Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hogy tetszett?

Címkék: keresomarketing nap 2007

2007.11.07. szerda 23:00 Konrad

Lezárult az első Keresőmarketing Nap, jó fáradt vagyok, így most nem sok energiám van bármit is mondani róla. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki eljött nagyon köszönöm mindenkinek, aki előadott vagy a vitában részt vett, nagyon köszönöm a támogatóknak, nagyon köszönöm a segítőknek, a háttérben dolgozóknak, a konferáló Janik Lacinak, és végül de nem utolsó sorban a kirowski-nak, hogy meg tudtuk csinálni.

És bár én fáradt vagyok bármilyen véleményre, de hurokba dugom a fejem, és felteszem a kérdést: hogy tetszett?

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr79221887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jároli József · http://innen.hu/ 2007.11.08. 09:21:43

Összességében számomra pozitív a mérleg, de mint minden úttörő jellegű kezdeményezésnek, azért ennek is törvényszerűen voltak gyermekbetegségei. A vártnál nagyobbb érdeklődés miatt is remélem, jövőre több olyan előadó is lesz, aki se nem szponzor, se nem kötődik a szervezőkhöz, emiatt több érdekességet, több szakmaiságot, és kevesebb önreklámot hallhatunk majd. Remélem, lesz majd friss kávé a vége felé is, és megkaphatjuk majd az előadások slide-jait előre, kinyomtatva ;)

Egyébként bővebben: webni.innen.hu/Keres_c5_91marketingNap2007

Sásdi Zsolt 2007.11.08. 10:17:14

Jó volt, nekem tetszett. Sokan voltak. Csak annyi, hogy kevesebb önreklámozás kéne. Pl: kirakat.hu, stb. Viszont az esettanulmányok azok már jók. Aki ott volt, az kaphat a konferenciáról videó anyagot?

Karma · http://karma.blog.hu 2007.11.08. 11:01:07

1. A rendezvény maga igazi profin megszervezett dolog volt. Engem meglepett, hogy mennyien voltak, nagyon gratulálok hozzá!

2. Az előadások színvonala elég hullámzó volt, az IMÁn kevésbé látszott, hogy a szponzorok magukat reklámozni jöttek, itt sajnos jobban. De ez gyerekbetegság, ki lehet nőni.

Szóval még egyszer, őszintén gratulálok.

És a könyv is jó :)

Cseh Balázs · http://b2bonline.blog.hu 2007.11.08. 12:23:06

Sokan voltunk, gratula! Egyetértek ReggeliKarma 2. pontjával, jövőre -reklám + több seo/sem :)

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2007.11.08. 12:49:36

Azzal kezdem, hogy nekem is tetszett a konferencia, jól éreztem magam. De...

...két olyan dolog ütötte meg a fülem, ami mellett nem tudok elmenni szó nélkül (ez nem flame, és nem is fikázási kísérlet):

1. Elmondásotok szerint nehéz pontosan bemérni, hogy egy kampányon belül honnan jön egy látogató. Ha egy portálon / oldalon több felületünk is van (pl. banner + ppc), akkor pedig szinte lehetetlen.

Na neee... először azt hittem félreértek valamit.

(Elsősorban a konferencnián elhangzott konkrét példát veszem alapul, tehát a kofenetciáról szóló PPC kampányt.)

Amikor hazajöttem, egyből megnéztem a hirdetéseket, szerencsére még mentek pl. a Google-ben, meg Tangoban is. Feltételezve, hogy Konrád és/vagy a GAP vizsgával is rendelkező Keresztúri Gergely ismeri az Analytics URL paraméterezési lehetőségeit, számomra érthetetlen, hogy miért nem használjátok. Mit számít, hogy csak a portál URL-jét látom az etargetes hirdetésekben, ha egyszer meg lehet konkrétan jelölni a származási helyet ilyen módon?

(Kifejezetten az Analyticsről volt szó webanalitikai eszközként, ezért bátorkodom felhozni ezt.) Ezzel a lehetőséggel természetesen akár 37 féle hirdetésünk is lehet 1 oldalon, pontosan meg tudom mondani melyikről kattintottak és hányszor.

2. Egyikőtök sem használta még soha a Yahoo Search Marketinget és/vagy az MSN hasonló rendszerét hazai kampányokban?

Ezt abból szűröm le, hogy újdonságként számoltatok be róla, hogy míg a Yahooval érdemes számolni PPC kampányoknál, addig az MSN-en egyelőre nem lehet normálisan hirdetni magyar nyelven.

Hozzátenném, hogy én sem igazán ismer(t)em ezeket, de azon, hogy ezek szerint mondjuk a Kirowski keresőmarketing üzletágában is csak most ismerkednek vele, igencsak meglepődtem.

Happy end: az iProspect alapító tagjának nagyon jó volt az előadása (nekem ez tetszett a legjobban). A Fundamentás prezentáció is tetszett, mert életszagú volt, és nem önreklámról szólt. Ezenkívül köszönettel lenyúltam egy Startlapos párnát. :)

2007.11.08. 13:32:32

Nekem tetszett a konferencia, sokat tanultam az előadóktól (különösen az elsőtől). Az önreklámról annyit mondanék, hogy bevallottan szubjektív véleményem, hogy talán nem én voltam ebben a legdurvább, ígérem, a legközelebbi alkalommal megpróbálok sokkal szakmaibb lenni - addigra szerencsére rengeteg statisztika és az azokból leszűrhető következtetések állnak majd a rendelkezésemre.

Üdv:
BD, kirakat.hu

Keresztúri Gergely 2007.11.08. 15:17:27

Szia Kristóf,
Köszi a kérdéseid, bár jó lett volna a helyszínen átbeszélni, sajnálom, hogy nem találkoztunk. :-)

Analytics:
Nos, valóban sok paraméterezési lehetősége van az Analyticsnek, de az állítás, hogy el fognak térni a számok, még így is igaz. Amellett inkább arra koncentráltunk, hogy az idő rövidsége miatt elsőre a lehető legjobb kampányt hozzuk össze és indítsuk el. Mint említettem is, egy optimalizálás, és természetesen a paraméterezés is ráfért volna. (Zárójelben: Ha én lettem volna az ügyél, és megkérdi az ügynökségem, hogy beparaméterezze-e nekem a kb. 25 online médiafelületet és az 5 PPC szolgáltatót Z plusz forintért, plusz két nap átfutással a rendezvény előtt két héttel, még az is lehet, hog azt mondtam volna, hogy inkább hagyja. :-))
2., Yahoo!: az a helyzet, hogy ezidáig amikor kipróbáltuk, szinte mérhetetlen eredményeket kaptunk, ezért valóban, nem igazán használtuk a Yahoo! Search Marketinget.
Az egy százalékot már elérő kattintásszámnak örültem annyira, és szerintem van a piac felé üzenetértéke.

Harsánné Nagy Marianna 2007.11.08. 15:26:41

Jó volt, nekem tetszett. Szerintem is kevesebb önreklámozás kellene. Az esettanulmányok jók voltak. Tóth András előadása feldobta a hangulatot. A konferenciáról készült videó anyag megkapható?

Petya 2007.11.08. 16:52:13

Én is gratulálok a konferenciához!
Az indítás elég erős volt az iprospect-es prezentációval, ami mind szakmailag, mind előadástechnikailag is etalon lehet az utána következők számára. :)

A fent is említett önreklámon kívül még egy gyenge pontja volt a tegnapi napnak (hála az égieknek, nem az ebéd...), a szikrontolmács hölgy, aki nem volt a helyzet magaslatán. Néha hosszú másodpercekre eltűnt az éterben, majd egy halk bocsánattal döccent túl a bonyolultabb feladatokon.

Mindent egybevetve le a kalappal, mert színvonalas, sikeres volt a tegnapi nap, szerintem.

Gál Kristóf · http://www.primodesign.hu/blog 2007.11.08. 16:53:48

Gergely,

"Nos, valóban sok paraméterezési lehetősége van az Analyticsnek, de az állítás, hogy el fognak térni a számok, még így is igaz."

Nem is erre céloztam, hanem kifejezetten arra, hogy szerintetek nem mérhető, hogy pontosan melyik kampány, melyik felületről jön. Erről panaszkodni a konferencián, utána pedig azt mondani, hogy "persze, hogy lehet mérni, de nem volt rá idő" azért elég fura. :)

Nem tudom, ha nálatok 2 nap az átfutás (bürokrácia stb. :) egy kb +15 perces munkának (mert ugye az URL megadása azért nagyrészt copy-paste, max pár verziót kell megírni + néha vágólapra tenni), akkor lehet, hogy tényleg nem érte meg foglalkozni vele.

Enélkül pl. nem is tudtatok Etarget, CTnetwork, Yahoo, "sima" keresőtalálatok, stb konverziós adatokat mérni, összehasonlítani meg pláne. Fura, na.

ertetlen / eretlen 2007.11.08. 19:52:55

Én vagyok az egyetlen, aki többet várt a Google prezentációtól?
(hogy nagyon finoman fogalmazzak)

Bea 2007.11.08. 21:05:44

2-szer írtam át az egészet, mert első két változat bővelkedett negatív indulatokban. Finoman fogalmazott véleményem az, hogy a tegnapi nap egy kalap sz... volt.

A fentiekben felsorolt problémákon kívül még el kell mondani, hogy:
1. Itt egy szakmai közönség volt. Érdemes lett volna tanítani őket valami hasznosra (pl. ötleteket és használható gyakorlati tanácsokat adni), nem azokat a cégeket reklámozni, amelyeket amúgy is ismertek számunkra. Nagyon hiányzott a know how.
2. A magyar előadók felkészületlenek és alkalmatlan szónokok voltak, kivéve a jó öreg Tóth András-t, aki jól megmondta a magáét. Az egészben az a kellemetlen, hogy igaza volt.
3. Amin a legjobban kiakadtam, az „akasztják a hóhért” című kerekasztal beszélgetés. Kérdezem én: 2 ember??? Ráadásul végig mellébeszélnek és hazudoznak, mert nem is értenek hozzá valójában. Nevetséges!
4. Technikai problémák: nem volt idő kérdés-válaszokra, vagy egyszerűen nem hagytak kérdezni. Valamint egy konferencia előadás akkor is elkezdődik, ha 10% ember van a teremben és 90% épp kávézik. Először is ilyet nem szokás, mert elcsúszik a program. Megoldásként legyen egy gong, ami jelzi a szünet végét. Aki bemegy, meghallgatja, aki kávézni akar, az tudja, hogy lemaradt. Egész nap az elcsúszásokra panaszkodtak!!! Akkor hogy is van ez?

Aki valaha járt már jól megszervezett szakmai konferencián, nem mondhat mást, mint: még madártávlatból sem kaptuk meg azt, amiért fizettünk. A Kirowski is csak szalad a vonat után….

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.11.08. 21:19:05

Kedves Bea, köszönjük a kritikát, ha legközelebb konferenciát szervezünk, ezekre is figyelünk.
Annyit azért elmondanék, hogy a közönség nemcsak szakmai volt. Az elmúlt bő 24 óra visszajelzései alapján nagyon szórtak a vélemények. Amik például a szakmának triviák (pl. Google előadás), az a jelenlévő nem kevés ügyfél közül sokaknak érdekes volt.
Az előadók hozták a nagy hazai átlagot véleményem szerint, legalábbis összehasonlítva hasonló rendezvényekkel. A 3. pontot nem értem, a kerekasztalban nem két ember volt, az előadásunk pedig nem kerekasztal volt. A mellébeszélést, hazudozást viszont nem fogadom el, nem tettünk ilyet.
A 4. pont: valóban a feszített tempó miatt nem maradt idő kérdésekre. Teljesen jogos. A kezdéssel kapcsolatos vélemény pedig: a hely a gongot nem engedi (dolgoznak az irodaházban), ezért személyesen szóltunk a szünetek végén, és aztán el is kezdtük, pedig nem volt bent mindenki.
Végül: sajnálom, ha csalódott, és nem azt kapta, amit várt.

pollner · http://soreo.biz 2007.11.08. 22:14:58

Előre is elnézést, nem voltam ott a rendezvényen és félig OFF leszek.
Kettővel feljebb Bea "felkészületlen és alkalmatlan előadókat" emlegetett, Konrad szerint viszont hozták az átlagot.

Tegnap egy Monster podcastot hallgattam, egy nő a női karrierépítésről szólókönyvéről beszélt. Ami megütötte a fülemet, az az volt, hogy valamikor pályafutsáa közepén határozta el, hogy előadásokat (is) fog tartani, akkor kezdett tudatosan FELKÉSZÜLNI erre. Nem magukra az előadásokra, hanem előadni. Na, ez hiányzik nálunk.

Sásdi Zsolt 2007.11.09. 00:29:29

Itt Magyarországon, most még nagy lehetőségek vannak a Google AdWords-ben, lévén, hogy szinte nincs is verseny. Talán csak néhány iparágban. pl. ingatlan és kereskedelem néhány részén, de ott sem vészes. Ez miért jó?

Mert már 10-20 Ft kattintástól is az első 3 vagy jobb esetben az első helyen lehet a hirdető. Ugyanez, mondjuk más országokban, például UK, ahol van verseny lehet akár több 1000 Ft is a licit, hogy egyáltalán szerepeljen a hirdetés az első oldalon. És nem feltétlenül az első helyen. Itt jön a képbe az, hogy a tanácsadóknak könnyebb a munkájuk. Persze egy hozzáértő tanács sokat segít, hogy milyen legyen a landing oldal és milyen kulcsszavakra milyen hirdetési változatok fussanak, mik legyenek a kulcsszavak, stb. Egy jól megtervezett kampánnyal jobbak az eredmények, az biztos.

Viszont, amíg nem lesz igazi verseny, addig szinte bárki egy alap Google Adords tudással is képes lehet az első helyeken megjelenni az általa választott kulcsszavakkal és főleg költséghatékonyan. A lényeges rész akkor kezdődik, amikor már számítani fog a hirdetés minősége, hogy kevesebb licittel is jó helyezést érjen el a hirdetés, na akkor már komoly összegeket lehet megtakarítani egy jó tanácsadóval. Ez most csak az én véleményem, lehet, hogy nem feltétlenül igaz, de azért szerintem van benne valami :)

A konferenciára visszatérve, az előadások nem voltak rosszak, csak szerintem több konkrétumokra, case study jellegű előadásokra lett volna szükség. Ahogy elnéztem a közönség inkább szakmai volt, nem hiszem hogy bárkit is lekötött az, hogy ki hova rakta a menü pontokat és a content részt. Ezek az oldalak azért többnyire szerepelnek a Google hirdetésekben is, érdekesebb lett volna meghallgatni az ő tapasztalataikat ebben a témában. Például, hogy ki milyen sikereket ért el.

Rabbit · http://www.rabbitblog.hu/ 2007.11.09. 01:01:13

Szerintem is volt pár szervezési malőr, kezdve azzal, hogy a regisztráció nem ennyi emberre lett kitalálva, illetve potyogtak a szponzorok a teremben =:)

Ettől függetlenül nekem már Marckini miatt megérte elmenni, és Tóth András is nagyon király volt. Sajna volt pár olyan előadás, ami csalódást okozott, illetve olyan reklám, amit - sajnos! - meg sem próbáltak fogyaszthatóvá tenni.

Nagyon jól lehetett viszont networkingelni, és ez sem utolsó szempont mutyi-bratyi online világunkban =;)

Az előadásokról:
www.rabbitblog.hu/2007/11/08/keresonap/
www.rabbitblog.hu/2007/11/09/keresonap-masodik-felvonas/
www.rabbitblog.hu/2007/11/09/keresonap-harmadik-felvonas/

Sziebig Péter · http://www.klikkmania.hu 2007.11.09. 07:40:24

Re: Sásdi Zsolt

Azért már Magyarországon is van 4-5 olyan szektor, ahol átlag 10 hirdetőt találsz és az első hely igenis 100 Ft körül van, szemben a 20 ft-al.

Ettől függetlenül igazad van, hogy kevés a profi szereplő, és egyre fontosabb lesz, hogy hozzáértő ügynökségre bízd a hirdetéseidet.

Konrád:
gratula, a rendezvény alapvetően jó volt, sokan voltak, ami azért fontos, mert lehet sírni, hogy nem hangzottak el elég mély gondolatok, de a résztvevők többsége szerintem inkább képbe kerülni jött, nem pedig URL címkézési beállításokat ellesni.

Kelt · http://worldshots.hu 2007.11.09. 09:21:00

Néhány előadó tényleg eltévesztette a célközönséget. Talán a legfeltűnőbb az volt, amikor a Google képviselője elmagyarázta mi az a konverzió.

És végül a kötelező önreklám:
www.origo.hu/techbazis/internet/20071108-keresomarketing-trukkok-a-jobb-googlehelyezesert.html

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.11.09. 11:57:33

"Az optimalizálás lényegében annyiban áll, hogy a SEO szakemberek átírják a honlapok szövegét, hogy a keresett és hasznos kulcsszavak hangsúlyos helyeken szerepeljenek."

az "optimalizálás" még ezer más dologból áll, de sebaj, tudom nem ez a cikk lényege hanem a ppc-ről meg a konferenciáról hablatyolni.

Ernő · http://www.webseo.hu 2007.11.09. 20:08:49

Számomra elég sok pozitív és kevesebb negatív meglepetést okozott a KeresőmarketingNap. Az első akkor ért, amikor kitessékeltek a Telekom Parkolóházból, hogy én bizony nem vagyok rajta a listán :D
bár budapesti vagyok, de legközelebb pls megjelölni, hogy NEM BIZTOSÍTOTOK parkolót a konferencián résztvevőknek!

Mondjuk miután láttam, hogy mennyien vagyunk megértettem! De én azt hittem, hogy leszünk 30-40-en... (Majd legközelebb talán előadok, és akkor jut nekem is hely :))

Ami végig teljesen pozitív meglepetés volt az az, hogy bár a konferencia a keresőmarketingről szólt, tulajdonképpen elmondták, hogy a SEO mennyire fontos! És ezt nem csak egyszer, hanem többször is! Mint keresőoptimalizálással is foglalkozó cég, ezt én nagyon tudom értékelni, a kettő tényleg együtt hatékony!

Ami az előadókat illeti számomra igenis voltak hasznos információk, bár ezen a területen talán otthonosan mozgok! Az Origo Affilate programját pl. nem ismertem! Nekem tetszik, jöhet! Várjuk :)

A másik hasznos információ, pedig "This is not America... This is Far Far away... " Fényévekkel vagyunk elmaradva, ahogyan a Google/Iprospect előadásaiból láthattuk, ugyanakkor legyünk pozitívak van mit behozni, van hova fejlődni!

A legpozitívabb mégis az volt, hogy az Etarget pont a Maxabo hirdetéseit emelte ki, amit mi menedzselünk, így a konferencia számunkra szakmai elismeréssel is járt, habár nem szólalhattam fel, kampányaink beszéltek helyettünk! Sajnos aki tényleg menedzseli a kampányt nem tudott eljönni :(

Összefoglalva nem bántam meg, hogy ott voltam és a párom sem, mert azóta van egy Startlap Bubbája :)

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2007.11.09. 20:18:45

kb. off: előadásokat a résztvevőkhöz eljuttatjátok, ahogy a regisztrációs lányok ígérték? :)

deKata · http://www.medamayaki.hu 2007.11.10. 17:56:03

kirowskis pm-kent nekem a Fundamenta-s prezi tetszett legjobban (csak du. voltam ott), mert irto hitelesse tette az egeszet, azt, hogy van ertelme a SEM-nek, a SEO-nak, egyszeruen latszott azon, ahogy csillogott a szeme. :)
Es a mellettem ulo ugyfelem egyszercsak azt mondta, hogy "na ezt akarom en is, csinaljuk!"

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2007.11.10. 20:59:09

Rabbit,
a regisztrációt és a potyogásokat bevállalom. Jövőre több kezet és több ragasztószallagot fogok használni. ;) Ez van, nem molinoragsztónak születtem.

Konrád,
a konferencia szerintem teljesen rendben volt. Főleg, h hiánypótlónak éreztem.

Amit lehetne javítani, szerintem (de erről beszéltünk már, csak ha esetleg jövőre visszalesed meglegyen vhol):
- regisztráció
- több ügyfél előadás
- jegyzettömb és toll
- fordítógépek csak feliratkozásra kiadva

Koronix · http://otletlada.blog.hu/ 2007.11.10. 21:04:05

Ami viszont nagyon tetszett, és ezért is írom külön:
- Fundamentás prezentáció
- Frederic prezije
- Konrád & kirowski formabontó előadása (a szakmai tartalomba nem akarok beleszólni, hanem az ötlet és a spontaneitás jött nekem be)

Károly · http://szeged.blog.hu 2007.11.11. 18:22:15

A molinó potyogás, ami tul kép mozgó banner volt :) inkább az én felelőségem, bocsika érte. Legközelebb fölkészültebbek leszünk Koronixal, ha még vállal ilyet :)

Petényi Márk · http://mark.hu 2007.11.12. 00:04:54

Alapvetően ez egy korrekt első konferencia volt meglepően sok résztvevővel.
Köszönet érte!

Egy dolgot hiányoltam nagyon: az analitikát. Azt hiszem, hogy keresőmarketinggel elég szorosan összefügg az elemzés, ráadásul van nemzetközi szinten is igen jelentős hazai cég ezen a területen. Talán majd jövőre...

prospero 2007.11.12. 00:12:20

Ernő, én évek óta járok a Matáv székházba, bp-i vagyok, és még egyszer sem jutott eszembe, hogy ott parkolni tudnék. Viszont a legtöbbször itt büntettek meg a parkolási idő túllépéséért. Most nem kaptam büntetést és a konferenciaért is gratulálok!

--- OFF

prospero 2007.11.12. 00:14:06

--- OFF 2.

bocs a lényeget nem írom, hogy kétszer kellett köröznöm mire meg tudtam állni... erre sem volt példa, azaz gratula a szervezőknek!!!


süti beállítások módosítása