Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: @Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gond... (2018.05.23. 11:27) A Nagy GDPR Hiszti
  • Konrad: @kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szer... (2018.05.23. 11:24) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :) A legnagyobb gond azzal van, h... (2018.05.23. 11:13) A Nagy GDPR Hiszti
  • Nameste: @hullajelölt88: Nem, egyáltalán nem ez a kiindulópont, de ez elvi kérdés. De fontos része az adatv... (2018.05.22. 16:46) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (138) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (356) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (109) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1127) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (261) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Osztálybuli

Címkék: kreatív vírusmarketing gerillamarketing wom

2007.03.23. péntek 19:30 Konrad

Nehéz a blogok idejében egy konferencián igazán újat mondani. A mai gerillamarketing konferencián is inkább volt ismétlés, mint újdonság az előadásokban - igaz, érdekes volt látni és hallani, a kampányok készítői hogyan is látják a dolgokat.

Egy használaton kívüli mozi, ahol nincs túl meleg, de van nagy közösségi tér (a nézőtéren kívül is), szükségszerűen hangulatos és olyan "akolmeleg" lehet. Az volt. Ismerős arcok, egy-egy előadás közben is beszélgetés-lehetőség, egyszóval konferencia kint-és-bent.

Ami miatt más volt ez, mint a megszokottak, az főleg a témából következik. Ugye ismerős az a video, amiben elrabolnak egy kreatívot a rossz reklámok miatt? Nos, az is ennek a konferenciának a reklámja volt. Így aztán próbáltak nem hagyományosak lenni: két szakmabeli műsorvezető, előadások közt egy tánc (vagy inkább performance) betét, a végén pedig...

Ugyanakkor persze a telegraffitizett (pontosabban tele-tag-elt) előtér nem volt igazi - matricázva volt az egész. Ez jó lehetőséget hozott a valódi gerillázásra, amit Kelték követtek el plakátátragasztással.

Tehát sok újat nem tudok elmondani, de ha az ott lévő bloggerek írnak, ígérem belinkelem.

Ja, és a vége: az utolsó óra az őrültségnek lett szánva. A Táv Táp Színház teljes legénysége(?) a színpadon, benne amatőr előadás: a "rossz színház" szerepelt egy órán keresztül. Benne egy ismert színésszel (aki úgy sejtem sokat segített az előadás összerakásába és betanításába). Nem volt ez rossz, nagyon szerettük az ilyet középiskolában: sulinapon, osztálybulin. Jól visszaadta a hanglatát a nyolcvanas évek bulijainak. Számomra. Ha ez volt a cél, akkor minden OK!

Hazafelé azon morfondíroztam, hogy mekkora különbség is van a hazai és a külföldi gerillakampányok minősége között. Persze gondolom ez a pénz miatt van: ahol kevés a pénz, ott mások a lehetőségek. De míg a külföldi előadók munkáira a profizmus, a tervezettség, a valódi kampány volt a jellemző, addig a hazai munkák hívószavai sokkal inkább az amatörizmus, a viccesség, az esetlegesség és kicsit - sajnos - a sutaság volt.

Persze nálunk még a gerillamarketing erőssen gyerekcipőben jár, és az ilyen konferenciák is kellenek ahhoz, hogy igazán elfogadottá válhasson.

(Ja, és igen: egy korábban általam beszopott gerillakampány kapcsán név szerint is emlegetett példa lettem. Hiába, ilyen gerilla módon a legjobb egy gerilla konferenciára bekerülni.)

Update:
Kelt írt: Gerillák a ködben

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3550167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

str 2007.03.24. 16:31:33

ejj, én erről sehol nem halottam, bár ez több okból nem meglepő (külföld / homokbanfej-effekt, stb).
sajnálom :(