Kotler második „Alpha Kappa Psi” jutalmat nyert írása a ’69-es tanulmány gondolatmenetét szövi tovább. (...) A szöveg ennek megfelelően nem igen tér el az előző tanulmány gondolkodásmódjától, leginkább a címben is olvasható szociális marketing kifejezés jelent újdonságot, ez a fogalom ugyanis itt jelenik meg először az irodalomban. A szociális marketing nem azonos a még 1968 előtt megjelenő társadalmi marketinggel, ugyanis nem a marketing és a társadalom viszonyát firtatja, hanem azt, hogyan lehet társadalomjobbító célokat minél szélesebb körben, vagy inkább éppen a megfelelő körben elterjeszteni. Olyan célokra érdemes ehelyütt gondolni, mint a rákkutatások érdekében történő adakozás, a biztonságos autóvezetés vagy éppen a dohányzásról való leszokás.(Forrás, pdf)
Szociális marketing
Címkék: web2 onlinemarketing érdekes közösség
2007.12.11. kedd 00:08 Konrad
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek