Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Yahoo! SEM blog

Címkék: blog yahoo keresőmarketing seo sem keresőoptimalizálás ajánló blogring

2006.10.29. vasárnap 13:31 Konrad

Érdemtelenül keveset foglalkozunk a keresőpiac második szereplőjével, a Yahoo!-val. Pedig fontos szereplő, még akkor is, ha idehaza annyira nem kiemelkedően jó marginális helyzetben van. Ezért is fontos infó, október 25-én elindult a Yahoo! Search Marketing Blog-ja. Bár egyelőre csak egy beköszönő bejegyzés van, de aki ezzel a területtel foglalkozik, annak kötelező olvasmány!

És ha már Yahoo! blogok:

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7016802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.10.29. 14:12:27

Nem éppen érdemtelenül. Yahoo a keresők közt meglehetősen súlytalan - ami azért nehezen érthető, mert minőségileg a sima szöveges keresésben lényegileg nincs lemaradva a Google mögött.

Az "idehaza nem kiemelkedően jót" érdemes "Magyarországon marginálisra" javítani. A Tangora és Kurzorra talán illene a fenti megfogalmazás, és a Yahoo-ra is német nyelvterületen.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.29. 14:58:52

Igen, jogos, olyan 1% alatt van a Yahoo!, ha jól tudom.
De attól válik mégis érdekessé, hogy a Vizsla24 jelenleg a Yahoo! motorjával működik.

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.10.29. 16:16:15

Végignéztem pár site (6db) adatait; hát 2.15% felett sehol sincs. Google 80% felett mindenhol.

Alá tudod támasztani ezt a vélt 8-9%-ot valahogy?

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.10.29. 17:33:46

Ezt a linkelt statisztikát én fenntartásokkal kezelném ebben a vizsla-kérdésben.

1. A fenti elemzésbe a Lap.hu-csoport kb. 25%-kal is beleszámoltatott amit keresőnek nem nevezhetünk.

2. Nincs említés arról (becslés sem), hogy a vizsla24-es refererek közé mekkora hányaddal van beleszámolva a katalógus-rész.

3. Látni kellene, mi is az 50 véletlenszerűen kiválasztott site, mennyire reprezentatív a mintavétel (pl. mi a 10 leglátogatottabb).

4. Abból, hogy a keresők felőli forgalom a kb. 22%-át tette ki a fenti vizsgálatban a teljes forgalomnak arra következtetek, hogy nem éppen keresőérzékeny weboldalak képezték a felmérés alapadatait.

Kérem, akinek van olyan adata, ahol a Vizsla24 részesedése >3%, az postolja be, mer’ akkor nagy tévedésben vagyok. :)

Maximum 4-5%-ig el tudok menni, azt még el tudom képzelni, de efölött már nehezen. Mondhatjuk erre persze, hogy akkor a duplája a 2-3%-nak, de marginális jelzőt még ekkor is indokoltnak tartom.

Bánóczy Zoltán · http://seo.blog.hu/ 2006.10.29. 17:42:08

Egy-egy site látogatottsági adatára gondoltam fent.

+++

A 8-9% azt jelentené, hogy kb. 7-9 googlésra jut 1 vizslás, a Vizsla24 számára legoptimálisabb esetben is.

Ilyen statiszitikát pedig nem tudok elképzelni, azaz olyat, ahol egy site, egy adott pl. hónapjában körülbelül nyolcadannyi jönne a Vizsla felől, mint a Googléból. Sokkal kisebb ez az arány (tizedötöd, huszad), imho.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.10.29. 18:00:01

Megnézegettem én is pár oldalt, és még rosszabb képet látok.
Az a kutatás tényleg elég false, legyen, a marginális jelző elfogadva.

Ernő · http://www.horvatherno.hu 2006.10.30. 08:03:09

Megnéztem pár kulcsszóra, hogy mi is a helyzet.
Még szerencse, hogy az emberek Google-t használnak és nem Yahoot-t :-)
Nekem valahogy sokkal relevánsabbnak tűnnek a Google találatai, most nem írom le, hogy miket próbáltam ki, mert az már reklám lenne :-)


süti beállítások módosítása