Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Tanulmányok reklámokkal

Címkék: onlinemarketing érdekes yahoo

2007.12.03. hétfő 01:35 Konrad

Pár napja olvastam a hírt, hogy az Adobe a Yahoo-val szövetkezve PDF-be ágyazott célzott reklámok elhelyezését tervezi. Első lépésben az USA-ban, majd később máshol is elérhetővé téve gyakorlatilag bevonja a reklámpiacra a nem kevés pdf-ben közétett anyagot.

A pdf nagy előnye a platformfüggetlen olvashatóság. Míg egy weboldal megjelenése függ az operációs rendszertől, a böngészőtől, a képernyő méretétől, a csillagok állásától és a kormányprogramtól, addig a pdf többé-kevésbé mindenhol ugyanúgy néz ki (többé-kevésbé: illik letölteni a friss megjelenítőt, mert egy új doksi az ezer éves régivel már nem jó, pl. egyes betűk nem jelennek meg...).

Emiatt nagyon sok könyv, tanulmány, újság jelenik meg ebben a formátumban. Így számomra igazából nem is az a kérdés, jó ötlet-e ez, hanem az, hogy eddig miért nem volt? Hiszen ezzel a módszerrel egy újfajta dokumentum megjelenés finanszírozás is lehetséges, és ráadásul nagyon jól lehet ebben az esetben is célozni.

Persze lesznek elkerülő megoldások, naná. De az átlag felhasználó számára ez nem lesz szükséges, és ha tényleg sikerül jó reklámokat megjelentetni (azaz olyanokat, amelyek például pontosan célzottak), akkor a várható elutasítás sem lesz nagy. Hiszen nem a dokumentumon, nem benne a dokumentumban, hanem mellette jelenik meg a hirdető üzenete.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr57250289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2007.12.03. 10:38:33

Az ingyenesen elérhető szolgáltatások is pénzbe kerülnek, érthető az Adobe törekvése. Egy gyengéje egyértelműen van a tervnek: hirtelen terjedni kezdenek majd az alternatív megjelenítők, amelyek nem mutatnak majd reklámokat továbbra sem.

gattodire · http://infoeco.blog.hu 2007.12.03. 12:49:43

Az Acrobat reader kiegészítő termékként funkcionált sokáig, az Acrobat népszerűségét (értékesítését) tolta.

Mostanra viszont elterjedtek az alternatív PDF készítők, ez a funkciója meggyengült, az Adobe marketingesek meg pár év késéssel ráébredtek a dokumentumba ágyazott reklám lehetőségére. Szerintem későn, de ki tudja.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.03. 12:59:39

Nos igen. De ha a kódolt tartalmak ingyenes megjelentetése lesz így megoldva, akkor azért jobban rá lesznek szorítva a felhasználók az Adobe termékére. Persze mindent lehet törni...


süti beállítások módosítása