Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

...ingerült...

Címkék: hiba hírek

2008.02.14. csütörtök 20:07 Konrad

Tudom én, a reklámhoz mindenki ért, naná, hiszen azt látjuk állandóan, ömlik ránk, elkerülni sem tudjuk. De azt már kezdem unni, hogy egyesek szerint minden reklám, és konkrétan beleszólnak egy-egy műsor szerkesztésébe, hogy miért jelenik meg egy cég vagy sajtótermék ott, ahol megjelenik.

Most például azt olvasom, hogy hazánk első számú sóhivatala, a feleslegességében csak nyögni tudó Országos Rádió- és Televízó Testület (nekik köszönhetjük az álmegoldás színes karikákat a tévében!) azért bünteti meg a köztévét, mert a Népszava című lap fejlécét indokolatlanul sokáig, 38 másodpercig mutatta. Ez miért baj? Mert:

a termék közismertsége okán a megjelenítés alkalmas volt a fogyasztásra való igény felkeltésére

Világos? Azért, mert ismert a termék, azaz a Népszava, így ha azt mutatja a tévé, akkor majd ezért többen veszik. Hurrá!

Ilyen esetekben azt külön imádom, hogy egy államilag finanszírozott céget büntetnek, aminek a bevétele az a pénz is közvetve, amit most büntetésként ki fog fizetni.

De könyörgöm! Milyen szakemberek döntöttek? Ilyenkor készül valami kutatás? Vagy egyszerűen csak valakinek baszta a csőrét a Népszava? Ilyen erővel bármire rá lehet mondani, hogy az reklám volt, fizess paraszt!

És egyesek ezt a testületet szeretnék megtenni az internetet felügyelő szervnek... Hát nem, nem és nem!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr85339547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Balage 2008.02.15. 07:37:16

Egyetértek. Még csak az kéne hogy az ORTT felügyelje az internetet. Nem mondanám magam szakértőnek, de nekik hozzámképest sincs lövésük a netről. Lehet hogy meglátták a fejős tehenet az internetben és ezzel tudnák pótólni azokat a kiesett bevételeket amiket ők tettek zsebre...

zebi 2008.02.15. 09:09:58

És akkor (ha, ugye) majd jól el fognak tűnni a "Új csodatelefont dobott piacra a Samsung"-típusú hírek, mert indokolatlanul sokáig lesz látható a márkanév? És engem ezért a kommentért meg fognak bűntetni? Vagy Konrádot, hogy nem moderálja ki?

DrM · http://internetalon.hu 2008.02.15. 22:33:32

Lófa... az ORTT összes tagjának a seg...be.
A képi és hangi médiában tényleg ez a baj?
(Persze lehet, hogy tudatos az egész, végül is nem rossz kis reklám ez a "szegény" Népszavának:-))

Iron 2008.02.16. 12:04:43

Megyek Népszavát venni. :)

(A törvény létezik, s nehéz kérdés, hogy hol húzd meg a határt...)


süti beállítások módosítása