Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A személyes hírolvasók és az online reklám

Címkék: rss web2 onlinemarketing

2006.11.18. szombat 23:36 Konrad

A személyes hírolvasók (lánykori nevükön Netvibes klónok) szezonja jött el most, és még nem lehet tudni, hányan kattanak rá erre az új lehetőségre.

Mert ugye valljuk be: a Netvibes már tud mindent magyarul is, és vannak alá direkt hazai fejlesztések. Aki eddig akart rss-t online olvasni, már azt teszi. És vajon miért váltana?

Így aztán az új olvasók lesznek az érdekes, őket pedig reklámmal, reklámmal, reklámmal, könnyen használható felülettel és szolgáltatásokkal lehet elérni.

A piaci szereplők, akik most a startvonalon állnak (illetve páran már el is hagyták azt) várhatóan jól megdolgozzák a piacot, így kipróbálókban nem lesz hiány. Az már más kérdés, valóban fogják-e használni az emberek ezeket a szolgáltatásokat.

Munkahipotézisem az, hogy a kezdeti lelkesedés után lesz egy kis visszaesés, majd szépen lassan rászoknak az emberek erre a dologra. Egészen egyszerűen azért, mert tényleg kényelmesek. Igaz, munkahipotézisem feltételezi, hogy lesznek szép szolgáltatások. (Hogy milyenek? Minden ügyfelemnek szívesen elmondom, mire gondolok.)

És most tekintsünk egy olyan piacra, ahol már működnek a Netvibes klónok, és az edukált felhasználók használják azokat. Teszem hozzá: ez nem illúzió! Az Onlinemarketing blog látogatásainak a forrása (azaz honnan jönnek az olvasók) között 2006-ban az első helyen a Netvibes áll, 8 százalékkal.

Tehát van egy ilyen piacunk, ahol a személyes hírolvasók olvasókat képesek mozgatni tartalmakra. A tökéletes reklámfelület, hiszen személyes, biztosan olvassák, és azért olvassák, hogy máshol található tartalmakat elérjenek (azaz kattintani járnak oda).

Meg fognak jelenni a hirdetések. Nem a hagyományos bannerek, hiszen azok letilthatóak, hanem az egyéb megoldás. Nem letiltható ajánló doboz. Saját dobozokba beépülő linkek. Egyedi ajánlatok.

De továbbmegyek: az összeállított olvasott oldalakból felhasználói profilok építhetőek, így célozni lehet. Pénzügyi híreket olvasóknak tőzsdereklám, női lapokat olvasóknak intim betét, fiataloknak mozi és DVD.

Ez már egy más közeg lesz. Okos felhasználóknak okos reklámmegoldások: több gondolkodást igénylő megjelenések, a felhasználókat kiszolgáló tartalmak lesznek a nyerők. A hatékonyak.

És persze lehetnek majd direkt értékesítő dobozok is. Amikor már helyben meg is tudjuk vásárolni a legújabb könyvet, amit a profilunk alapján kínálnak.

Persze lehet, ezek csak édes álmok, és nem lesz annyi olvasó, hogy érdemes legyen ebbe az irányba fejlődni. Majd meglátjuk. De a blogomat olvasó 8 százalék elgondolkoztat...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4818010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

human · http://humaninsect.freeblog.hu 2006.11.19. 15:28:19

mivel a blogod erősen szakmai, így az olvasóközönsége is. úgy értem, hogy aki ide jár az már aktív használ sok mindent amit az egyszerű felhasználónak eszébe sem jutna.

egy nem is tudom, NOL rss statisztika lenne érdekes.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.11.19. 15:38:25

human, így van. Pontosan azért érdekesek ezek az adatok, ugyanis HA a felhasználók edukálódnak, AKKOR nőhet az ilyen szolgáltatások használata, HISZEN a már képzett felhasználók használják ezeket.
Rss statisztika? De szép lenne... Sajnos nem tudok ilyenről, hogy létezik-e egyáltalán.
De blogok körében a Netvibes túlsúly szépen látszik, legalábbis másokkal beszélgetve ez derült ki (na, ez most aztán igazán nem tudományos érv...)

human · http://humaninsect.freeblog.hu 2006.11.20. 16:19:17

sorozatjunkien az rsselők 16%-a jön onnan, de eltörpülnek az rsselők a tényleges látogatószám mellett.


süti beállítások módosítása