Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Közösségi hírek

Címkék: iwiw érdekes hírek közösség ajánló blogring kutatás blogmarketing üzlet business blog

2006.07.11. kedd 19:47 Konrad

Van pár olyan információ az utóbbi napokból, amik külön bejegyzést nem érnek meg, de nem akarok szó nélkül elmenni mellettük.

Először is gratulálok az Iwiw-nek, hogy elsők között elnyerte a hazai Coolbrands díjat. Ez azért erősen felülírja az eddigi negatív közösségi visszhangokat, nem?

De mi van akkor, ha valaki mégis menekül, és a baráti köréből szeretne egy közösségi hálózatot szervezni? Arra is van már megoldás: a PeopleAggregator oldalán saját iwiw-ünk lehet. Bár az oldal nem túl barátságos, de az ötlet tetszik.

Ha pedig pénzt akarunk keresni blogolással - és tudunk angolul -, akkor feltétlenül keressük fel a PayPerPost oldalt. Igaz, egyesek szerint a léte önmagában veszélyezteti a blogolás műfaját, ahogy arról Pollner mester is ír, de valljuk be: nem ők találták fel ezt a műfajt, csak bemutatták: hol lehet meztelen a király.

És ha a fentiek miatt kiábrándulunk a blogokból (ne tegyük!), akkor jönnek újra a portálos hírek. Amiknek az élettartamáról most publikáltak egy érdekes kutatást, azzal a fősorral, amely szerint egy hír átlagosan 36 óráig él. Erről olvashatunk a Médiablogon és a BizBigyón is.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6711363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanna · http://bizbigyo.wordpress.com/ 2006.07.12. 19:52:32

Kösz, Konrád. Legalább megtudtam Pollner oldaláról, hogy újrakeringettem egy hírt. :)
Sajnos a 36 óra vs. RSS-re senki nem reagált, pedig tényleg érdekelt volna. Pláne azoknál, akik aktívan használják is.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.07.13. 00:40:22

Igazából sokat gondolkodtam rajta, de nem tudok értelmes dolgot írni rá. Mondjuk nekem magával a kutatással kapcsolatban is vannak ellenérzéseim - főleg az adatfelvétel óta eltelt hosszú idő miatt.
Nagyon sok ám egy év is az online média világában. Ráadásul az [origo], mint egyedüli hírforrás, torzíthatja is a képet (nem tudom, hogy torzítja-e, de pont ez a baj: ezzel is kellett volna foglalkozni).


süti beállítások módosítása