Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egy kis workshop szeptemberre...

Címkék: oktatás keresőmarketing sem ajánló etarget

2006.08.24. csütörtök 01:25 Konrad

Az Etarget hálózata egyre jobban foglalkoztatja a piacot, hiszen a benne lévő potenciál még igazából kiszámíthatatlan, de láthatóan nem alacsony: kis költségű és könnyen futtatható szöveges kampányokra (azaz nem kell kreatívért sem fizetni, ugye) egyre nagyobb az igény.

De ezt is tanulni kell, hiszen megvan ennek a hálózatnak is a maga működési szabálya, és megvan ennek a hirdetési módnak is a maga tudománya. Így aztán talán nem meglepő, hogy az Etarget egy workshopot szervez partnereivel szeptember 14-re.

Érdekes az, ahogy az Etarget épülget nálunk. A kezdeti óvatos terjeszkedés után, amikor a cél minél több oldal bevonása volt, most láthatólag továbblépnek: a cél a hirdetők megnyerése. Márpedig ez nemcsak az Etargetnek, hanem a hálózatban lévő oldalaknak is plusz bevételt jelenthet, és kalakulhat egy olyan piaci helyzet, ami legalábbis nehézzé teszi a jövőbeni belépők helyzetét.

Egyébként a legnagyobb konkurens természetesen a Google lehet, ha egyszer tudatosan elkezd saját networköt építeni nálunk is. De van egy - a szakmai számára fontos - különbség a két cég között. Míg a Google vállaltan a direkt ügyfelek felé lép, addig az Etarget nem akarja kihagyni az ügynökségeket sem... Bár továbbra is úgy látom, hogy a keresőmarketing, a kulcsszavas hirdetések és a Webreklámhoz hasonló online hirdetési piacterek legalábbis újragondolásra kell ösztönözzék az eddig bannerkampányokból élő ügynökségek üzleti modelljét.

(Az Etarget az Onlinemarketing blog támogatója.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr613108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olvasó 2006.08.25. 07:32:58

Jók az írásaid, olvasom és szeretem is őket. Egy szintig elfogadható bizonyos reklám.
De egy szint felett a szakmaiság, a szavahihetőség csorbul.
Nagyon sajnálnám, ha ez így lenne.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.08.25. 10:33:44

Kedves Olvasó,
köszönöm a jelzést. Tudod, ez mindig nehéz: kevés jó workshop vagy rendezvény van, így azokról szerintem érdemes beszámolni. Ráadásul az Etargettel egy szoros kapcsolata is van a blognak, ami miatt viszont rengeteg exkluzív információt kapunk, és ugy (itt leírhatom talán): valamit valamiért.
De azért ebbe a postba is igyekeztem beleírni néhány plusz gondolatot, azaz nem tisztán reklám.
Egyébként az Etarget érezhetően megbolygatta a piacot...


süti beállítások módosítása