Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csúcs ez, vagy csak a hegy alja?

Címkék: blog látogatottság onlinemarketing tartalom weboldal

2006.09.20. szerda 20:13 Konrad

Vasárnap este óta forr a hazai internet. Nem kis erőfeszítésébe kerül néhány közepes oldalnak, hogy ne álljon le, és gyakorlatilag mindenki, aki a politikával foglalkozik, látogatottsági csúcsokat dönt.

Sőt, a legutóbb beidézett Aktuális hirdetés kapcsán is kaptam információt (ezúton is köszönöm!), miszerint "a hétfői napon mind átkattintásban, mind értékesítési forgalomban rekordot döntöttünk, az elsőt egy átlagos hétfői origó címlaphoz, utóbbit egy átlagos szeptemberi hétfőhöz viszonyítva".

Érdekes a blogok látogatottsága: a Blogter jó érzékkel gyűjtőblogot csinált, ami be is vált, pörög szépen. Mégis, azok a blogok lettek a győztesei a Sajnálatos Szeptemberi Eseményeknek, amelyeket valamelyik nagyobb lap belinkelt.

Konkrét példával élve: alig két hete indítottam öcsémmel a Szeged blogot, és az Index belinkelte az egyik tüntetésről készült cikket. Azóta a napi 50-60 látogató helyett tegnap 1797, ma pedig már eddig 3268-an látták. Persze ez igazi kérész életű népszerűség, ha a link eltűnik, a zuhanás is legalább ennyire látványos lesz. De! Mivel ez egy vadiúj blog, meglátjuk, sikerül-e megtartani embereket a kevésbé forradalmi időkre is?

Tehát a blogok közül most lesz pár, amelyik kiemelkedik, és a hírsite-ok közül van több, amelyik megerősödik. Nagy kérdés, ki tudja megtartani az új látogatókat? Mert amit nem látok: hírlevélre, rss-re, regisztrálásra felszólító hirdetéseket a cikkek KÖZÖTT! Vajon miért nem használják ki a profitorientált oldalak ezt a helyzetet?

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3515024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ivcsek · http://abalaton.hu 2006.09.21. 13:41:14

gratula a szeged.blog-hoz, menni fog ez!
hajrá Karcsi!!!

Dóri · http://www.webreklam.hu 2006.09.21. 15:31:12

Szeretném megvilágítani a dolgok másik oldalát: a nem híroldalak látogatottságában hétfőn és kedden viszont jelentős látogatottság zuhanást tapasztaltam :(

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.21. 17:52:20

ivcsek, köszi!

Dóri: ez valahol várható volt :-(

MediaFan 2006.09.21. 20:36:36

Érdekes ez a komment a nagy számú (megnövekedett) CT-ről, de biztos így volt ebben az esetben. :O
A TV hirdetések kapcsán is egyre többször lehet hallani arról, hogy a sima eléréshez képest sokkal fontosabb az, hogy éppen mennyire befogadó a néző amikor találkozik az üzenettel, vagyis mennyire van "bevonódva" az adott programba.

A nagy kiugrás ezeken az oldalakon ugye nem éppen országunk remek teljesítménye miatt van (remélem még megérem, hogy egyszer ne vmi. balhé miatt foglalkozzon velünk a világsajtó), azaz simán el tudom képzelni, hogy egyesek milyen lelkiállapotban szemlélik ezeket a híreket. Ergo ilyenkor nem hiszem, hogy az emberek különösebb késztetést éreznek, hogy reklámokra kattintsanak (az amúgy is dög lassú oldalon), vagy mennyire vannak "vásárlós" hangulatban.

Ez így persze csak spekuláció, de azért érdekes lenne megnézni a CT-ket több konkrét adaton (és üzleti eredményen).

A megtartás része viszont valóban fontos.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.09.21. 21:50:15

MediaFan, nagyon nem mindegy ilyenkor, mit reklámozol, ez nagyon igaz! Aminek kiugrás, az egyértelműen a kisebb oldalak, amik kevésbé ismertek, de most, hogy foglalkoznak a helyzettel, látogatottá tehetők.
Az viszont még kérdés, hogy mi marad meg ebből nekik hosszú távon.

Bártházi András · http://barthazi.hu 2006.09.27. 16:47:46

A miner.hu-n "enyhén" megkésve, de sikerült kitennünk a hírlevél feliratkozást, illetve hangsúlyosabb szerepet kapott a blogbejegyzés feedje is. Nem sok, de talán valami. :)


süti beállítások módosítása