Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Te meddig vársz?

Címkék: látogatottság weboldal

2008.10.27. hétfő 23:37 Konrad

Ha keresel egy infót, egy képet, és egymás után nézegeted meg a weboldalakat, akkor te mennyit vársz, hogy valami betöltődjön? Én ha 5 másodpercig nem jelenik meg semmi, és van más forrás is, akkor már csukom is le az adott fület. Türelmetlen népség vagyok.

De nem vagyok ezzel egyedül. Sok felhasználó türelmetlen, és ha nem jön be az oldal, akkor inkább elmegy onnan. Ezért is nagyon fontos, hogy úgy legyen megírva a weboldalunk, hogy az gyorsan betöltődjön!

Egészen pontosan: gyorsan kezdjen el betöltődni. Mert ha látom, hogy ez bizony releváns infó lesz, akkor már kivárom azt az időt, amíg megjön a gépemre az adat.

A gyors betöltődéshez persze több dolog kell. Alapvetően jól kell megírni a weblapot, nem szabad nagy képet vagy média-file-t a kód elejébe rakni, és nem árt a jó hosting szolgáltató sem. Ha hirdetünk, és pénzt adunk azért, hogy jöjjenek az oldalra, akkor teszteljünk, ha lehet több helyről is: vajon kellően gyors az oldalunk betöltődése?

Árulkodó lehet még az is, ha nagyon rövid időt töltenek el a lapunkon. De sajnos sokszor előfordul, már a mérőkód sem töltődik le. Ilyenkor persze kialakulhatnak vitás esetek is: miközben azt látjuk, hogy az adserver vagy a Google azt mondja, 100 kattintás történt, mi csak 80-at látunk. És könnyen lehet, ez nem mérési hiba, hanem 20 kattintás után olyan gyorsan elment a felhasználó, hogy még a mérőkód sem töltődött le.

Szóval, te meddig vársz? Van elég türelmed, hogy megkapd az információt?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr99735539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.10.28. 04:30:29

üdv Konrád!

nos én személy szerint csak akkor várok 4-5 másodpercnél többet ha célirányosan megyek egy honlapra tehát pl adott a kedvenc pókeres oldalam ahová járok.
viszont képes vagyok lemondani róla egy idő után ha idegesítően sok időbe telik mire letöltődik minden :(
megyek a konkurenciához.

elég sok képet keresek a hálón és ezt a google képkereső segítségével teszem. általában a weboldalra vagyok kíváncsi ahol a képet találta a kereső mert legtöbbször jobbat találok ott, mint amit mutatott nekem a google. ilyenkor ha az oldal szutyakol nekem 4-5 másodpercig akkor abban a pillanatban kilövöm, újratöltés nélkül és megyek a következőre.

ha híreket olvasok akkor tudok várni többet is viszont ha azt látom, hogy a reklámok már ellepték a monitort és villognak mint a karácsonyfa de a cikk még sehol nem látszik akkor 4-5 másodperc szintén elég és már ki is nyomom abban a pillanatban.
példának fel tudom hozni az egyik hírportált ahonnan a helyi infóhoz jutok, (azaz jutnék de nem vagyok rendszeres olvasó az alábbiak miatt) ez a beol.hu/
itt szinte minden esetben főoldalas reklám van mint bejelentkező kép vagy nem is tudom minek nevezik az ilyet.
nem zavar mert ebből élnek. viszont ott van a klikk, hogy továbblépés de azt hiába nyomom, a reklám újra megjelenik és akkor kezdi közben betölteni magát a hírportált. ez engem olyannyira idegesít, hogy kizárólag akkor nézek fel az oldalra ha nagyon nem találom meg máshol amit keresek.
(tudom adblock de nem élek vele egy ideje mert reklámbannert én is gyártok, muszáj ellenőriznem de ez más tészta.)

van még egy másik dolog amikor az ember kinyomja a site-ot. ez pedig akkor van amikor az oldal gyorsan letöltődik de nem találod meg rajta belátható időn belül az érdemi információt amiért jöttél. a fent említett portál főoldala ettől is szenved de egyébként főleg bulvárhírek portálok szoktak ilyenek lenni. legtöbbször a reklámok rossz elhelyezése miatt töredezik szét valami átláthatatlanra.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2008.10.28. 07:30:04

Ha keresek valamit, akkor kihasználom azt, hogy a böngészőm képes sok tabot megjeleníteni: a találatokon sorba végigkattintgatom a 'Megnyitás háttérben' kombinációt, így amíg megnézem a találati lista második oldalát, esetleg be is töltődnek az elsők. Ezzel kvázi párhuzamosítom a keresést. Ha ezek után egy oldal még mindig nem jön be, akkor nem várok rá tovább, bezárom.

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2008.10.28. 08:01:40

8 megás a netem -ami már nem olyan jó mint anno 4 éve-, ezáltal megszoktam, hogy ha valami azonnal nem nyílik meg, akkor max. 2 mp után töltöm be a következő linket...

RoB · http://www.asuspda.hu 2008.10.28. 09:18:02

Én is több fület használó vagyok, ami azt jelenti hogy - ha egyáltalán a Google-ban relevánsnak itélem a találatot - egér középső gombbal nyitogatom meg a találatokat és ha már elégnek gondolom, gyorsan végig tudok menni rajtuk anélkül, hogy a betöltődésre is időt kelljen fecsérelnem. Gondolom nem ez a leggyakoribb módszer, ezért valóban fontos a villámgyors betöltődés.

Sokszor látom azt, hogy hiába van jól megírva egy weboldal (optimalizált tartalom, minimalizált grafikai terhelés, stb) amikor a tulajdonosaik vagy az adott cég munkatársai egy hír publikálásakor csatolják a digikamerával készült 2MB-os fényképet "összenyomva" :/

Gál Kristóf · http://www.adwords-hirdetes.hu/blog 2008.10.28. 12:11:14

Mivel tipikusan több ablakot használok, ezért általában nem gond többet várni. De mondjuk ha visszanézek az új ablakbakra (fülre) 1 perc után és nincs eredmény, akkor vége a dalnak. :)

marczipán · http://vegyesde.hu 2008.10.28. 21:51:35

Ez a téma számomra azért érdekes, mert jóideig az oldalon töltött időt hittem nagyon fontosnak... no de ki tölt az oldalon időt? Aki oda is jut.

Így aztén nem csupán az oldalon belüli öncélú grafika a felesleges, hanem hatékonyságromboló a kezdőoldal lassító elemhalmaz is, valóban.

Talán egyetlen riasztóbb van számomra, ami annál is rosszabb, amiről gyakorlatilag a cikkedet írtad. Amikor az oldal helyett egy előreklámhoz jutok, alatta felirattal: tovább az oldalhoz. Az ilyen oldalakat olykor nem csupán kiikszelem, fordult elő, hogy már le is tiltottam...

Reklámfogyasztó vagyok én is, vizslatom is őket és sokszor meg(vagy ki) mosolygom őket, de a figyelmemet érdemelje ki, ne pedig zúzzon a tartalom helyett.

Szűcs Ádám · http://www.szucsadam.hu 2008.10.28. 21:55:51

Én is több fület nézek, most pl. 6-ot. Amit megnéztem, azt kilövöm. Ha csak az marad, és még tölt, akkor halál a fülre :)


süti beállítások módosítása