Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Amikor a blog reklám

Címkék: blog onlinemarketing blogring blogmarketing

2006.11.09. csütörtök 01:32 Konrad

Ma tartok egy előadást, ahol a blog és a reklám kapcsolatáról fogok beszélni. Ehhez össze is szedtem pár példát - szigorúan hazai szüret! -, és gondoltam meg is írom, mit miért fogok előszedni.

Előljáróban annyit, hogy a blogot fel lehet fogni úgy, mint kommunikációs csatorna. És mint kommunikációs csatorna, a blog símán a marketing kommunikáció eszközévé is válik.

Lássuk, hogyan!

Tékozló Homár

Az Index.hu megmondós, közszolgálati blogja elsősorban panaszfal, de néha megjelennek itt azért pozitív írások is. Amiért fontos, az a blog erejének a példája: hiába nem foglalkozik egy cég a blogokkal (pl. Tesco, Auchan stb.), de attól még símán írhatnak róla. A Homáron pedig írnak is. Azaz akkor is kell egy cégnek figyelni az internetre és a blogokra, ha úgy egyébként nem akarja ezt felhasználni a kommunikációra.

Vadmálna Boy

Van úgy, hogy egy virtuális személyt épít fel a cég, ami megjelenik az utcán, reklámban, nyomtatásban - és az interneten is. Az interneten pedig akár blogolhat is. A Fanta Vadmálna 2005-ös kampányában ez történt: kitalálódott Vadmálna Boy, aki járta a DISCO-kat, szerepelt a tévében és blogot írt.

MOTEL

Van olyan is, hogy egy blog úgy íródik, hogy felháborodást kelt, értetlenkednek rajta az emberek, indulatokat vált ki - aztán kiderül, reklám az egész. Erre példa a Motel blog, amiről egyébként korábban írtam is.

Világpolgár

Előfordul, hogy a támogató csak a logóját szeretné kint látni. A Világpolgár blog a Blogteren pont ilyen volt, a támogató pedig a Wizz Air.

Kispad és SonyEricsson

Bevált módszer, hogy kapnak a bloggerek egy eszközt, amit használhatnak a bloghoz, cserébe írnak róla, és jelzik, hogy biza ők ezt használták. A Kispad blogon pont ez történt, a SonyEricsson új, K800i telefonja jelent meg, mint eszköz.

Etarget tippek

Ezen a blogon használtuk azt az eszközt az Etargettel, amikor hasznos, a blog tartalmához illeszkedő írások jelentek meg - egyértelműen reklám céllal. Itt nincs csapda, nincs átverés, ki is volt írva, ez biza reklám.

Marketingcommandó Blog

Lehet maga a blog a reklám. Segíti az írót abban, hogy jobban megismerjék, hoz új találatokat a keresőkben, és élővé teheti a kapcsolatot a partnereivel. Wolf Gábor blogja például ilyen.

Pöttyös Rudi

Valjuk be, kevesen járunk céges weboldalakra "csak úgy", nap mint nap. Ezért próbálnak minket odacsábítani játékokkal, szolgáltatásokkal. Vagy bloggal. Érdekes ez a blog, mert kb. hírszócsőként működik, de lehet kommentezni benne, ami jó. Viszoint valahogy nem lett része a blogszférának. Ez így egy sziget, de az odajáróknak hasznos lehet...

Posta blog

Na jó, nem a Posta akart itt blogolni... Hanem valami elsőbbségi levél reklám eleme lett ez a blog, ami eredeti szándékai szerint nem kötődik direktben a Magyar Postához. De kötődött. Így azért nem lett olyan átütő hatású... De sokan látták, és valahol jó érzés, hogy az egyik utolsó dinoszaurusz vállalat is tud (vagy legalábbis próbál) nem hagyományos módon kommunikálni.

Morzsák

Óh, ez most a kedvencem. Egy nagyon jó kis blog, ami egy cégblog, de nem a cég reklámja. Érdekes írások, mindig elolvasom ha frissül, témába vágó, és ha belekerül egy-egy saját anyag, azt is szívesen elolvasom. Követendő példa!

Bannerek a Freeblogon

Azaz hagyományos hirdetés is futhat blogokon, miért ne. A Freeblog próbálkozik leginkább ezzel, ezért ők a példám. (Link, URL most nincs.)

Etarget PPC, Google AdSense PPC

Naná, lehet kattintás alapú hirdetés is (szöveges leginkább) a blogokon! Ez elsősorban Google AdSense, esetleg Etarget. Kis forgalom esetén kis pénz a blognak, de legalább valami. Mondjuk ezekre a felületekre nem egyszerű direkt hirdetni (azaz azt elérni, pont azokon és csak azokon a helyeken jelenjen meg a hirdetésem, ahol akarom), de mint csatorna működik.

Hát ennyit a nem rövid felsorolásként. Talán másnak is hasznos lesz, nemcsak nekem ma délelőtt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5317481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pollner · http://www.mediablog.hu 2006.11.09. 12:44:52

"blogot fel lehet fogni úgy, mint kommunikációs csatorna"

Miért, hogyan máshogyan lehet felfogni?:-)

mr. cégkereső · http://www.tiptoptudakozo.hu 2007.08.14. 15:06:32

"blogot fel lehet fogni úgy, mint kommunikációs csatorna"

Igen, az pontosan az. Ráadásul bizalomépítő, mert egy adott témában látják a hozzászólásaid alapján a szakértelmed.

Pont ez a célja, nem?


süti beállítások módosítása