Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Milyen levelezőt használnak a felhasználók - az USA-ban?

Címkék: statisztika kutatás email marketing

2008.10.31. péntek 22:11 Konrad

A tegnapi hírleveles bejegyzésben csak mellékesen beszéltem a hírlevelek formátumáról, és megjegyeztem, hogy már a html hírlevél a "normális". Közben itt pihent az egyik böngésző fülön nálam egy felmérés, hogy az USA-ban milyen html formátumú levelek megjelenésére alkalmas levelezőket használnak a felhasználók.

Ez alapvetően fontos kérdés, mert ezek a levelezők még annyire sem kompatibilisek egymással, mint a web böngészők. A különböző megjelenítési módok és egyebek miatt igazából valódi kihívás egy mindenkinél egyforma hírlevél. Már olyan, amiben nemcsak egy darab jpg van berakva.

Hangsúlyozom: az USA-ról beszélünk! Ez alapján íme a Top 10 lista a Fingerprint felmérése alapján:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Outlook összesen 36%, de Outlook 2003 és korábbi verziók 29%, Outlook 2007 7%.
  2. Hotmail 33%
  3. Yahoo! Mail 14%
  4. Gmail 6%
  5. Apple Mail 4%
  6. Windows Live Mail (Desktop) 3%
  7. Thunderbird 2.4%
  8. iPhone 1.3%
  9. Lotus Notes 0.2%
  10. AOL Mail 0.1%

Azaz a felhasználók kb. 60%-a weben levelezik. A Gmail a fasorban sincs, a Yahoo! és a Hotmail mögött. Az üzleti felhasználók miatt magas az Outlook, de pl. láthatóan magas az Apple Mail is (ahhoz képest, hogy ehhez Apple oprendszer kell). Érdekes látni, hogy mennyire nem tértek át a felhasználók az újabb Outlookra. Úgy tűnik, oly annyira sikeres ez is, mint a Vista.

Hasznos lista, és tanulságos is. Igazán megnéznék a témában egy hazai felmérést is!

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr44743088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anibell 2008.10.31. 23:12:49

Biztos, hogy ebben üzleti felhasználók is vannak? Ilyen gyenge lenne az IBM Amerikában???
Nekem az hihetőbbnek tűnik, hogy ez a statisztika olyan mintán alapul, amiben főleg magánszemélyek vannak...

Anibell 2008.10.31. 23:16:20

Sorry... nem klikkeltem

The mailing list owners classified their mailing list as mainly business users.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.11.01. 00:22:51

És hol van pl. az Outlook Express? Mint a Windows default levelezőprogramja, szerintem elég nagy százalékot hasíthat ki a tortából.

Kérdéses az is, hogy a júzereknek csak egy választási lehetőségük volt, vagy bejelölhettek többet is? Én pl. haszánlok a desktop levelezőprogram mellett még vagy háromféle webfelületet is.

kemeng 2008.11.01. 01:01:20

"de pl. láthatóan magas az Apple Mail is (ahhoz képest, hogy ehhez Apple oprendszer kell)"
Megjegyzest nem sikerult ertelmeznem, segitsetek.)

Repülő Majom · http://www.kutyushop.hu 2008.11.01. 01:17:54

Azért azt sem szabad elfelejteni ha az Apple Mail-t nézzük, hogy az USA-ban a Mac-ek vannak többségben (erős túlzással fordított az arány a Mac-PC viszonyban, mint nálunk, Európában).
Másfelől: A gmail-ből 2 dolgot hiányolok igazán: a visszajelzést (delivery receipt ill. read receipt), és a prioritás állíthatóságát. Sok esetben ez nagyon fontos, viszont azt is vedd számításba, mennyire hatékony a spam-szűrőjük.
Amúgy az USA-t hadd ne tekintsük kiindulási alapnak. Sokan közülük vakon bíznak a "hazai termékben" (mikor jön el az az idő, amikor majd mindenki ugyanazt a Hungaromail-t fogja használni itthon :))).

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.11.01. 01:41:03

Valami nagyon nem stimmel itt. A képen gmail-hez 4% van írva, alatta szövegben már 6%. Multinál dolgozom, és ott kötelező a LNotes, elvétve akad Outlook... így kapásból kb. pár ezer +Notes. Itthon meg használok Thunderbird-öt, shell@Pine-t, web@Gmail-t, spam címnek web@freemail-t. Ha tényleg csak egyet lehetett X-elni, akkor most melyiket is választottam volna.
Gondolom a statisztika Outlook-ot és OE-t egy kalap alá veszi...

cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.11.01. 01:42:05

Na úgy látom a kukacaimra rágerjedt a blog mailto-ja.

kukacwap · http://www.notik.hu 2008.11.01. 02:27:00

Épp akartam én is írni hogy csak nekem tűnt fel hogy a szöveg és a grafikon teljesen más számokat mutat?
Repülő majom, azért ezt a Mac-PC arányt gondold át újra, mert azért nem fordított mint itt, sőt. Ott is több a PC...
Pont most volt Jobsnak a keynote-ja két hete ahol arról beszélt hogy egyetemeken amerikában vannak kb egálban. és az egy nagyon spéci terület, vagyis inkább nem egy általános mintavételezési alap.
Én nekem amúgy inkább az iPhone 1,3%-ka tűnt fel! az viszonylag magas.
Én amúgy pl használok webmailt, outlook 2007-et, 2003-at, Symbian telón mail klienst és windows mobile-on is. De ha az a kérdés hogy a legtöbbet melyiket használom, valszeg outlookot jelölném meg.

Socket 2008.11.01. 02:55:23

Az összehasonlítás sántít, mert ugye az outlook egy egy offline kezelőfelületet kínál, amivel ugye elérhetjük szervereken tárolt leveleinket, azonban elérhetjük innen a Gmail-t is vagy a Yahoo-t is, hiszem mindegyik támogatja a POP3, SMTP,IMAP protokollokat. Nem néztem jobban utána mi is volt az eredeti, de inkább van itt szó a kezelőfelületről, mint sem magáról a levelezőrendszerről. Én informatikus vagyok/leszek, és számomra ez egy eléggé csúsztatott diagrammocska, igaz marketingnek jó.

fulopszabolcs 2008.11.01. 03:07:39

Ugye nem hitted el, hogy ez a statisztika igaz?

iPhone 1,3% , ehhez képest a Gmail 6%? LOL Ezt valahogy nagyon benézték a srácok, komolytalan a statisztika.

pappito · http://pappito.com 2008.11.01. 05:56:10

fulopszabolcs azt is vedd figyelembe, hogy aki mondjuk a gmailjét iphone-ról nézi az iphone-t klikkol, pedig gmailt használ.

A grafikon nagyjából pont olyan értelmetlen, mintha egy "milyen tömegközlekedést használsz munkába menet" kérdésre a választható válaszok között lenne az autó és amúgy is csak egyet lehet kijelölni. Aki villamossal megy el a metróig az mit bök?

ha már vizsgálódik az ember, akkor webmailokat vessen össze egymással és klienseket egymással.

A grafikon egyébként tökéletes igazolása a jól ismert "hülye kérdésre hülye válasz" elvnek.

pappito · http://pappito.com 2008.11.01. 06:00:33

nem melledleg én apple mail kliensen több gmail motoros fiókot is csekkolok, vagy hatot, szóval én hova kattintsak?

Vagy a nejem aki szintén apple mail alkalmazással csekkol imapon vagy pop3-on gmailt is meg egyéb, magyar levelezkön levő fiókokat, a munkahelyén pedig outlookkal a céges exchange leveleket és még webmailt is néha.

gabest1 2008.11.01. 06:55:52

Mivel a html-ről szól a dolog, ezért oda, ahol a bejövő levél megjelenik. De ilyen statot én is tudok rittyenteni, sajátból :D

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.11.01. 06:56:25

Hogy is volt a hazugság fokozataival?
- hazugság
- szemtelen hazugság
- statisztika
:)

Lámpavasra a marketingeseket 2008.11.01. 07:11:12

Komolytalan cikk, gagyi grafikon. Gratulálok!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.11.01. 07:17:38

"A különböző megjelenítési módok és egyebek miatt igazából valódi kihívás egy mindenkinél egyforma hírlevél. Már olyan, amiben nemcsak egy darab jpg van berakva."

Ezt sajnos a napi gyakorlatommal tudom igazolni. Az eszem megállt, amikor pl. kiderült, hogy a legújabb Outlook-ban szétesik a már régóta bejáratott html hírlevelünk, mert kevesebb css parancsot ismer, mint az elődje...

Pepe 2008.11.01. 07:31:37

Nekem reálisnak tűnik!

A cégnél outlook van, otthon hotmailt használok, illetve még a yahooo-t.

Akkor én most amerikai lettem,vagy csak egyszerűen ezek a legjobbak?

marci 2008.11.01. 07:32:35

Nálunk a suliban kb 98% a gmail-arány.

Mukka · http://pozor.hu 2008.11.01. 08:06:14

"Email client usage statistics
for your mailing list."

tehat azert ezt hangsulyozzuk mar ki.

2. az oldalon a G peldaul 6%-on all, ennyire megugrott volna a cikk irasa ota?

3. valoban sokkal kisebb a bazisa a G-nek mint pl a Yahoonak, aki mar ~98 ota szolgaltat, csak az uj userek szama is mervado (valamint az aktiv hasznaloke).
En pl a freemailes maradvanycimemet G-bol hasznalom(nagyonnagyon ritkan, pl listakra azzal vagyok feliratkozva es nem veszem a faradtsagot atiratkozni. pop3-al athozom es G-vel is kuldom). Ez egy statisztikai program szamara freemail hasznalat sztm.

Von Tolla 2008.11.01. 08:13:47

Érdemes megnézni a hivatkozott fingerprint oldalt. Kapásból kiderül, hogy a diagram meg a számsor két különböző adathalmazból készült. A diagram: "Top 10 email clients used by CONSUMER recipients", azu idézett számsor: "Top 10 email clients used by BUSINESS recipients". (Kiemelések tőlem.)

Aztán érdemes megnézni, hogy hogyan is működik ez a fingerprint adatgyűjtés. Először is üzleti hírlevelekbe kell betenni egy speciális html részt, és ez majd visszaüzen, hogy őt mivel is olvassák el. Namármost szerény véleményem szerint ahol ez működik, ott igencsak gond lehet az informatikai biztonsággal. Bátorkodom fölvetni azt a nézőpontot, hogy az adatok azt tükrözik: mit használnak a legbénábbak.

azAttis 2008.11.01. 08:14:41

Az eredeti oldalon mindkét helyen 6% a gmail.

Von Tolla 2008.11.01. 08:22:03

Javítás: "Bátorkodom fölvetni azt a nézőpontot, hogy az adatok azt tükrözik: mit használnak a legbénábbak." Természetesen ez a mondat a lokális kliensekre vonatkozik.

Mukka: "Ez egy statisztikai program szamara freemail hasznalat sztm." Nem, azt mutatja a statisztika amivel _elolvasod_ a levelet. Pop3, imap, smtp átvitel nem számít.

balazs 2008.11.01. 08:25:45

Nálunk a cégnél 100% a saját webmail-es rendszerünk használata... akkor most akadjak ki, hogy a statisztika hazudik ??? :)

dts 2008.11.01. 08:26:07

És mi van azokkal, akik a Thunderbird-öt használják levelezőkliensként mondjuk Gmail-hez? Nincsen itten kicsit keverve a szezon a faszommal?

Mukka · http://pozor.hu 2008.11.01. 08:28:52

Von Tolla: jogos. A metodust utana olvastam el en is.
Az pedig teljesen jogos, h akinek a ceges levelezesbol ilyen szinten megy ki adat, annak ideje lesz kirugni par telefonmosot es a headcountjukra felvenni nehany informatikust...

dts 2008.11.01. 08:32:23

Na jó, fordítsunk egyet még a dolgon. Hogy lehet mailszervereket - amiknek van webwes kezelőfelületük, hogy rajtuk keresztül lehessen levelezni - összehasonlítani önmagukban álló mailprogramokkal, amik max. ezeken keresztül tudnak levelezni, de attól, hogy egy gépen vannak, még nem jók semmire? Hm?

Amsterdam 2008.11.01. 08:32:46

Ja igen... A gmail ugye alapból nem jelenti meg az inline képeket. Ez pedig kell ahoz, hogy a "hazatelefonálásból" kitalálják a levelező tipusát.
A grafikon és az elemzés nincs összhangban (29% yahoo vs. 14% yahoo), de ez nincs megmagyarázva (Von Tolláig).
Konrád baze, ez most gyengusz volt.

merQree 2008.11.01. 08:35:19

Azokkal mi van, akik rosszul vannak a HTML levelektől? :)
Nem az információ a lényeg? Engem abszolut nem érdekel a csicsa egy-egy emailben. Sokkal fontosabb, hogy időben megkapjam/megkapja a címzett, mint az, hogy egy adott mail hogy néz ki.
Szóval hajrá PlainText :)

megmondó 2008.11.01. 08:49:41

És akkor mi lenne, ha ez igaz lenne?
Max. annyi, hogy újfent kiderülne, mennyi eszük van az amerikaiaknak.
Ha nekik jahó kell, meg hotméllel égetik magukat, hát legyenek vele boldogok.
Marketingszempontból: azért kíváncsi lennék, a blog olvasói közül hány százaléknak amerikai a fő célcsoportja.

Aláírás:
Egy boldog gugli méler

Asszem 2008.11.01. 08:56:59

Nálunk a cégnél kötelező outlookot használni. Kötelező 2003-ast használni. És én nem is szívesen keverem össze a céges levelezést a magánnal. Bentre tökéletesen megfelel az outlook is. Van benne naptár, és meg tudom nézni mások naptárjait is, így könnyű találkozókat szervezni.

Magánlevelezésre kizárólag Gmail-t használok. Magándolgok szervezésére Google Calendart.

Valszeg a statisztikában én is outlook userként jelennék meg.

Egyébként amíg a Google támogatja a Gmailt, engem nem érdekel, ha csak 0.0001% használja, a lényeg, hogy nekem menjen (mint a Chrome) :D

melchi zadok 2008.11.01. 09:07:25

nekem van yahoo-m meg gmailem is, de a yahoo nekem ezerszer jobban bejön. jobban átlátható, jobban kezelhető, jobban perszonalizálható, sokkal letisztultabb. szerintem a legjobb ingyenes levelező to date.

Miért is ne 2008.11.01. 09:22:29

Kompatibilis böngészőkről van szó.
A Lotus Notes egy fos ha arról van szó hogy html-es leveleket nézzél vele.
Hát még ha küldesz valamit és azt outlook alatt akarod kinyitni.

Remélem egy atomvillanás kipusztitja az összes lotust a földröl :)

Von Tolla 2008.11.01. 09:28:17

Még egy picit tovább gondolva a dolgot: szerintem egy magára valamit is adó cég hivatalos levelezésre nem használ yahoot meg hotmail-t meg gmailt meg freemailt meg ilyeneket. Amerikában sem, de máshol se nagyon. Szóval gyanítom, hogy akikről a statisztika zöme szól, azok magánemberként kapják a céges hírleveleket. Tehát ahogyan mondani szokták, a mintavétel valószínűleg nem reprezentatív, még akkor sem, ha a fingerprint (és sajnos Konrad...) az ellenkezőjét kívánja sugallni.

[Szigorúan magánvélemény: szerintem a html-es levél éppolyan gusztustalan, mint egy agyonflashelt weblap.]

rszvsz 2008.11.01. 09:36:33

Hát az outlook (express) egy fos, olyan hányadék mocskosul undormány html leveleket bír generálni, hogy ihaj.

Céges környezetben - eddigi tapasztalataim alapján - multiknál szinte kötelező a Lotus notes és jól is van az. Eleinte picit érthetetlen (sokaknak az is marad), de direkt üzleti célra lett kifejlesztve.

Itthon meg pl pár éve nem használok telepített klienst (volt előtte sokáig Bat, aztán Thunderbird), ott a gmail web. Van 7 giga tárhelye. Néha lassú- Ennyi.

Yahoo-t használtam régebben, de azok a buzik rendszeresen törlték a fiókoom (és tartalmát), hotmail az meg csak az msn miatt kellett, utána sürgős felejtés.

pappito · http://pappito.com 2008.11.01. 09:58:06

Von Tolla, van olyan, hogy a cég saját doménja alóli leveledzést a gmail bonyolítja, csak ez nem látszik. Nem biztos, hogy hülye ötlet. Csak éppen mindenki outlookot használ, oszt mégis gmail a moci alatta. a statisztika a fasza grafikonnal meg a padlón hever és bűzlik.

(hozzáteszem, hogy pont leszarom, hogy ki mivel, a reklámlevelek mennek a lecsóba úgyis)

kezis 2008.11.01. 11:40:19

Látom read only a commentezők nagy része. Von Tolla hozzászólását kell elolvasni az utóbbi pár hozzászólónak.

melchi zadok 2008.11.01. 11:44:46

nem read only, hanem write only. de a tiedet talán már ezért is érdemes volt elolvasni :))

Pierre 2008.11.01. 12:13:57

Ez nagyon szórakoztató. :-)
Mindenki szajkózza a saját hülyeségét (tisztelet a ritka kivételnek), és jellemzően olyan dolgokat/termékeket/eszközöket szidnak, amihez nem értenek. Csak remélni merem, hogy nem ez itt a szakma krémje. :-)
A profik ugyanis (alapos tanulmányozás után feltárt) objektív tények alapján döntenek, és nem érzelmi alapon. A Y!-t vagy épp Outlookot szidó Google-fanek nem sokat tudnak a többiekről; a Notes-ot ócsárlók a jelek szerint sosem dolgoztak vele; és így tovább... ez ciki. (Legalábbis, ha ezt szakemberek teszik. Ha persze csak amatőr kommentezők, akkor elnézést, az nem számít.)
Arról nem beszélve, hogy attól a sales/marketinges kollégától se vennék soha semmit, aki a versenytárs/ellenfél ócsárlásával, szidásával akar előnyhöz jutni. Ez szánalmas. Erről ugyanis mindig az jut eszembe, hogy a saját cucca mellett nyilván nincsenek pozitív érvei, különben arra próbálna támaszkodni.

Pierre 2008.11.01. 12:16:37

Bocs, az előző kicsit off-topic volt, de mindig felbosszant a tudatlanság. De ami ide tartozik:
Ugye, Konrád, ezt a felmérést (ill. annak eredményét) te se hitted el?

gabest1 2008.11.01. 12:21:22

Csináltam egy kis legyűjtést, beazonosítható kliensek / emailcím (130e levélből, 1999 óta). A különféle automatizált levélküldőket nem vettem bele.

Outlook Express 2322
Thunderbird 884
Outlook 777
Hotmail 368
Yahoo 336
The Bat 332
Eudora 137
FoxMail 91
Opera 72
Google 61

Csak 2005 óta:

Outlook Express 409
Thunderbird 399
Outlook 225
Yahoo 133
Hotmail 105
The Bat 103
Google 61
Eudora 23
SquirrelMail 23
FoxMail 20

Csak 2005 óta és csak .hu-ról (itt már elég kevés kezd lenni a minta, bejönnek olyanok mint Mutt :P):

Thunderbird 173
Outlook Express 102
The Bat 59
Outlook 47
Eudora 8
Mutt 8
Postino 8
SquirrelMail 8
Pegasus 7
Opera 6

The Bat itthon még mindig népszerűnek tűnik, FoxMail pedig kinában. A 60% online levelezik kicsit erős szerintem, bár lehet, hogy amerikában más.

Dezső 2008.11.01. 14:17:22

Pierre: nagyon egyet értek a hozzászólásoddal.

Konrád: "jó" a színvonal, csak így tovább!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.11.01. 15:14:16

Hölgyek, Urak és Index címlapról jöttek!
Egy kutatás eredményét mutattam be, ami egyrészt nem a hazai piacról szól, másrészt nem több oldalas elemzés van mellette. Azért mutattam, mert szerintem érdekes. Aki többet akar, annak ott a link - sokan használtátok is.
Ezek után aki engem szid a fenti kutatás miatt, az tegye bátran, ettől nekem pont nem lesz rosszabb.
Egyébként a statisztikai adatok a legtöbb felhasználói szokásos felmérésben nagyon szélsőségesen eltérnek a geek illetve sokat netező hard core köönség szokásaitól. De mivel sok lúd disznót győz, így az átlag adatai láthatóak, nem egy-egy szűkebb rétegé.

pollner · http://soreo.biz 2008.11.01. 17:10:33

A levelezők sokfélesége újabb érv amellett, hogy ha már nagyon hírlevelezhetnénk van, akkor NE html hírlevelet küldjünk. Különösen érvényes olyan célcsoportra, amelyik nem esek hasra egy kis csilli-villitől.
Sok vérprofi amerikai marketinges igenis ma is a jó formázott txt hírlevelet küld ki. Olyat, ami a levelezők 99%-án olvasható. (Ráadásul ezek sok kézi eszközön is gond nélkül olvashatók.)

Anno Blogger 2008.11.01. 21:00:44

Nálunk a legtöbben Gmail-t használnak, annak egyszerűen nincs párja. Legyen csak egyszer Google oprendszer, mindjárt nem lenne gondom. Mondjuk Ubuntut is használom néha. Amúgy visszatérve, a Gmailből tényleg ez a visszajelzéses dolog hiányzik nagyon. Outlook-ot azóta nem használok, mióta egyszer Windows kék halál után az Outlookom törölte a gépen tárolt többezer levelemet. Dikk.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.11.02. 23:22:55

azt tudni kell, hogy ha itthon készül egy ilyen stat akkor a mailozók fele "freemailozik" még akkor is ha nem freemail-es címe van.
olyan ez mint a "bekapcsolom a windowst" .. ezt a számítógépre érti.


süti beállítások módosítása