Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Optimalizálni a YouTube-on

Címkék: keresőoptimalizálás video

2007.12.28. péntek 13:26 Konrad

Egyre jobban YouTube függő vagyok. Van, hogy órákig elvagyok, zenét hallgatok, szörfölgetek egyik előadótól a másikig. Ennek az eszköze a hasonló videók felsorolása, az aktuálisan nézett videó mellett jobb oldalon. Azaz ha találok valami érdekeset, küldenek valami nézni valót, akkor könnyen elcsábulok, és rákattintok olyanra, ami érdekesnek tűnik.

Persze olyan ez, mint a keresőtalálatok. Az első 2-3 videót látom leginkább, a többit már csak akkor, ha tudatosan keresgélek.

A YouTube nagyon jó eszköz arra, hogy vicces reklámvideókat küldözgessünk másoknak: ide feltöltjük, és csak a linket küldözgetjük. Hiszen ráadásként itt maguktól is rátalálhatnak az emberek, azaz nagyon sok megnézést generálhat maga a rendszer is. De hogyan? Hogy lehet azt elérni, hogy a YouTube-on belül is sokan megtalálják a videót? Hát optimalizálással!

Oké, de itt mit optimalizáljunk? Természetesen nem a videót magát, hanem annak a leírását. Elsősorban a videó címét. Aztán a videó rövid leírását. És persze a tag-eket.

A dolog már nem újdonság, nem én találtam ki az egészet, némi "irodalom" is fellelhető a témában a neten, pl. itt.

Összefoglalva tehát: ha azt akarjuk elérni, hogy az aktuálisan népszerű, sok helyről belinkelt, sokak által nézett videó melletti ajánlóban a mi videónk jelenjen meg, vagy azt akarjuk, hogy a népszerű keresőszavakra a mi videónk is feljöjjön, akkor optimalizáljunk - úgy tegyük fel a videónkat a YouTube-ra, hogy figyelünk a leírásra, a címre, a tag-ekre.

Végül érdemes végiggondolni ezt az egészet: az optimalizálás nemcsak a weboldalunkra és a Google-re vonatkozhat. Vajon hol lehet még fontos, hogy jó találati helyre kerüljünk?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr35277305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehh 2007.12.28. 14:21:29

Hátő, ez sokminden, csak nem hasznos :] Ennyi erővel elmondom hogy vezess jól: figyelj rá. sokat megtudtál? : D

Gery Greyhound · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2007.12.28. 14:30:56

A web2 egyik legnagyobb vívmánya az, hogy a gép helyett a júzerek rangsorolnak, ergo rájuk kell optimalizálni. A google robotot lehet hogy be lehet csapni, de a felhasználót nem, ami szar, azon továbblép, ami jó, azt elteszi a kedvencei közé, továbbküldi, ír róla a blogjában. "Júzerre optimalizálni" tehát csak egyféleképp lehet: jó anyagot kell feltölteni. Vicces, ijesztő, meghökkentő, elgondolkodtató, mindegy, a lényeg az, hogy érdekes legyen, más mint a többi hasonló alkotás. Ha pedig beindul a továbbküldő-gépezet, meg egy-két olvasottabb blogger is rátalál, akkor sínen van a cucc.

bradley 2007.12.28. 15:23:59

Ennek a postnak ebben a formában tényleg nem volt sok értelme. Viszont az index címlapra is kikerült, úgyhogy ha a youtube-os videóidat nem is, de ezt a bejegyzésedet baromi jól optimalizáltad, gratulálok!:)

zsolti 2007.12.28. 15:28:24

ez nem optimalizálás, hanem spam.
onlinemarketing.blog.hu/2007/09/14/a_seo_spam
te írtad...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.28. 16:35:05

Hmmm, tényleg címlapos lett... na mind1.
Akkor spam, ha nem releváns tartalmat emelsz ki, de a YouTube-on ezt egyébként is nehezebb értelmezni.
Ez a megoldás akkor érdekes, amikor az első lépést akarja valaki megtenni egy videó terjesztésénél. A jól befutott cuccoknak már nem kell.
A post értelme pedig kettős: felhívni a figyelmet, hogy lehet ilyet, és egyben leírni, mire érdemes/kell figyelni.

Dzsekszon 2007.12.31. 01:36:52

Részt vettem egy videomegosztó site fejlesztésében és erőteljesen javaslom, hogy a tag-ekre álljanak rá, akik optimalizálni akarnak. A címben/leírásban keresni iszonyat qrja a szervereket, de egy frankón optimalizált tag rendszerrel elég pengén és marhagyorsan lehet releváns találatokat dobni egy-egy videóra. Ha nekünk szükségünk volt erre az optimalizálásra, akkor youtube vajon a csilliárd videójával és a másikcsilliárd látogatójával mit kezdett.


süti beállítások módosítása