Van az úgy, hogy a nagy piaci szereplő nem akarja mindenáron megenni a nála sokkal kisebb szolgáltatást, de szükség lenne arra, amit az nyújtani tud. Bár kevés az ilyen példa, mégis jó azt látni, hogy ez is egy lehetséges üzleti modell.
Miről is van szó pontosan? Elindult ma az Origovasarlas.hu, ami egy ár összehasonlító oldal és egy egyszerű online bolt platform is egyben. De most nem az történt, hogy fejlesztettek egy ilyen szolgáltatást, vagy vettek egy ilyen céget, hanem együttműködnek a piac egyik szereplőjével, jelesül az Árukeresővel.
Az együttműködés keretében partnereink belistázott termékei elérhetővé válnak mind az Árukereső.hu, mind az [origo] vásárlás látogatói számára.
Azaz jó lesz ez a boltoknak, hiszen kapnak nagyobb látogatottságot. Jó lesz az Árukeresőnek ugyanezért, és jó lesz az Origónak, mert egy profi, XXI. századi szolgáltatáshoz jutott.
Aztán majd meglátjuk, hogyan fogja tovább edukálni és bővíteni ez az együttműködés a piacot.
Utolsó kommentek