Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vigyori

Címkék: onlinemarketing ajánló wom

2007.06.25. hétfő 21:45 Konrad

Régóta tervezgetem, hogy megírjam, engem, mint nem átlag felhasználót vajon milyen reklámeszközök érnek el az interneteten. Persze arra gondolok, amikor nem tudatosan (pl. reklámfigyelés) miatt nézek hirdetéseket, hanem mik azok, amik tényleg eljutnak hozzám. Aztán rájöttem, ez pont attól nehéz kérdés, mert a "nem átlag" sokkal inkább tudatos fogyasztást jelent, és így gyakorlatilag minden célzott reklám betalál.

Azaz például a keresőhirdetések megtalálnak, a PR cikkek is, ha témába vágó, és ha házat keresek, akkor természetese az apróhirdetések.

De vajon milyen nem-célzott hirdetés juthat át egy reklámszűrőn?

Nem találtam általános megoldást - ha lenne ilyen, az is szűrhető lenne, pont azért, mert általános. De mutatok egyet, ami átmegy a szűrőn. Íme.

Kedves párom számára célirányos, de számomra nem, ha egy rágót forgalmazó cég csinál egy közösségi oldalt. Mindaddig nem érdekel (mert nem rágózom), amíg érdekelté nem tesznek valahogy. De ez az oldal arra ad lehetőséget, hogy feltöltsünk képeket, amire lehet szavazni.

Egyszerű ötlet, nincs benne semmi új. És mégis. Amikor felrak a feleségem a lányainkról fotókat, amikre lehet szavazni is, naná, hogy megnézem. Megnézem, és ezzel együtt az oldalt és a szolgáltatást is.

Sőt, most másokat is arra buzdítok: nézzék meg, legalább addig, amíg szavaznak valamelyik képre!

Mert ez a végére ilyen önző bejegyzés lett. Szavazz rám a lányaimra!

Hát így. Mert végül mégis célzottan értek el, csak épp nem a termék lett a fontos, hanem találtak egy számomra hiteles közvetítőt. Jelen esetben a páromat.

Mi ez, ha nem tökéletes szájreklám (word-of-mouth)? Ez az igazi vírus, nem a youtube videók!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr11105818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária · http://www.nogradker.hu 2007.06.26. 09:18:05

Nemrég az egyik női oldalon minden reggel a Tesz-vesz bannere fogadott, a képen egy jól láthatóan ápolatlan körmű mancs gépel valamit.

Miután már a negyedik reggel ment el az étvágyam a kefírtől meg a kiflitől, tettem egy körkérdést az ottani ismerőseim között, (hölgyek, többnyire), hogy ők mit szólnak hozzá.

Többségük azt válaszolta, hogy ő ezt nem is látta, majd addig próbálkoztak, amíg nekik is feljött a hirdetés és megállapították, hogy tényleg ciki.

Ebben az esetben talán jobb is volt, hogy a hirdetés nem érte el a célcsoportját :)

Erről a hirdetésről van szó, fenn hagyom estig :)

www.nogradker.hu/index.php?action=lp&lp=7

pelogi 2007.06.27. 09:19:40

Ja, hogy Te vagy a vírus. Értem már!

Mária 2007.06.27. 13:00:56

Örülök, hogy sikerült érthetően fogalmaznom! :)))

Breem 2007.06.27. 15:07:42

Sokat mesélt már Mária a honlaptervezőkről. Végre megtudtuk, milyen honlapja van cégének. Háááááááát....

Mária 2007.06.28. 11:30:42

Kedves Breem!

Ha értékelhető, építő jellegű meglátásaid is vannak és nem titok a céged elérhetősége, oszd meg velem a véleményed az említett honlap admin címén.

Ha tényleg annyira a topon vagy, mint... akkor ESETLEG küldök hozzád ügyfelet, hogy bizonyíthass.

Soktucat fejlesztő céget tesztelve és jónéhány szerződést felbontva az a tapasztalatom, hogy az arcuk általában sokkal nagyobb, mint a képességeik. Te is közéjük tartozol?

M.

Breem 2007.06.29. 14:06:35

Kedves Mária!

Félreértés ne essen, kizárlag arról van szó, hogy magam is többször olvastam már tőled, amit most is írtál: Soktucat fejlesztő céget végigpróbáltál, és mind kókler.

Ezért voltam nagyon kíváncsi rá, hogy vajon ki az, akit nem tartasz annak, az általad "felügyelt" honlap milyen. Mert amit írsz, az valóban igaz: sok amatőrnek nagyobb az önbizalma, mint a tudása.

De ezen a blogon is többször felmerült: ha olyan az ügyfél hozzáállása, a legjobb szakember sem tud nála konstuktív lenni. Ha minden jó javaslatra, vagy ötletre csak legyintünk: "á, ez is csak kókler, én ezt jobban tudom", akkor szerintem már a ló másik oldalán vagyunk.

Mária 2007.07.02. 09:38:28

Egy honlap projektjének a sikeres megvalósítása mindig három változótól függ. A megrendelőtől, aki a "nyersanyagot" adja, az őt képviselő szakembertől, aki a tapasztalatát adja és a kivitelezőtől, aki a szakmai tudását adja.

Ha rossz a nyersanyag, nem lehet teljes a siker.

Ha nincs, aki a megrendelő elképzeléseit szakmailag korrekt módon tudja közvetíteni a fejlesztők felé, akkor sem lesz sikeres a projekt. A cégek általában itt akarnak sokat spórolni, azzal, hogy kihagyják a szakember közreműködését és keresztül erőltetnek egy alapvetően dilettáns, rossz elképzelést.

Spórolni szokás azzal is, hogy nem az ár/érték arány szempontjából optimális ajánlatot, hanem az olcsót választják a cégek. Ezen a területen jellemzően megtalálja a zsák a foltját: a spórolós cégvezetők és a kókler kivitelezők. Meg is érdemlik egymást.

Ami ellen rendszeresen ki szoktam kelni, az az "ingyen honlap" és az "olcsó honlap" kategória. Mert ez nem több, mint a naiv és spórolós ügyfél becsapása.

M.

Breem 2007.07.06. 10:55:04

Kedves Mária!

Márpedig spórolós ügyfélből sok van. A másik véglet, amikor drágán adják mindezt, és a naív ügyfél azt hiszi, hogy ezzel arányos a minőség. Bizony, nehéz a dolga annak, aki igényes honlapot akar korrekt áron.

Szavaiddal természetesen egyetértek.


süti beállítások módosítása