Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit fogok utálni 2008-ban?

Címkék: onlinemarketing

2007.12.29. szombat 13:59 Konrad

Természetesen az online reklámban. A sok önképzett csodareklámozót. Idén gombamódra növögettek az ingyenes online marketing "okosságokat" közzétevők, ingyenes e-könyvek, pdf-tanulmányok és csoda-blogok keringenek a mai napig közkézen.

Az ebben leírtakat pedig egyre többen veszik készpénznek. Kritika nélkül felhasználnak mindent, mintha ezek sorvezetők lennének, és pontról-pontra végre kellene hajtani. Aztán egyszer csak azt vesszük észre, hogy van olyan kommentező blogger, aki minden Index címlapos blogra azonnal hozzászól (hiszen ezt olvashatta, hogy így kell), más valaki teleszemeteli az apróhirdetési oldalakat, megint más a videómegosztókat, és közben meg megsértődnek, ha spammelés miatt visszacsap valaki, nem is beszélve az iWiW-en, myVIP-en spamelőkről.

Az ilyen ingyenes tanfolyamok egy dolgot nem tanítanak meg: a mértékletességet. Ráadásul ezek az eszközök megfelelő alap, megfelelő háttér nélkül nagyon könnyen visszaütnek, nagyon könnyen kárt okoznak.

Ezt a fajta reklámozást lehet vulgár-marketingnek nevezni. Amiből 2008-ban minden eddiginél több lesz, hiszen minden eddiginél többen netezünk, és egyre többen akarnak meg is élni, vagy legalább hasznot hajtani belőle. Még akár ilyen módszerekkel is.

116 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr14278162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

portis 2007.12.29. 18:17:30

Konrad!

Már mér lenne igaza.
Sokan ott tévednek , hogy azt hiszik hogy jól látják hogy mi a hatékony.
Hatékony az ami hasznot hoz...nem pedig amit én, vagy akárki kitalál , és tetszik neki.
A marketing az nem művészet , vagy az egyén önkifejezésének egy formája. Spamelni addig fognak amig megéri, (nyilván megéri mert nem csinálnák)
vagy hülyére büntetik őket.

portis 2007.12.29. 18:22:09

A marketing ahogy én látom inkább statisztika.

Piros alapon zöld betü: 1-vevő
Piros alapon kék betü: 2-vevő

Akkor piros alapon kék betüvel irunk , bár szerintem baromi ronda!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 18:28:46

portis, pont ez a vulgármarketing.
Ott tévedsz, hogy nem nézed. ezt hol használod. Ha valahol olvasod: a sárgával kiemelés jó, akkor elkezdesz mindent sárga háttérrel kiemelni. Holott ez csak bizonyos termékek, bizonyos célcsoportok esetében igaz, míg más esetben nem.
Azaz nem lehet ilyen egyszerűen általánosítani. Márpedig a vulgármarketing pont ezt teszi.

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.12.29. 18:32:45

Portis 2007.12.29. 17:41:51

ebből nem értek egy kukkot se

Begérke 2007.12.29. 18:36:31

Sajnos bárki lehet önjelölt hiteltanácsadó. Elég, ha van erkölcsije, vállakozóija és szerződést köt egy bankkal.
A másik módszer: nincs semmije ezek közül, csak beviszi a tájékozatlan haverjait, ismerőseit és azok ismerőseit a bankba és jól lehúzza őket.

portis 2007.12.29. 18:36:37

És? Hát csak tegye ez a fránya "vulgármarketing" mit bánt az téged? Szerintem béna a blogod , nyilván hasznod van belőle hát csak csináld.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 18:43:29

portis, köszönöm a véleményed, szerencsére nem vagyunk egyformák.

portis 2007.12.29. 18:43:51

Minden marketing \"vulgár\" annak is kell lennie. Nyilván aki sárga kiemelést használ jól tudja miért teszi.
Ha nem tudja nem is kell sokáig nézned :)

Oregon (TM) 2007.12.29. 18:52:48

Konrad: vulgarmarketing, cca a Te krealmanyod, igy helye is csak a Te kommunikaciodban van. Arra hasznalod, hogy lefikazz mindenkit, ettol nem leszel kiraly. Sot! Szamomra az, aki a szakala moge bujik es nem vallaja a pofajat, nem kap tolem se penzt, se megrendelest, mert nekem se kell tole se tanacs, se jo szo.

zerintem egy kis zugmarketinges vagy, aki lebratyizott Wolf Gaborral (ot tartom meg valamire, megha nem is ertek vele mindenben egyet) persze csak azert, mert igen hasonlo a celpiacotok es jol eltudtok adni egymas ugyfeleinek is. WG helyeben megneznem milyen pocsokkel cross-marketingelek. (Ez esetben nalam WG is eg, miattad!!!)

Tango 2007.12.29. 18:53:06

Ha Konrádnak lesz ideje, akkor egy írásban meghatározhatná, hogy szerinte mi a jó (esetleg példákkal), és mi az ami nem. Az Online marketing dzsungelben lassan tényleg mindenki ért hozzá. Mindenkinek van weblapja, blogja, linkboltja, linkcentere, linkfelhője, hírlevél sorozata, és a jó ég tudja még mi, amit elővesz, amelyre esküszik.

Nekem S. hírlevelei egyből mennek a szemétbe, akár sárga, akár milyen meghökkentő, cselekvésre buzdító a címe.

Én úgy látom, hogy ez egy Internet szabadság adta szakma. Amelyet lehet mérni, meg persze lehet humbukolni is, misztifikálni.

Mindenki elindult valahonnan. Valaki időben, és van, aki később. Én azok közé tartozom, aki később. Ez a később persze csak időben jelent valamit, mert valójában nincs később, hiszen napont születnek újabb és újabb honlapok, amelyek arra várnak, hogy optimalizálja őket valaki.

Ha most azt kérdezné tőlem valaki, hogy kaptam-e plusz impulzust a Célzott online reklám könyvtől, akkor azt mondanám, hogy nem. Pontosabban várom a folytatást, mert kell legyen valami ennél több, ami miatt a szerzők többek, mint én.

Szóval, ha valakinek van kedve, ideje, ereje és tehetsége, akkor határozza meg, hogy mi az online marketing szakértő ismérve, milyen végzettség kell.

Oregon (TM) 2007.12.29. 19:00:18

Amugy valmit nagyon elbaszol, mert szerintem nem fogod fel azt amit (gondolom) olvastal.

"Lao-Ce: Tao Te King - Az Ut es az Ereny konyve"

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 19:02:46

Látom, belemásztam néhány ember lelkébe. Várom a további fikázásokat, szidalmakat, lesajnálást, nagyon sokat segít a jellemépítésben. Hajrá!

Rabbit 2007.12.29. 19:13:26

Kojjád, te oan bunkó vagy és nem is értel hozzá!!!4

Trollok, elmehetnétek máshová játszani...

Oregon (TM) 2007.12.29. 19:14:38

Konrad: celpiacod "lennek", nem a konkurenciad!

_original 2007.12.29. 19:17:53

na, hat akkor januarban szakállat növesztek,és nyitok egy szpemmerképzőt, na. kész. kommentelők, lehet elpjelentkezni, feltétel nincsen....

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 19:20:47

Oregon: ettől még lehetsz. Bár ahogy elnézem, itt nem az a célod, hogy megtudd, miben tudnánk együttműködni.

Oregon (TM) 2007.12.29. 19:26:20

Konrad: nem is, mert mar leirtam, hogy sem a szemelyedet sem a megvillantott szakmaisagot nem tudnam kovetni/elfogadni (keves na!), igy nem leszek a megrendelod. Vajon ez az En hibam?

A borotvallkozasra utalo beszolasom pedig bamennyire faj, tenyleg ugy van gondolva. Megha olyan kerek a fejed mint egy 5-os borlabda, akkor is azt javaslom, hogy tedd meg. Persze kiveve, ha a refi listan jo iranynak latod a piti megbizatast a 168 oratol. :)

Amugy a refi listad magyarazkodik! szvsz a refi lista vagy dumal/beszedes, vagy nincs, de semmi esetre sem magyarazkodik.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 19:28:17

Oregon, ha zavar a szakállam, kérlek, többet ne is kommentezz. Nem fogsz hiányozni.
Milyen bunkó dolog már ez, hogy az ember kinézete alapján ítélsz???
Felejts el, jobban járunk mindketten, hidd el.

azAttis 2007.12.29. 19:38:10

Sok ilyen pöts van akikről írsz.

Az a baj, hogy nem definiálod ezért kissé Oregonnal is igaza van (bár nem a szakállal, az valami gyerekkori traumája lehet :) Amikor ilyet hallok - látok - olvasok a delikvenstől, hogy ő:
1. seo májszter
2. kiejti, hogy pillangószív
3. keresőoptimalizáló versenyt nyert (&#>e@3!)

na ekkor tudni lehet, hogy loooooser

Oregon (TM) 2007.12.29. 19:39:19

Bocs. Hozzaszoktam, hogy aki marketing/sales szakmaval foglalkozik az nyitott a kritikara. Ugylatszik Te csak a sertest veszed ki (nem annak szantam).

Majd, ha megnyugszol akkor gondold at, ha nem sikerul, akkor olvass utanna.
(retorika, testbeszed, es kornyeke)

Oregon (TM) 2007.12.29. 19:43:38

Tovabb irom, mert bevallom idegesit a setodottseged. Lattal mar sikeres es az emberek szamara elfogadott (eu/usa) szakallas politikust/uzletembert?

Ahhoz, hogy te egy fonok fonoke legyel , (ne szepitsuk ez az alapja, az elfogadas) ugy is kell kinezned. Ha megsertodsz, ha nem. Ha nem olyan ember vagy akit en elfogadok fonokomnek, akkor nem kellesz nekem tanacsadonak sem. Tudod a Te szakmad ilyen. A szakal ebben teged hatraltat, de ne vedd eszre, ird azt, hogy gusztustalan vagyok es beszolok neked. Ha igy kenyelmesebb.

Tango 2007.12.29. 19:47:49

Kedves Konrád!

A beírásomra az volt a válaszod, hogy belegázoltál a lelkembe.

Nos, igen bele.

Te nem ismersz, de én voltam az a bunkó, aki elrohant az Alexandrában, és vett 2 könyvet, mert azt hittem a Nagymestertől tanulok valamit.

Nos, amit Te mutatsz az már újságírásban is lejárt lemez. Ez na majd én megmondom, mert kurva kemény srác vagyok, persze konkrétumok nélkül már ideje múlt dolog.

Ha ennyit tudsz csak akkor, ideje átadnod a helyed.

Üdv.

Tango

PS: Ezek után mindenkinek azt javaslom, ha meglát egy könyvet, amelyet te írsz ne vegye meg. Mert szarsz az olvasóidra.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 19:51:30

Tango, sajnálom, ha nem tetszett a könyv. A legtöbb kritikánk pozitív, de kellenek az ilyen visszejelzések is. Megköszönöm, ha leírod, mi a konkrét problémád.

_original 2007.12.29. 19:51:54

ja, és Konrád, a szakáll nem minden. ha volt már rajtad fehér zokni, tudd meg (és nem akarok szpojlerezni) de csak olyan ember lehetsz aki egyszer maj meg fog halni, ne is reménykedj...
Szakáll mmeg fehér zokni együtt... biztos bukás aztánmeg...

azAttis 2007.12.29. 19:56:51

Mondjuk Damjanovich Nebojsát én is jobb szakembernek tartom. Igaz ő nem ír hate listet, pedig ez szórakoztató :)

Most már ugye kimondatott, hogy a szakállas ember nem jó. Keep up the good work!

Például mi a helyzet a sok zöldszeművel? Mindig utáltam a rohadékokat! :) Munkát sem adnék nekik sőt még a bkvról is kitiltanám őket.

ateragram 2007.12.29. 20:00:29

Pardon, én láttam szakállas nagykutyákat, nem is egyet, dolgoztam is velük.
Meg olyan bajuszt, hogy a betyárok sorban álltak a receptért... és ez nem az átkosban volt :))

Nem kellene ide egy moderátor?

geri · http://www.geritwo.hu 2007.12.29. 20:04:05

Konrád, már én is sokszor szólni akartam... szóval ez a szakáll dolog... mostanában igazából azért kerülöm a társaságod... szóval érted... nem is tudom, talán egy hetyke bajusz jobban állna? Az legalább igazán magyaros. Olvass utána, huszárok, betyárok, meg minden. Hidd el, megéri.

portis 2007.12.29. 20:04:13

Nekem nincs gondom Konrad kinézetével , bár kicsit furcsa hogy egyáltalán felteszi a képét.

Nekem az a gondom , hogy hatékony marketing eszközöket itél rossznak egy-két mondatban.

Itt mindenütt aranybánya van (vagy lehet) egyik embernek (cégnek) ez jön be a másiknak az. Aztán ami bejött abba az irányba mozdul.
Senki nem hülye és szór ki dollártizezreket egy nemmüködő dologra.

Amit látunk és ott van higgyétek el müködik. Ha a szomszédod kocsmája müködik nyiss te is mellette egy másikat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 20:11:31

Sajnos elcsesztem itt a moderálást, elnézést mindekitől. A post témájában továbbra is várom a reakciókat, de minden mást törlök innentől.

portis: épp az a lényeg, hogy szerintem ezek az eszközök nem hatékonyak. Mármint akkor nem hatékonyak, ha rosszul vannak használva, és most lesz egy időszak, amikor nagyon sok rossz használattal fogunk szembesülni.

mark.hu · http://mark.hu 2007.12.29. 20:11:48

Kedves Oregon!

Alapvetően egyetértek Veled abban, hogy a szakáll sokszor ápolatlanságot jelent, sőt sok ember számára lehet, hogy nem szimpatikus, de Neked, mint egy gazdasági és pénzügyi vezetőnek nem szabadna ezek alapján megítélned egy embert. Leírni pedig végképp nem. Ha mégis segítő szándék vezérelt, akkor pedig privátban is elküldhetted volna.

Üdv:
Petényi Márk

Ui: Újabban a kopaszodás ellen is van ellenszer, mert az sem túl szexis. A keresztbe tett kar, pedig egyértelműen elutasítást jelent, mely rendkívül antipatikus tud lenni.

Tango 2007.12.29. 20:18:22

Jó, legyen ez egy író-olvasó találkozó.

1. Régen, az átkosban úgy volt, hogyha valaki ír egy könyvet, és valaki megveszi, akkor azt író nem nézi baromnak, akinek belegázolt a lelkébe, mert azt írja, hogy többet várt tőle, és várja a folytatást. Ugyanis ez a barom feltehetőleg azért írja ezt, mert meg fogja venni a következő könyvet.

2. Nem csinál a mai trendinek megfelelő könyvet. Mert a kivitelezés, nyomdai munka 5-ös. De ha már trendi a dolog, akkor fejezetek végén nem hivatkozik javaslatként, kedvcsinálóként olyan könyvekre, amelyek ma már nem kaphatóak, mert 2002-es, 2003-as kiadásúak.

3. A régiós kitekintés elmaradhatott volna, az ügynökségek is lehetett volna kevesebb. Helyette több konkrét ötlet, több google.

Talán szerencsésebb lett volna keresőmarketing az etargetben címet adni.

Én mint olvasód azt mondom, ha élre akarsz állni, akkor állj élre. Ne csak írj, hanem konkrétumokról írj. Ne csak pénzt akarj keresni, hanem valóban segíts az embereknek, a kezdőknek (van ebben üzlet, más is csinálja, hiszen, ha valaki nálad kezd, akkor az megtart mentorának és sok cég közelébe kerülsz, új piac nyílik...)

PS: engem a szakálad nem érdekel.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 20:25:26

Tango, próbáltam rá célozni: a megjegyzésem nem neked szólt.
A könyvet nem egyedül csináltam, és a cél az olyanok megszólítása volt, akik semmit vagy csak nagyon keveset tudnak a témáról. Nem egy haladó könyv ez, direkt nem. Az ETARGET pedig támogató, ezért van ennyire kiemelve, és ezért van benne kevés Google.

pollner · http://soreo.biz 2007.12.29. 20:33:33

Engem is idegesít a "vulgármarketing".
Egyrészt, mert lepereg rólam, mint bármelyik másik vallás, másrészt, mert néhányan sokkal többet keresnek vele, mint én valaha is:) (Az is érdekes, hogy akik vevők a dologra, igazi hívők, követők, üdvözülők. És ráadásul még szakállam is van...

portis 2007.12.29. 20:40:13

pollner!

Hahaha ez jó! Dehogy azok a vevők..ááááhh. Az átlagember a vevő!!
A neten jobban belehet lőni , bár itt is bejön a páciensnek a rossz hirdetés.
A jó hirdetést észre se veszed , a rossz meg nem neked szól!

Longhand · http://optimalizalas.info 2007.12.29. 21:08:35

Nekem csak körszakállam van.

Tango 2007.12.29. 21:35:53

,,Idén gombamódra növögettek az ingyenes online marketing "okosságokat" közzétevők, ingyenes e-könyvek, pdf-tanulmányok és csoda-blogok keringenek a mai napig közkézen."

Azt kellene megérteni az online marketing vezető, meghatározó embereinek, ha ők sem képesek többre, akkor ne fikázzák a kezdőket.

Nemrégiben W.G. ajánlásával kaptam egy levelet, hogy nézzem meg S.S. anyagát, mert S.S. az, aki ha nála lenne a madár influenza elleni vakcina ingyen adná. Nosza, irány az anyag... Az majdnem 200 ezer forint, de lehet áfával még több is.

Naszál mielőtt fikázod a kezdőket, azelőtt nektek kellene újra gondolni magatokat, hogy hogy is áll a hitelesség.

Mert egy hajóban evezünk.

Az egyik ismerősöm pl. amikor megnézett, meghallgatott egy ilyen S. S. ingyenes anyagot, azt mondta pl. hogy ez olyan szekta, mint az MLM és nem érdekli.

Biztos, hogy jó úton jár a szakma (egy része?), biztos, hogy jó irányban haladunk?

PS: bocs, hogy én névvel írok.

Akos 2007.12.29. 21:47:46

Attisan, a pillangószivet szájukon kiejtők lúzerek. Konrád is. Nyilván. A Keresőmarketing-könyvében durván plagizáló jószakember, na az nem.

Pepe 2007.12.29. 21:50:32

Itt most pont az zajlik, mint Kövér L. "köteles" kijelentésével volt. Egy-két szón, gondolaton rugóznak a sértett ill. okoskodó majmok, kiemelve a lényeges szöveges körítésből, ezzel teljesen értelmetlenné téve a dolgot.

Portis lehet az egyik ilyen akiről szól a post. Akkora vehemenciával küzd hogy az már szánalmas.

Emberek, lehet hogy a gusztustalan, ocsmány, agresszív reklám hatékony, de azért ne az legyen már az etalon. Ne az Árpa A. féle (papírsárkány vagy pin@?) hirdetések legyenek a faintosak, csak azért mert polgárpukkasztóak, meg mert a 12 éves kiscsávóknak bejön.

Vagy pl. a Readers D. féle kamu sorosolások, műa. sluszkulccsal meg "már bent vagy a végső sorsolásba csak mégy vegyél valami izét..." féle átverésekkel.

Hatékonyan lehet eladni úgy is, ha átvered a usert, meg ha pisztolyt nyomsz a "vevő" homlokához hogy akarjon venni, de talán ne ezt nevezzük már a marketing csúcsának.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 21:56:58

Pepe, igen, hasonlóan látjuk.

Akos: én az a bizonyos verseny ellen voltam mindig, szögezzük le :)

Tango, engem SS-el símán ki lehet zavarni a világból, de WG dolgaiban sok az igazság. Már abban, amit láttam tőle, de a tananyagait nem szoktam végigvenni...

portis 2007.12.29. 23:27:44

Pepe!

Én aztán nem küzdök semmiért kedves barátom , csak a mai teniszparti után egy sörrel többet ittam mint kellene aztán beirogatok ebbe a blogba.

Figyelj már éppen azért jártatom a számat hogy elmondjam ... minden reklám gusztustalan mert rábeszél arra amit nem is akarsz megvenni.
Nincs etikus meg szép reklám , csak HATÉKONY hirdetés van!!
Az Árpa féle cuccok itt azért rossz példa , mert bebukott az egész Buzis-vagy mi kampány. Tehát rossz volt. Ennyi!!!!

Hajjakend 2007.12.29. 23:30:27

Konrád!

Egyetértek a poszttal. A "vulgár-marketing" nekem ahhoz hasonló, mint amikor Győzike bement a könyvárba szakkönyvet keresni a polgármesterségről.

Sok kollégám beleszédült ebbe a butaságba, és nem értik miért nem megy. Nem értik, hogy amit ezzel kapnak az csak megrágott (és kiköpött) anyag, és nem lehet 10 pontba vagy 5 ökölszabályba összefoglalni a sikert - bár elhiszik.

Ez úton szeretném tudatni minden online marketinges zsenivel, hogy a birtokomban van a siker ismerete, és eladó lottó programom van. Mivel a program tuti nyerő ezért az ötös találat 0,1 százalékáért most jutányosan megvehető, csak nektek, csak most, de már csak néhány napig.
Aki nem csak sunnyogni akar a világban a lúzerek közt, hanem az igazán elsők közé akar tartozni az igyekezzen, mert már csak 5 példány van eladó.
Szabályos használat esetén pénzvisszatérítési garancia!
Wolf Gábor tanítványoknak - amennyiben bizonyítják hogy elsők lettek a tanfolyam után a szakmájukban - további 50% kedvezmény.

Üdv

p.s.: Árucsere (világ)nyerő marketinges stratégiára nem érdekel.

portis 2007.12.29. 23:39:50

Hajjakend!

Ezt is megjátszották már csak ezerszer ügyesebben mint amit te most előadtál.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 23:41:37

Aranyhaj marad, mint élő példa :)

portis 2007.12.29. 23:48:18

Konrad!

"(aranyhaj)muhahaha és tényleg"
Hát igen...értem , viszont semmibe se került , és persze semmit se ér.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.29. 23:49:46

portis, na ilyenekről szól a post: ebből lesz sok jövőre. Meg ennél is rosszabbakból.

Hajjakend 2007.12.29. 23:50:53

Portis!

Mit is játszottam oly ügyetlenül?

portis 2007.12.30. 00:00:37

Hajjakend!

Ezt a lotto ötöst...
Volt egy csávo a hőskorban a legenda szerint, aki tözsdei befektetéseket ajánlott. Kiküldte mondjuk 100000 cimre hogy a tiz vezető részvény közül melyiket kéne megvenni a jövőhéten , persze mindenkinek mást irt.
Nyilván 10000-nek bejött , kiküldte a következő héten is persze megint bejött egy tizedének .
Innen kezdve persze pénzt kért a tőzsdei tanácsokért. Röviden ennyi!!

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:02:58

Konrad: es Te hogyan fogod kommunikalni a kulonbseget?

Mert ugye, marketing-marketing, online-online, blog-blog
magyarul kezd jelenleg "az egyik fos a masik szar" erzest kelteni az emberekben.


Eros idegzetueknek:
ps.: amugy az internet mar olyan mint az utcai tuntetes, mindenki belepofazik es mindenki vagja az adott temat. Eddig 1 ember gondolkodott el az sz.teman (nem irom ki!) es az is kollega. Nahat.

portis 2007.12.30. 00:05:12

Konrad!

Engem nem zavar ... meg se látom.
Lehet hogy keres is vele egy-két sörre valót!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.30. 00:10:07

Oregon, én ebben a postban csak azt írtam le, mi az, ami nekem valszín nem fog tetszeni. Nem akarok különbséget kommunikálni. Nekem ez a blog elsősorban azért van, hogy leírjam, amit gondolok. Ha ez reklám miatt lenne, akkor nem ilyen dolgokról írnék, ezt elhiheted.
Azt, hogy mihez értek vagy mihez nem általában más uton el tudom mondani, de a rendszeres olvasóim (az a pár ezer, aki 50-nél többször is olvasott már) ezt azért kb. sejtik is. Persze nem vagyok tökéletes, vannak dolgok, amihez nem értek (abból van a több), ráadásul szeretek a széllel szembe is pisilni, ha olyanom van, ígyaztán ne várj tőlem olyan megközelítést (sem pl. kinézetet), mintha egy hagyománoy ügynökségi emberrel vagy tanácsadóval beszélnél.

Hajjakend 2007.12.30. 00:11:34

Portis!

Annyira megdöbbentem a szövegen, hogy feltételezni se mertem, hogy nem tudod a karikatúrát megkülönböztetni a valóságtól.

Íme Konrád, bizonyítottam az igazad. Annyira elönti a szemét az online marketinget, hogy a legszédületesebb ostobaságot is hitelesnek vélik emberek.

Ki lenne az a "sikermenedzser" aki ELAD egy nyerő - már ha létezne ilyen- programot (marketing vagy befektetési stratégiát) ahelyett hogy nyerne?
És ki az a másik nem kevésbé művelt aki ELHISZI hogy ilyesmivel lehet nyerni?

Oregon: Így kell kommunikálni a különbséget.

Portis! Köszönöm.

portis 2007.12.30. 00:16:41

Ez a valóság!!!

Ez semmivel se másabb mint a \"Bifidus effensis\" .

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:16:48

Hajjalend: ezzel bealltal latens modon a Konradot fikazok taboraba.

Ebben mi a kulonbseg (koztunk)? :)

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:23:09

mark.hu: utoiratodban tobbszorosen tevedsz, mert: nem ismerted a szandekot, fiatal vagy meg ez legyen a mentseged!

Viszont vagy annyira szimpi es tunsz annyira fejlodokepesnek, hogy ettol fuggetlenul partnerkent tudok rad tekinteni a temaban.

Hajjakend 2007.12.30. 00:24:10

Oregon:

Ezt hogyan is tettem?

Én azt vettem le, hogy Konrád pont az ilyen maszlagok ellen szólalt fel.

Ami meg a történteket illeti gyakorlati példát láttunk a maszlag káros hatására Portis kolléga (szerintem szándékos) segítségével.

A kérdésedre utalva pedig arra tettem javaslatot Konrádnak hogy meg kell mutatni a spam és az igazi marketing közötti különbséget - amit ismereteim szerint jobban kell tudjon mint jómagam.

Amúgy meg az említett exkrementumot inkább a www.haidefizetszmegmutatomhogylegyelgazdag.hu
www.kurvaprofivagyokesdraganmegsugomatitkot.hu jellegű helyekkel kapcsolatban emlegetném, ha volna értelme.

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:25:57

Szavaid Hajjakend:

"Ki lenne az a "sikermenedzser" aki ELAD egy nyerő - már ha létezne ilyen- programot (marketing vagy befektetési stratégiát) ahelyett hogy nyerne?
És ki az a másik nem kevésbé művelt aki ELHISZI hogy ilyesmivel lehet nyerni?"


----
Vagyis: Konrad nem is letezik! :)

bocs a tulzott kiforditasert.

Hajjakend 2007.12.30. 00:26:33

Amúgy meg Konrád majd megvédi magát ha kell :-))

Csak azért írtam ide, mert egyetértek a jelenség bosszantó voltával.

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:27:00

SPAM: amugy az IT szakmabol egy.-ket ismeros azt mondja Konradrol (illetve igy pozicionalja):

"SPAMMER aki tud fogalmazni" :) nagy nagy LoL

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.30. 00:28:34

De mitől spammer? Soha hasonlót sem csináltam. Nem kevernek valakivel? ...

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:30:16

Konrad: sok embernek az onlinemarketing=spam, errol a szakma tehet! Hisz rosszul kommunikal!* Ne felejtsuk, hogy olyan emberek mondjak ezt akik a neten toltik az eletuket.

*nem veletlenul irtam le _KULONBSEG_
vallom azt, hogy a kulonbseg az ami elad. Ha kell irok egy illusztris peldat.

portis 2007.12.30. 00:30:23

Ha engem megbiznak eladom még a tyukszart is!!
Kicsit igazitunk a csomagolásán , adunk neki egy kis vaniliaillatot.
Magas nitrrogéntatalmu , bio , természetes rózsa tápanyag.

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:31:22

portis: es ki vagy te?

Hajjakend 2007.12.30. 00:32:28

Nos én inkább a kommandós csapatra meg Wolf úrra gondoltam.

Wolf úr egy szívhez szóló levélben megígérte ha elmegyek laza nettó félmilláért egy három vagy négy napos tanfolyamára akkor a szakmámban első lehetek (szállás külön fizetendő - Hotel Lillafüred).

Miután szoftver készítésben utazom ezért úgy gondoltam nem kell nekem a tanfolyam, mert még nem akarok első lenni, ráérek lenyomni az Micro$oftot később is.
Volt viszont kollégám aki befizetett, azóta izgatottan figyelem a változásokat.
Annyi már látszik hogy jobban hajt, hogy a tanfolyamra elköltött pénzt visszategye a családi kasszába, de még nem vagyok benne hoogy ez a siker útja.

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:36:04

Hajjakend: WG arra tanit, hogy pozicionalj! Megtetted? Ugy meg hamar elso lehetsz. En is az vagyok a sajat teruletemen (hurra). Amugy van par cuccom tole (konkretan mind a ketto ami van neki).

Felmillakban nem hiszek. Azokat a 20k+fa penzeket (gombokat) erdemes ilyenre kolteni, mert filleres kiadas, nem is kell hogy adjon ujat eleg, ha belelkesit, mar megerte. En anno igy alltam hozza. Adott ujat? Nem, de kurva lelkes lettem egy darabig, mert valaki osszefoglalta nekem az addigi tapasztalataimat. AMugy a kiadvanyain is van nehany onellentmondas. Azokon jokat rohogtunk es ment tovabb az elet. De ne kerdezz ra mi volt az! Az elso vevoi kozt voltam anno.

portis 2007.12.30. 00:41:46

Hajjakend!

""Ami meg a történteket illeti gyakorlati példát láttunk a maszlag káros hatására Portis kolléga (szerintem szándékos) segítségével""

Nem-nem én nem akartam segiteni (bár egy kicsit cinikus vagyok)
Ahog irtam a marketing az egy szakma , ha nekem nem tetszik is valami ha megfizetnek elvégzem , és azokat a modszereket alkalmazom a cél elérése érdekében amik a leghatékonyabbak.

Hajjakend 2007.12.30. 00:42:20

Portis:

Az lehet majd a gond hogy csak azt fogod eladni így, és csak olyannak aki ilyesmit vesz, és csak annyiért amit ezért adni szoktak.
Bár a magasságos Calgon óta viszont bármi lehet, ebben igazat kell adjak.

Oregon:

Hmmm. Nem olvastam Konrád könyvét.
Azért annyira nem rossz srácm ahogy én tudom. Legalábbis nem tudok róla, hogy csinált volna ilyen www.legnagyobbtitokapénzhez.hu c. helyet.
Tény viszont hogy néha mindenki mellényúl.

Amikor az egyetemen végzett (10 éve?) akkor keveredtem én is - mérnök létemre - a marketing közelébe és dumáltunk Vele róla egy keveset.

portis 2007.12.30. 00:45:35

Oregon (TM) !

Nem ismerhetsz ... van egy cégem , hasonlo dolgokkal foglalkozik mint amiről itt van szó. Nincs blogom :) ha ez érdekel...

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:49:28

portis erdekel, nem kotekedesb ol irtam. kell nekem uj marketinges.

portis 2007.12.30. 00:49:46

Hajjakend!

\"\"Az lehet majd a gond hogy csak azt fogod eladni így, és csak olyannak aki ilyesmit vesz, és csak annyiért amit ezért adni szoktak.\"\"

Evvel én igy ki is egyeznék!!!

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:50:13

Hajjakend: en sem olvastam, vagy ha igen nem vettem eszre a nevet :)

Hajjakend 2007.12.30. 00:51:07

Oregon:

Mindezt WG úrnál sokkal alaposabban és pontosabban tanítják pl. a pécsi egyetemen is ahol pl. Konrád is tanulta, vagy a műegyetemen, ahol viszont nekem volt szerencsém.

Amúgy miben vagy első?
Ha bebizonyosodna hogy WG úr első a szakmájában nyilvánosan hamut szórok a fejemre.
Én csak második szeretnék lenni a szakmámban a szoftver készítésben, mondjuk az M$ mögött.

Portis:
A marketing az egy szakma ebben egyetértünk. Ezért kell évekig tanulni, hogy valaki bele tudjon kicsit is maszatolni. Mivel én csak egy évig tanultam egyetemen, ezért azt gondolom, hogy egyáltalán nem értek hozzá.

A porblémám, - ahogy Konrádnak is - az önjelölt hályogkovácsokkal van.

Oregon (TM) 2007.12.30. 00:53:38

Hajjakend: leszukitett celpiacom kiszolgalasaban. Amgy a cegem gyart,fejleszt,forgalmaz ugy mint a tied, szal sajat brand van, csak nalam nem sw app a vegtermek. Miert MS? OS-t gyartasz?

Hajjakend 2007.12.30. 00:54:05

Portis:
"Evvel én igy ki is egyeznék!!!"

Két dolog:
1. Ezek szerint akkor mégsem megy olyan jól a bolt, nem váltak be a csodamódszerek.
2. Hidd el nem lenne olyan jó.

portis 2007.12.30. 00:57:44

Oregon (TM) !

Az internetes hirdetések elég szük szeletével foglalkozunk és nemisigen dolgozunk Magyarországon.
De nincs kizárva hogy éppen összeklappol .
Minden munka érdekel ... ird le miről lenne szó.

portis@vipmail.hu
Portis

Hajjakend 2007.12.30. 00:59:19

Oregon:
Most éppen ügyvitelt gyártok a SAP, és az MS piacán.

Amúgy meg azt mondják, hogy Casanova nem sikeres csábító volt hanem szűkített volt a célpiaca (csak a ronda nőkkel kezdett).
Magyarul, persze hogy első leszek annál a két vevőnél akit végül is sikerül elcsábítanom.
Nem tűnik olyan igazi elsőségnek :-))

Minek Neked marketinges ha amúgy is első vagy?
Asszem a 2005-ös év marketing díjasa mondta, hogy "a marketing túl kockázatos és drága ahhoz hogy marketingesekre bízzuk".

Oregon (TM) 2007.12.30. 01:04:34

Casanova: van egy ilyen kollegam :) kurva sok not lekurt, de egyik se nezett ki jol :P

Hobbibol en is irtam egy ERP/CMS/CRM/OLAP/SRM rendszert amit a ceg jelenleg is hasznalt. Negy eve kezdtem LAMP, amit akkor meg lefikaztak. Iden (2007) SAP is migralta a cuccat webre. Nahat.

Marketinges azert kell, mert lusta vagyok dolgozni :) droid melo ez a marketing, ha meg van a pozicionalas es marketing terv.

tervet se nehez kesziteni, ha az ember osszeszedi milyen eszkozzel kinek tud marketingelni. Szal szerintem nem annak a tipusnak valo aki letre tud hozni egy komplett ceget. Annal egysikubb melo ez. Ertenem kell hozza, hogy tudjak elvarni es javitani is, ha felrecsuszna a tortenet. Amugy nem bantam meg, hogy kurva sokat olvastam/tapasztaltam/dolgoztam a temaval/rol.

Oregon (TM) 2007.12.30. 01:05:30

portis: szukszelt az mi?

portis 2007.12.30. 01:06:23

Hajjakend!

Az üzlet soha nem mehet elég jól :)
Én nem a csodamodszerekben hiszek , hanem a munkában , elemzésekben , kiprobálunk minden idióta ötletet , aztán értékeljük.
Mondom, statisztika az egész!!

portis 2007.12.30. 01:09:35

Oregon (TM)!

Bocsánat! Szűk szeletével.

Oregon (TM) 2007.12.30. 01:10:03

"Az üzlet soha nem mehet elég jól :)"

szvsz nem igaz. jelenleg ott tartok, hogy egesznap baszhatom a rezet. Es jo rezet baszni. Ha meloznek tobb lenne 10%-kal. huuuuuuu.

Kit erdekel?

Akkor melozzon mas es legyen tobb 8%-kal. Eleg az. Viszont, ha mas melozik es belerangat engem is a meloba, akkor inkabb leepitem a cegem es kirugom az illetot. :)

Hulyen hangzik tom. De nem meloba akarok belerokkanni, hanem olyan dolgokat akarok csinalni amihez nem volt eddig eleg a penzem.

Oregon (TM) 2007.12.30. 01:11:06

portis: az nem pozicionalt kifejezes a ceged szamara. igy, hogyan bizzak benened? :)

portis 2007.12.30. 01:30:18

Oregon (TM) !

Hát én nem tartok még itt...jöjjön csak az a 10% :)

Nem kell bennem biznod, nem azért irogatok ide hogy melot keressek , bár bevallom mindig felcsillan a szemem ha uj üzlet van kilátásban! Elsősorban software-ek értékesitésében vagyunk jártasak , de ahogy irtam ha fantáziát látok valamiben , bármit eladunk. (vagy legalább is megprobáljuk)
De a többit tényleg inkább priviben.

Az USA-ban megvannak ennek a jol bejáratott modszerei , (mármint az esetleges együttmüködésünknek)
De szerintem mindent meglehet oldani itthon is.

Portis

Oregon (TM) 2007.12.30. 01:36:00

Az en termekem celpiaca meg sajnos kurvara off-line. Aztan lehet, hoyg ez miattam is van, mert nem kerestem online uj celpiacokat. Melozni kellene. Hmmm.
a hp-t ujra kellene par dologban gondolni, pl tartalmi szinten is, mert nem az az igazi elados fajta, hanem olyanoknak keszult akik ismernek minket es tudjak mi kell nekik,.

uj ember "utcarol" nem vesz rajta semmit, illetve kevesett vagy felhiv a hp meglatogatasa utan (ez tom hiba, kommunikacios fajta).

lehet 2008-ban elsz megint munkakedvem?

hamar karira nem ezt kertem :P

portis 2007.12.30. 01:46:37

Oregon (TM) !

Fene tudja előre mit lehet jól eladni online!
Nem akarok itt példálodzni...de volt egy-két nagyon sikeres cuccunk ami totál nem online.

Csak hogy füzzelek :) ...minden bizonnyal sikerülhet kitalálnunk olyan kostrukciót amivel mindketten joljárhatunk.

portis 2007.12.30. 01:55:08

Kurvára offline?

Miaz? Sárgarépa? :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2007.12.30. 01:59:11

Oregon, elnézve a weboldalatok, tényleg nem eladás központú. Kérdés, baj-e ez? Gondolom (a fentiek alapján), hogy van komoly marketing stratégiátok, vannak üzleti céljaitok, és a weboldalnak, valamint a webes megjelenésnek is van konkrét célja.
Ha ez a weboldal azt a célt szolgálja, akkor nincs azzal nagy baj. A Google szépen, jó helyen látja is.
Más kérdés, hogy akartok-e értékesíteni a weben. Ha igen, akkor ez az oldal nem arra való.
Egy weboldal esetében én mindig ezzel kezdem: milyen célból készül, mit akartok vele elérni? Ha ez megvan, akkor lehet csak továbblépni.

Lorenzz · http://fullstart.hu 2007.12.30. 03:04:14

Ha valaki nem értené, miről, van szó, az okos blogfelelősnek, az fájt, hogy felhívtam a figyelmét, hogy amíg sír a szája a spam miatt, elfelejti azt az apróségot, hogy a blog maga is nem más mint egy google gyilkos spam eszköz, és csak ezért lehet az index címlapján, hogy idecsalja a googléról a népet. Szóval elég álszent dolog éppen egy blogban, panaszkodni az onlinemarketing zavaró módszereiről. Engem az is kuvára zavar, hogy ha a googlén keresek valamit, a normális találatok helyett 6000 hülye blogot találok, aminek köze nincs ahhoz amit keresek, csak ugyebár tele keresőszavakkal..

vérnarancs 2007.12.30. 08:44:21

szerintem nincs gond a próbálkozókkal. a net tök jó terep arra, hogy az ember a szárnyait bontogassa. ha valakinek bejön az ingyen marketing hírlevele meg az ebookja és megél belőle, akkor váljék egészségére. akik pedig megveszik, feliratkoznak rá és tanulnak belőle, azoknak meg olyan eszközök kerülhetnek a kezébe, amikkel tényleg tudnak nagyot alkotni. de a sikerhez nem csak jó eszközök kellenek, hanem kitartás és sok munka is. olyan ez mint anno volt az Amway, hogy azt hihetted, ha belépsz, dőlni fog a pénz, és dőlt is, de csak azoknak, akik keményen megdolgoztak érte. vannak itt most jó üzleti modellek és módszerek, amikkel valóban meg lehet oldani a megélhetést, és akár még jól is lehet élni belőle, annak, aki nem hiszi el azt komolyan, hogy egy jó bloggal meg némi linkgyűjteménybe másolgatással zsírosra keresheti magát az Adsenseből vagy affiliateből.

de hiszek abban, hogy ha valaki veszi a fáradtságot és folyamatosan tanul, fejlődik, akkor egyetemi diploma nélkül is tud értéket előállítani a neten. ehhez leginkább a szakmai tudására van szüksége, és annyi marketing tudásra, ami neki kell. azért elég hamar meg lehet tanulni egy google analytics statisztikából levonni a következtetéseket, ehhez nem kell statisztika szigorlat.

a másik meg, hogy nem csak a hazai szakmai blogokat meg oldalakat érdemes figyelni, hanem a külföldieket is. pl. a SSanyi féle "nagy csoda" a JV marketing nem mai dolog, az USA blogokban már 3-4 éve írogatnak róla. ha valakit tényleg érdekel és hajlandó utánajárni, akkor nem lehet ilyen gazdagodjazinternetbol.uw.hu-s oldalakkal. (a kedvencem az, aki kb. 20 éves és egy freewebes oldalon hirdeti, hogy egy 300Forintos SMS-ért megosztja veled a titkot :D)

Oregon (TM) 2007.12.30. 11:23:00

Konrad presztizs. Anno nekunk volt az elso az iparban. Ebben a szakmaban minden info "titkos" volt, biztech, arak etc. Ami szerintem full hulyeseg. Mi kezdtunk el nyitni es ma mar a tobbiek is, de az eslo-seg megmaradt nekunk.

Amikor ment a fejelsztes az volt a celom, hogy a gg jo helyre rakjon (szamara is ertelmezheto legyen a site) a vevo par perc alatt kiigazodjon, ismetlodo rendeleset 3 klikkel le tudja adni. Ez a cel megvalasoult. Ahhoz, hogy uj vevoket is generaljon szerintem eleg lenne lekommunikalni azokat az elonyoket amellyel mar regota offline rendelkezik a ceg. Nem nagy melo lenne.

Tovabba mar hozza kellene igazitania designt is az offline arculathoz, mert ma mar ugy nez ki a hp az offline anyaghoz kepest mintha masik ceg lenne (na ez kurva gaz). Persze miutan az atalakulas elkeszul(ne), erdmes lenne kolteni valamennyit az online marketingre is. Jelenleg offline embereket kuldunk online-ra ami biztosan kurva draga.

Oregon (TM) 2007.12.30. 11:25:21

portis: nem szeretnem kiirni a hp cimet ide, mert tisztaban vagyok vele, hogy tul markans a velemenyem, ami nem a cegem velemenye es nem akrom, hogy emberekben keveredjen ez a dolog. Nem akarom, hogy a gg a cegem nevere ezt vitat/flame-t dobja ki csak azert, mert magasabb a pagerankja. :P

Reggelj (ide) es elkuldom mail.

Oregon (TM) 2007.12.30. 11:26:26

Lorenzz sztring: "-blog"

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2007.12.30. 12:01:13

Hm.
A postban említett vulgárosodás az itteni kommentekbe már biztosan elért.
Érdekes stílusa van egyeseknek...

Oregon (TM)!
Sikeres-szakállas?
Beck György, Várszegi Gábor, Wáberer György, Sinkó Ottó, Szeremley Huba, Spéder Zoltán, Bojár Gábor...
Talán már hallottad egyik-másik nevet. Valahol...

Milyen érdekes, hogy a Taot említed.
Éppen Te.
:(

Oregon (TM) 2007.12.30. 12:22:37

Figy olyat irj: aki a modszervaltas utan, nem volt allami vagyonbol lett gazdag. Amugy latszik/hallatszik(uvolt) a beszolasodon, hogy lelkes amator vagy aki mfor-t olvas es valszeg iskolaba jar meg. Ez nem baj, csak ott meg nem te vagy az okos. :) Az is kierzodik, hogy fogalmad sincs rola illetve annak jelentosegerol amibe belekotsz. Ez nem baj, hulyenek lenni mindnekinek joga van (neked is, nekem is), de attol, hogy beszolsz meg nem fogsz erteni hozza. Van ez igy.

VicGilson · http://spiritus.blog.hu 2007.12.30. 12:46:09

Oregon, Oregon. Együttérzek Veled, tényleg.
Nem szeretek vitatkozni neten kersztül, de a Te típusod már annyira gáz...

Magyarázod a rossz bizit - ne ilyet mondj, olyat... Hogy milyen iskolába járok, nem tudhatod. Neked viszont ahogy látom, az Élet iskoláját kellene újrajárnod.

Hogy Te miket olvasol, abba belegondolni sem merek. Taot biztosan nem - akkor lenne valamilyen fogalmad elfogadásról, kulturáltságról, ehhez hasonlókról.
A Te hozzászólásodból a gyűlölet süt, a nárcisztikus 'én mindent mindenkinél jobban tudok...'

Tudod, a stílus maga az ember.

Az a hangnem, ahogy nekiállsz egy embertársadnak a saját blogján... Te, a Tao nagy ismerője... Amit csinálsz, és ahogyan, az színtiszta gyávaság és gyűlölet. Vagy szájkarate - ha így esetleg jobban tetszik (abban Te biztosan feketeöves vagy).

Tudod, ezért is nem bírtam szó nélkül hagyni a kommentjeidet.
Ja: és egyrészről éppen az ilyen emberek miatt tart ott ma a net is, ahol - mint Te! Meg az egész Világ.
Hülyének lenni jogod van - a Világ tönkretételéhez ilyen intenzíven hozzájárulni talán már kevésbé...

Konrád!
Kíváncsi volnék, lesz-e folytatása a 'Célzott online...' könyvnek!

Egyébként BUÉK - Mindenkinek!!!
:)

pollner · http://soreo.biz 2007.12.30. 12:59:53

Konrad! Ne dőlj be azoknak, akik a net szabadságát hirdetve összerondítják mások blogját. A net nagy, mindenki talál magának helyet, ahol leírhatja saját baromságait. Nyugodtan vágd ki a szemétkedőket és figyelmeztesd a mellébeszélőket! (Nem biztos, hogy mindig jó a sok hozzászólás.)
A "vulgármarketing" témát pedig érdemes lenne kifejteni alaposabban, érvekkel, nevekkel is. Sokan vannak, a piti próbálkozóktól a komoly játékosokig. Nem lehet egy kalap alá venni őket.Szerintem az online marketing tanácsadás egyik legfontosabb feladata ma segíteni eligazodni a SEM-guruk, a gazdagodjmeggyorsan.hu vállalkozók között. Egyébként pedig sikeres 2008-as évet!

szarevő buster 2007.12.30. 13:21:06

Ez az Ork egon hajatoknál fogva rángaz mindannyiótokat, látnotok kéne ahogy halálra röhögi magát a jámborságotokon.
Ki kell irtani a kommentjeit, majd felkutatni és feldugni a seggébe 10 kezdőkészlet amway és forever living fost.

Oregon (TM) 2007.12.30. 18:00:32

szb: Konnyen elerheto vagyok. Nem kell hozza nagy netes gurunak lenni, hogy par perc alatt megtalalhatova valljak. (Konrad mar tudja is az elerhetosegem)

Nem rohogom magam halalra, mert nincs min. Sajnos a net nem biztosit megfelelo lehetoseg arra, hogy az ember vallalatiranyitasrol vagy marketing strategiarol ertekezzen, mert mindig jonnek a wannabe szakemberek, lelekbuvarok es megmondjaka frankot. Erdekes, hogy Konrad meg nem kuldott el engem innen, talan azert, mert belolem kierzodik "nemi" szakmaisag (is).

Róth Dénes 2007.12.30. 18:42:02

Nem minden szar, ami elsőre vulgár-marketingnek látszik.

Nem minden ér akár egy forintot is, ami kifogástalan kultúr-marketing.


Az online marketing középpontjában az esetek legnagyobb részében a nagy számok állnak, a mennyiség, a konverzió.
Tudjátok mi volt a T-34-es legjobb harctéri tulajdonsága?
Hogy irdatlan sok volt belőle.


Aki pedig tényleg azt hiszi, hogy egy 300 ezres tréning, vagy akár 20-30 ezer forintos dobozos termék maga lesz a csodaszer ... az nyilván azt is elhiszi, hogy ha AXE-ot fúj magára, attól már rögtön az összes csaj szíve és bugyija és érte fog dobogni.
De ők ne a marketingre haragudjanak.

judge dredd 2008.01.02. 22:34:29

Konrád, ne legyél zselé, moderálj! A világon mindenütt ezt teszik, nincs már más út. Ha egy kicsit felelősnek érzed magad az olvasóid mentálhigiéniájáért, akkor nem hagyod, hogy az arcukba fröcsögjön a szar! Aki meg szart akar, az erre tessék: shitsexblog.com


süti beállítások módosítása