Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nincs rá idő...

Címkék: érdekes

2008.03.12. szerda 11:36 Konrad

Aki a média pörgő világában dolgozik, előbb-utóbb szembesül azzal, hogy még a rendes munkájával sem tud időben elkészülni. Nem is beszélve az olyan plusz dolgokról, mint informálódás az új dolgokról, tanulás, szakmai anyagok elolvasása...

Pedig ezek is kellenek. Én legalábbis ezekre igyekszem időt szakítani. De a dolgok felpörögnek: jönnek azok a feladatok, amik közvetlen bevételt nem termelnek, de úgy szakmai mint önreklám szempontjából fontosak. Előadások, szakdolgozat segítségek, új projektek minősítése és így tovább.

Nem jut mindenre idő. Van, hogy heteket csúszok egy-egy ilyennel, vagy már el se vállalom. Pedig ezek is nagyon fontos dolgok. És néha még pihenni sem árt...

Ti hogy oldjátok meg ezt a dolgot? Jobb időbeosztással? A feladatok kiosztásával? Vagy másnál is át-átcsapnak a hullámok a feje fölött?

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr63373998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DjZoNe · http://blog.djz.hu 2008.03.12. 12:05:47

Ez nálam is abszolút ismerős dolog.

Csak én "előadások, szakdolgozat segítségek" helyett open source projekteket csinálok.

Valami hasonló megoldást szoktam használni egyébként, mint a "Getting real", ilyenkor legalább az ügyfél nem érzi azt, hogy csúszás van.

Varsanyi Martina (xSolutions) · http://i-do-web.freeblog.hu 2008.03.12. 12:24:43

Igyekszem egyszerre csak egyre koncentralni. Ha 100 fele kell szakadnom, akkor annak mind a 100 fele dolog latja karat. Persze nem mindig sikerul.

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.03.12. 13:54:12

Természetesen nincs megoldás.

Alex_79 2008.03.12. 15:12:33

Egyes feladatokat kiadni valakinek (ha van kinek :)

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.03.12. 15:22:30

Én, pl. kizárólag csak 2-3 projectet kezelek egyszerre, ennél többet nem vállalok be, a határidők csúszása nálam prestige-vesztés, amit manapság a kiélezett piaci körülmények közt már nem lehet megengedni. Másrészről, meg a nem annyira szétszórt (jobban fókuszált) munkafigyelem miatt (várhatóan) marad még kreatív erőm is -szvsz.

Makó Tamás · http://formak.hu/szasz/ 2008.03.12. 16:06:14

Na igen, az állandó időzavar...
Gyakorolom a "Hogyan mondjunk nemet" tanfolyam anyagát.
Persze így is ugyanott vagyok, csak elmondhatom, hogy én tudok nemet mondani. ;-)

Rintintin 2008.03.12. 16:53:22

AdSenseből élek, csak olyan lapokat csinálok, amik önfenntartóak, vannak rajtuk kinevezett moderátorok, csak néha kell rájuk néznem, hogy minden rendben van-e. Ha van is új projektem, határidőm nincs, ezért van időm olvasni, új dolgokat tanulni. Ennek ellenére úgy látom, hogy túl sok időt vesz igénybe a különböző web2/seo blogok követése, és a legtöbb post igazából kevés információtartalommal rendelkezik. Hasznos lenne valamilyen olyan weblap, ami tényleg csak azokat a híreket és postokat válogatja ki, amiket mindenkinek érdemes lenne elolvasnia. Na, valaki? :)

portis 2008.03.12. 19:41:42

Jókérdés! Nálam a pénz a döntő , azé az elsőbbség aki többet fizet...aztán megpróbálom megbékiteni azokat akik csusznak. Mindenképpen belátható időn belöl meg kell térülnie a befektetett munkának.
Aztán van amikor tévedek persze... :)

A blogokba való irogatás nekem inkább felüdülés és szorakozás :)

_original 2008.03.12. 21:52:48

átcsapnak, persze.

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.13. 11:04:06

Én ugyan nem marketingben, hanem fejlesztésekben utazom.

A betartott határidők általában azért ritkák, mert az ügyfelek mindig variálnak. Mindig jön egy ötlet, stb. Ezeket aztán meg kell valósítani és az ügyfél sem sikít a csúszás miatt.

Sajnos ma már nagyon nehéz megoldani, hogy az embernek mindenre legyen ideje.

A tanulás az megy folyamatosan (régi ismeretek elmélyítése). Új technológiák megismerése viszont csak döcögve.

Ennek az az oka, hogy túl sok a megkeresés munka ügyben. Mindig van mit csinálni. És el is kell vállalni. Még akkor is, ha az ember tudja, hogy csúszni fog vele. Ha nagyon gáz az időfaktor, akkor el kell hajtani.

Ma elküldtem egy ajánlatot egy uniós intézménynek egy új weblapra. 3 nap csúszás, de nem volt semmiféle előzetes terv és szolid 11 oldalba sikerült mindent beleprselnem.

Emiatt ki kellett szórnom az intézmény másik országban lévő társszervezetét és egy kultúrális központot (állami szervezet).

Egyszerűen nem fér bele. Én is vágyom egy kis magánéletre és kikapcsolódásra.

És ez az ajánlgatás, meg dolgozgatás már így megy vagy 4-5 éve.

Ernő · http://www.webseo.hu 2008.03.13. 15:59:16

Tipikusan összecsapnak :) Szerencsére nem csak nálunk látom ezt, hanem szinte mindenhol... Mindenki arra panaszkodik mindig, hogy így nem készül el semmi időben, meg úgy nem készül el semmi időben, nos akkor:
- Ha a tárgyalás alapja nem az lenne, hogy a másik 200K-val olcsóbban adja, Te mennyit tudsz még ezen felül engedni, hogy hozzád jöjjek...
- Ha az ügyfelek nem csak webáruházat akarnának, hanem bármilyen kis konkrét elképzelésük lenne, és ki is lehetne ezt belőlük húzni még mielőtt már minden kézsen van...
- Ha a magyar munkás emberek szeretnének dolgozni, és néha nem magasról le***va a dolgokat viselkednének az ügyfelekkel...

Talán akkor lehetne úgy alkotni, hogy senki se lássa kárát, és a normális üzleti profit is meglegyen.

naivugyfel 2008.03.14. 13:19:27

Tényleg létezik olyan weboldal, ami AdSense-ből önfenntartó? Esetleg a cimét nem írnátok meg?

Johnny 2008.03.14. 14:01:08

A magyar oldalakról Adsense tekintetében nincs nagyon info a neten (vagy csak én nem találkoztam vele), azonban a Plenty of Fish dating oldala nem termel rosszul:

making-money-blogging.com/blog/plenty-of-fish-breaks-the-google-adsense-bank-at-10000-per-day/
www.webpublishingblog.com/exclusive-interview-with-plentyoffishcom-creator-and-owner-markus-frind.htm

Johnny 2008.03.14. 14:04:52

Bocs mégegyszer, nem tudom ez hogy történt, másodszor tinyurl-es linket szúrtam be...

naivugyfel 2008.03.14. 17:58:36

Ami az illeti, én kifejezetten magyar nyelvű weboldalra gondoltam. Angol nyelvű oldal esetén ugye értelemszerűen sokkal több látogatóra van esély.

És azért kérdeztem, mert a magam amatőr, tanulgató-blogolgató-érdeklődő- közgazdász módján kipróbáltam a dolgot. És sikerült is 600 látogatóval 3 kattintást elérni, ami 0,34 dollárt hozott a konyhára. Innen inditva próbáltam lényegi infokat keresni arról, hogy másnak ez hogy megy. Tudom, hogy a Google tiltja mindenféle erre vonatkozó konkrét info kiadását. Valószinűleg nem véletlenül. A Google példabeszédében az van, hogy 100 látogató átlag 3-szor kattint hirdetésre. No, szóval érdekelne engem ez a dolog, el is olvasgatok róla minden cikket, ami megjelenik, már azt is megértem, ha olyanokat irnak, hogy SEO, stb. De roppantul kiváncsi lennék egy olyan magyar nyelvű weboldalra, ami AdSense-ből eltartja magát. Látom, hogy ez a SEO-ban profi üzletemberek blogja, akik kemény óradijakért mérik a szaktudásukat, de hátha mégis ir vki ilyen cimet.

Ernő · http://www.webseo.hu 2008.03.14. 18:26:57

Nem tudoom elmondani az oldal címét, mert nem az enyém, hanem az egyik haveromé.

Csinálja már nagyon jó ideje, de csak annyi bevételt hoz az Adsense, hogy ki tujda fizetni a cikk írókat és a szervert belőle, szóval effektív nem kerül neki semmibe az oldal, de ebből megélni nem tud, pedig rengeteg egyedi látogatója van!

portis 2008.03.14. 22:52:39

naivugyfel

Aki adsense -el foglalkozik annak két problémája szokott lenni. Nincs elég klikk , vagy tul sok klikk van :) (tul jó az átklikkelés).

A pék problémája... amig a pék weboldalán mackosajt , és tözsdei befektetési hirdetések futnak addig alig keres valamit (az adsense-bol) hiszen ki a fene klikkelne rá.
Aztán meg egy profi marketinges belövi az oldalt és a konkurens pékségek , meg a kifli házhozszállitó cégek hirdetései is megjelennek 20-30% -os átklikkeléssel.

Akkor meg huha hirtelen lekell állitani a hirdetéseket!!!!


süti beállítások módosítása