elég viccesnek lenni, sok-sok szerencse is kell.

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6010344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.06.11. 18:10:46

Egy kicsit más nézőpontból (modjuk az enyémből - hehe) viszont nagyon is célszerűen, és kiszámítható módon is fel lehet használni a "vírus-marketing" effektust.
A sikerhez nem kell más, mint leszűkíteni a közönségedet egy már meglévő, lelkes ügyfélbázisra (Ügyfél-evangelistáid ugyebár), és mivel őket már pontosabban ismered, így nekik sokkal inkább adhatsz oylat, ami "betalál". Következő lépés, hogy bevonod őket az előállításba, és a végén a sok elkészült véltozat közül a legjobb, sokkal nagyobb valószínűséggel fog pozitívan "elsülni".

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.11. 19:43:45

Szia Zoli,
igen, teljesen jogos. De amikor ezt felvetettem egy ügyfélnél, vadul bólogatott csak éppen se időt se pénzt nem adott arra, hogy toborozzunk...

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.06.11. 22:07:21

nálunk már volt, még több verzióért érdemes klikkelni:
linkbroker.hu/972

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.06.11. 22:10:08

Köszi Ern0! Tudom én, hogy nem új dolog...

Bagi Katalin 2006.06.13. 14:02:32

Számomra a legklasszikusabb példa. A fickó körbeküldte a haverjainak a személyes honlapját, ami ezzel megkezdte világkörüli útját...a fickó ezzel milliomos lett, cd-je jelent meg, és nem kevés híres emberrel találkozhatott.
www.ikissyou.org

Töce 2006.06.17. 01:41:06

Loituma videó kell nekem a telora vki küldje el aviba !


süti beállítások módosítása