Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ha valami rossz...

Címkék: ajánló wom

2006.10.22. vasárnap 23:31 Konrad

...akkor azt hamarabb elmondjuk, mint a jó dolgokat. Ha egy termék rossz, akkor próbálunk segíteni a többieknek: ne vegyenek.

A Kispadon most pont egy lyen írás jelent meg, Pepsi Cino címmel, egy új üdítőről. Szépen, részletesen leírja, hogyan találkozott a termékkel, sőt belehelyezi a hazai környezetbe is. Plasztikus leírás, ezek után kicsi az esélye, hogy vegyek egyet.

Tényleg, te mit tennél, ha cégedről, termékedről ilyen írás jelenne meg?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3216427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

darthwalk · http://bpcity.hu 2006.10.22. 23:59:51

ha pepsis lennék, húznék egy strigulát.

Dévai Zoltán · http://devai.hu/firka 2006.10.23. 09:39:15

Ezt a témát tavasszal jártam körül. (Sajnos csupa tengerentúli felmérési adatot találtam, hazai kutatások eredményeit, ha vannak ilyenek, nem nagyon publikálják...)
Szóval vitatkoznék egy kicsit az alapállításoddal. Nem az a fő veszedelem, hogy a negatív véleményt hamarabb, vagy szívesebben adjuk tovább (lásd itt: devai.hu/firka/?p=100).
Inkább az a gáz, hogy a befolyásoló ereje nagyon komoly (lásd: devai.hu/firka/?p=67).
Záró kérdésedre pedig azt tanácsolom, hogy aki egyszer már elkövette a hibát, és elégedetlen ügyfelei nem az Ő saját felületein nyilvánítják ki negatív tapasztalataikat, akkor próbáljon meg ebbe a kommunikációba minél hamarabb, minél őszintébben belépni! (Kérdés persze, hogy az érintett cégnél olvassák-e a Kispadot... És ha már itt tartunk van-e egy ekkora cégnél - amelyik biztosan megengedhetné magának ezt - egy olyan főállású, fizetését ezért kapó kolléga, aki folyamatosan keres, szondáz, nyomoz a neten felbukkanó, a céget érintő hír, infó, blogbejegyzés után)

Kata · http://katarka.blogter.hu 2006.10.23. 22:07:48

A Kispadon már nem egyszer volt, hogy a bejegyzés érintettje beszólt...

Kolbász - Novoth Kornél #50
kispad.hu/bilagit/200608/valoban-csipos-kolbasz.html

ADSL - Axelero #36 Tünde
kispad.hu/blog/200410/a-halozat-csapdajaban.html

Magyar Telekom KTI Tudásmenedzsment Központ
kispad.hu/blog/200508/tudasmenedzsment.html

Nos.. a tudásmenedzmentes cikkből kiindulva szertintem a Pepsinek fel kellene ajánlania egy jólfizető kóstoló állást Ervinnek... esetleg el tudok képzelni egy kispad olvasói és szerkesztői részvételével zajló össznépi kóstolós napot, ahol minden közreműködő segítségét (nem erkölcsileg) jutalmaznák (hogy én/mi sem maradjak/maradjunk ki)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.24. 00:14:59

Opera alatt nézegettem a Pepsi.hu-t, és hát nem tökéletes... Kerestem feedback lehetőséget, és az a gomb, hogy kapcsolatok, nekem nem működött.

gbrk · http://www.zhaoman.blogspot.com/ 2006.10.26. 01:59:21

Például ezt: Ha valaki bepanaszol a Homárnál (akárhol)
(index.hu/homar/index.php?title=a_lidlben_mindenki_gyanus&more=1&c=1&tb=1&pb=1),
kivizsgálom, intézkedem, és értesítek minden érintettet, például így:
index.hu/homar/index.php?title=re_a_lidlben_mindenki_gyanus&more=1&c=1&tb=1&pb=1

Szerintem ez korrekt eljárás. Az más kérdés, hogy az eredeti story
biztos több emberhez fog eljutni, mint a végkifejlet...


süti beállítások módosítása