Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Pannon morgolódás

Címkék: érdekes pr

2006.11.12. vasárnap 15:18 Konrad

Nem értem én ezt az országot. Miért lehet üzleti etikai díjat adni egy olyan cégnek, amit a GVH többször is elmeszelt a fogyasztókat megtévesztő reklám miatt? Nem csoda, hogy újra és újra visszaesővé válnak... Se a büntetés nem nagy, se PR veszteség nem éri őket.

Pro:

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 16 millió forint bírsággal sújtotta a Pannont a fogyasztók megtévesztése miatt.

(...)

A bírság összegének megállapításakor a GVH tekintettel volt arra, hogy az elmúlt években már több alkalommal tisztességtelenül befolyásolta a cég a fogyasztókat.

(Forrás)

Kontra:

A multinacionális vállalat kategóriában díjat kapó Pannon GSM Távközlési Zrt.-t az alkalmazottakkal, ügyfelekkel és üzleti partnerekkel, valamint a környezettel szemben tanúsított etikus magatartása miatt tüntetik ki. A zsűri értékelése alapján a távközlési cég magatartása példaértékű a gazdasági élet szereplői számára.

(Forrás)

Most akkor az a követendő példa, hogy folyamatosan hamis reklámokat gyártunk???

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4017670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agent T 2006.11.12. 16:15:47

A büntetések sosem voltak zavaró tényezők, kötelező rossznak tekintik, egy project költségvetésébe már alapból belekerül (főleg tv-knél, de gondolom a nagyobb cégeknél is).
Meg aztán x millió forint per év egy milliárdos forgalmú és (legalább) több tízmilliós nyereséget felmutató cégeknél nem igazán számít (szerintem).

Cseh Balázs 2006.11.12. 16:23:29

jogos kérdés... ez Magyarország. De nézzük meg a szöveget:
- alkalmazottakkal,
- ügyfelekkel és
- üzleti partnerekkel, valamint
- a környezettel szemben tanúsított etikus magatartása miatt tüntetik ki.

Nos mivel az ügyfelekkel végülis nem etikus, a többivel biztosan nagyon-nagyon az, és hát elbillent a mérleg. Ennyi.

De azért meg kéne kérdezni az alkalmazottakat, üzleti partnereket, és a környezetet, hogy mi a véleményük...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.12. 17:54:33

Tschöppy, ezt tudom. A kérdés az: miért nem kizáró ok egy etikai díjnál a gazdasági okok miatt történő büntetés?
Vagy ennyit ér a példaállítás?

zsoltu · http://zen-taxi.zsoltu.hu 2006.11.12. 20:20:16

ez hasonlatos világ a vebkettesezőkéhez. belső kör, egymásnak ad elismerést, díjat, büntetést és pénzt is. hát így.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.12. 20:57:57

Igen, biztos, hogy ez is ilyen egymás nemiszervének az orális illetése, de ha kilóg a lóláb, akkor az erőssen ciki. Mint most.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.11.12. 22:14:48

Van tanulság is a történetben - eggyel több dolgot tudunk felsorolni, amely kevesebbet ér a használt vécépapírnál: ez pedig a Budapest Klub Alapítvány és a Piac és Profit üzleti magazin által alapított Üzleti Etikai Díj. (Ugye, a GVH büntetéseinek hatékonyságát már régebben bepozícionáltuk, szintén erre a tájékra.)

Agent T 2006.11.13. 12:50:11

Konrád: Nem tudom a kérdésedre a választ. Szerintem az lehet, hogy két külön dologról van szó, egyrészt van egy bírság, amit egy hatóság szab ki,a díjat pedig egy alapítvány és egy magazin adta a pannonnak. Nem csekély összefonódások lehetnek a háttérben, valamint az is kérdés, hogy mit jelent egy ilyen díj, ismerve az adományozókat. Véleményem szerint még kevesebbet érhet, mint a coolbrands, pedig az sem valami nagy dolog, szerintem.

Pásztor Dávid · http://ekommersz.blogter.hu 2006.11.13. 15:16:13

Én nem ismerem a GVH-t, de ha ez is hasonlóan működik , mint a fógyasztóvédelem, akkor megvan róluk is a véleményem.
Akármelyik üzletvezetőt megkérdezheted: ha a fogyasztóvédelmisek kivonulnak valahova, akkor büntetni akarnak, nem ellenőrizni. Egyszerűen olyanok a jogszabályok, hogy lehetetlen mindent 100%-ig betartani. A pénzbehajtás a cél, a fogyasztók védelme, pedig csak valamilyen ürügy. A fogyasztóknak tényleg jobb lesz ezektől a bírságoktól? Persze, hogy nem.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.13. 17:35:37

Dávid, a GVH ennél azért normálisabb. Most pl. azért büntetett, mert a Pannon reklámban nem volt feltüntetve, hogy az ár 2 éves hűségnyilatkozat aláírása esetén igaz. Ezt a Pannon el is ismerte, csak azt mondta, azért nem írta bele, mert a vevők úgyis tudják, hogy ez a szokás.
Most döntsd el, mennyire átverés az, ha nem teljes körűen tájékoztatnak.

webtrader 2006.11.13. 20:49:47

Büntessék csak őket, legalább drágább lesz a perc/előfizetésdíj. Csak ők járnak jól, remek szakmát választottak. Mi voltunk a balgák hogy nekik adtuk a lehetőséget. És csak abban bízhatunk hogy majd lemeszeli őket valaki mint a 0660-t annak idején ...

wt

Agent T 2006.11.13. 21:52:19

Én nem szeretnék kötekedni, de legjobb tudomásom szerint a 0660 az a westel 450-es cége volt (legalábbis amikor én belekerültem a telefóniába, akkor már biztos, hogy így volt), és a rohamosan terjedő új technológiák miatt a kutya se vette a 0660-as telefonokat, ezért szűnt meg a cég (olvadt bele a westelbe).

Persze lehet nem így van, lévén akkoriban tizenx éves voltam csupán.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.13. 21:58:20

Jaja, az első hazai mobilszolgáltató volt a Westel (92 körül indult?), és akkor még a fogadott hívásokért is kellett fizetni. Konkurencia meg nem volt. Aztán '94. körül indult a GSM, mert a Westel 450 MHerz-en még nem olyan rendszerben adott (pl. nem volt sms sem), és mivel kaptak 900-as frekit, így később a megkülönböztethetőség miatt lett Westel450, majd még később a körzetszámból csináltak brandet, a 0660-al. De ez akkor is Westel volt.
Ami bukta lett, azaz EasyCall és a nemtudomminevű társa: a személyhívók. Pedig nem volt az rossz (volt nekem is), de hamar túlhaladta a GSM ezt a technológiát.

Agent T 2006.11.13. 22:07:15

Legjobb tudomásom szerint van még ma is személyi hívó szolgáltatás Magyarországon (bár az eurohivo.hu nem jön most be, és a datanet.hu/easycall honlapon is a legfrissebb esemény egy 2003-as közlemény közzététele). Mondjuk azon nem csodálkoztam, hogy nem lett siker itthon, vagy csak nekem volt túl furcsa a működése (anyámnak is volt, kettő is, hiába, fontos volt a munkahelyének :) ).
Amit én nem értek, hogy lehetett a személyi hívó a technológia "hazájában", az egyesült államokban ennyire népszerű. Tényleg ilyen rossz az államokban a mobilhelyzet?

Bocsánat az off-áradatért :)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2006.11.13. 22:38:30

Valaki mintha mesélte volna, hogy a személyhívó-bizniszt úgymond elszabotálták, de semmi részletre nem emlékszem. (Na, ez most hasznos komment volt.)


süti beállítások módosítása