Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A kommunikáció eszközei

Címkék: onlinemarketing érdekes email marketing

2006.09.22. péntek 23:59 Konrad

Volt már minden az elmúlt szűk egy héten: miniszterelnöki blog használat (A Gyurcsány-blog akcióban) soha nem látott látogatottságok (Gyurcsány és a mai webes forgalom, Csúcs ez, vagy csak a hegy alja?) aktualizált hirdetések…

A bejegyzés folytatása »

8 komment

Legjobban teljesítő kampányok az Etargeten, 38. hét

Címkék: statisztika onlinemarketing kampány keresőmarketing sem etarget etarget toplista

2006.09.22. péntek 13:24 Konrad

Az Etarget hirdetési hálózaton az elmúlt héten az alábbi öt hirdetés teljesített a legjobban, azaz ezeknek a legmagasabb a kattintási aránya (CTR) az aktuális kulcsszóra történő megjelenéskor az Etarget hálózatában található keresőkben (azaz a tartalom alapján történő…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!

Ad.Blogter

Címkék: blog ajánló blogmarketing

2006.09.21. csütörtök 23:13 Konrad

Egy új, nálunk eddig még nem használt értékesítés-támogató megoldással jelentkezik a Blogter: blogot indít, amelynek a célja a Blogteren hirdetők vagy hirdetni szándékozók informálása, legyenek azok ügynökségek vagy közvetlen ügyfelek. A blog címe:…

A bejegyzés folytatása »

4 komment

Azok a fránya számok

Címkék: érdekes

2006.09.20. szerda 22:50 Konrad

Nem mindig baj, ha matematikai képzettség nélkül kerül valaki az online marketing területére. Sőt, sok jó szakember van, akinek a matematika volt a mumus. Az a baj, hogy sokaknak maradt is. Többször tapasztaltam, hogy bizonyos - számomra egyszerű - matematikai feladvány problémát…

A bejegyzés folytatása »

22 komment

Csúcs ez, vagy csak a hegy alja?

Címkék: blog látogatottság onlinemarketing tartalom weboldal

2006.09.20. szerda 20:13 Konrad

Vasárnap este óta forr a hazai internet. Nem kis erőfeszítésébe kerül néhány közepes oldalnak, hogy ne álljon le, és gyakorlatilag mindenki, aki a politikával foglalkozik, látogatottsági csúcsokat dönt. Sőt, a legutóbb beidézett Aktuális hirdetés kapcsán is kaptam…

A bejegyzés folytatása »

6 komment

Népszerű szóhasználat

Címkék: keresőmarketing seo sem keresőoptimalizálás szövegírás

2006.09.19. kedd 20:49 Konrad

Írtam én kétszer is az MTV ostroma kapcsán (itt és itt), de nem hivatalos nevén, hanem más néven illettem. Így aztán a Miner.hu keresőjében az MTV szóra meg sem találtak. Most ez két dolgot jelent: íme az eszköz, ha nem akarod nagydobra verni a gondolatodat. Használj olyan…

A bejegyzés folytatása »

8 komment

De miért?...

Címkék: blog közösség

2006.09.19. kedd 13:06 Konrad

Volt ez a tegnap esti össznépi nemalvás, és végülis a lényeg elsikkad valahol (oké, az én nézőpontomból a lényeg...). Miért? Miért a Királyi Tévét? Mi értelme? Tudom én, a szimbólum, meg ilyesmi, de itt a lényeg: Szabad Sajtot kialtanak… vicces, en itt most akarmit…

A bejegyzés folytatása »

6 komment

Vajon... (update)

Címkék: közösség video

2006.09.19. kedd 00:47 Konrad

                    Van saját forradalmunk kérem, éppen élőben közvetítik a tévék (jó, pont az érintett Magyar Királyi Televízió nem, végülis ez szórakozás, nem közszolgálat, na). Van pár erős ember (éppen…

A bejegyzés folytatása »

5 komment

Aktuális hirdetés

Címkék: onlinemarketing kampány

2006.09.18. hétfő 15:59 Konrad

Ez igen, most kaptam az alábbi kreatívot:     Az [origo]-n fut, jó érzékkel a címlapon :-) Ilyen az, amikor valaki tud azonnal reagálni, és él is a lehetőséggel! (Ilyesmit csináltam én is az Etargeten, de erre még visszatérek...) (Köszi, Krisztián!)

A bejegyzés folytatása »

4 komment

Várható volt: Gyurcsány és a mai webes forgalom (update)

Címkék: látogatottság kampány

2006.09.18. hétfő 11:08 Konrad

Ez most csak egy gyorsjelentés, hiszen még dél sincs. Mindenféle információk alapján kb. a duplája a politikai oldalak forgalma a szokásosnak. Azaz Gyurcsány tarol és hozza a látogatókat! Egyébként elindítottam tegnap este egy Etarget kampányt (lehet találgatni, milyen szavakra),…

A bejegyzés folytatása »

2 komment

Mivel keresünk?

Címkék: google statisztika látogatottság szakcikk kereső érdekes keresőmarketing seo sem keresőoptimalizálás msn

2006.09.18. hétfő 08:39 Konrad

Elkészült egy nagyon fontos, és ahogy mondani szokás, hiánypótló írás a keresők hazai piaci részesedéséről. Mivel hozzáférhető teljes körű statisztika nincs, ezért egy trükkhöz kellett folyamodnia a tanulmány készítőjének: Az alábbi eredmények 50 véletlenszerűen…

A bejegyzés folytatása »

Szólj hozzá!



süti beállítások módosítása