Mi történik akkor, ha egy két literes Diet Coke üvegbe bedobsz egy Mentos cukorkát? Ez a kérdés annyira izgalmas volt, hogy két maine-i (USA) srác kipróbálta. Készült egy jópofa video is, de ami az igazán szép, hogy kicsit kicsapta a biztosítékot az érintett cégeknél a kólánál (Mi inni és nem játszani gyártunk üdítőket.). Talán mert egy hét alatt több millióan megnézték a kis mozit? Persze erre készült vagy 800 hasonlóan elmés video, szintén nem pozitív irányba terelgetve az érintett brandeket.
Úgy tűnik, a nagy cégek nehezen tanulnak.
Úgy tűnik, a nagy cégeknek nem elég a hagyományos médiát figyelni, figyelni kell az internetet is. De vajon képes minden csatornát kézben tartani? Mi van akkor, ha az elkészült videok negatív reklámok? Mit tudnak azzal kezdeni?
Utolsó kommentek