Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • hullajelölt88: @Wabbit: próbáltál fészbúkra, ugyanarról a gépről, több példányban regisztrálni? A másodikhoz már ... (2017.05.17. 07:11) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Wabbit: Nem vagyok feltétlen híve sem a marketing szakmának sem annak, ahogy ez jelenleg uralja, mondhatni... (2017.05.17. 06:22) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @Whiteman: A szólásszabadság nem sérül, hiszen mindenki írhat. Egyszerűen van egy olyan felület, a... (2017.05.07. 19:17) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Whiteman: Érdekes felvetés. De miert kap valaki engedélyt? ill akkor lottek az ugymond szolasszabadsagnak. E... (2017.05.07. 19:12) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Konrad: @hullajelölt88: valójában nem teljesen korlátozod. Mindenki hozzászólhat, csak az ellenőrzöttek el... (2017.05.07. 18:55) Egyfajta megoldás trollok ellen
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (542) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (224) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (127) fórum (6) gépház (90) gerillamarketing (10) google (107) hiba (98) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (351) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (201) kreatív (107) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1102) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (319) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (242) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (236) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mi lesz veled, Yahoo! ?

Címkék: google yahoo keresőmarketing

2008.11.01. szombat 18:50 Konrad

Amióta a Yahoo! nem hagyta magát felvásárolni a Microsoft által, azóta látszik, hogy folyamatosan próbál más utakon lendületet szerezni. Ennek egyik eszköze volt az a megállapodás, amelynek értelmében a másik nagy riválissal, a Google-el működne együtt, és a Google adná el a Yahoo! hirdetéseit - illetve annak egy részét.

A két cég jól ismeri egymást. Mára már kevésbé köztudott, de egy időben a Yahoo! szabadszavas keresője a Google motor volt, hiszen a Y! alapvetően katalógusként működött régen.

Aztán ahogy egyre fontosabb lett a szabadszavas keresés, úgy vált külön az útjuk, és azóta övék az (amerikai) piac első két helye. De míg a Yahoo! pályája inkább lefelé hajlik, addig a Google egyre szárnyalóbb csillag (az internet protokolokkal kirakott egén - ha cp-romantikus stílusra váltanák, de inkább nem váltok). Ezért számomra nem volt annyira meglepő ez a fajta reklám együttműködés.

Nade most úgy néz ki, ez kudarcba fulladt: az amerikai versenyfelügyelet csak nagyon szigorú feltételek esetén engedné az együttműködést, amit egyik fél sem vállal. Azaz a Y! most megint bajban lehet, ráadásul itt a pénzügyi válság is - ha ebben a helyzetben támad újra a Microsoft (és ők rendelkeznek nem kevés valódi pénzzel is), akkor bizony nehéz lesz újra azt elhárítani. Még az is elképzelhető, hogy a korábbinál ajánlott árak alatt is megszerezhető a Yahoo!.

Meglátjuk mi lesz. Az biztos, hogy ha a reklám együttműködés nem működött, akkor az sem lehet, hogy a Google vegye meg a Yahoo!-t. És most pénz sincs sok a (befektetői) piacon. Én úgy érzem, pár héten belül eldől a Y! sorsa, már nem sok lehetőségük van a továbblépésre.

Yahoo! címlap 1996-ból:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr41744241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

mediashark 2008.11.01. 21:02:21

Konrad, egy ideje mar figyelem a blogodat es nem ertem hogy lehet, hogy csak hazai forrasokra hivatkozol! A vilagban azert a prim.hu-n kivul isakad egy-ket hiteles forras, ahonnan informaciokat lehet szerezni. Esetleg te nem igy gondolod?

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2008.11.01. 21:10:04

És minek kellene külföldi hivatkozás, ha van magyar is? Hogy minél kevesebben értsék? Ha valamit baromira utálok, amikor kommentár és fordítás nélkül bedobnak egy angol nyelvű részletet máshonnan (a Webisztán különösen szereti ezt csinálni). Mert bár úgy gondolom, jól tudok angolul, de azért jóval nehezebben birkózom meg vele, mintha magyarul lenne.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.11.01. 21:16:04

mediashark, az előző postom se hazai hivatkozás volt. De iii-nél a pont, az nem baj, ha az olvasók angolul kevéssé értő része is látja a hátteret.
Iszonyú sok forrást olvasok, ezt is láttam angolul is, de magyarul is - ezért aztán jött a magyar link.

Iron1 2008.11.01. 21:47:50

"korábbinál ajánlott árak alatt is" - és ez kiment a címlapra is...

A Yahoo-Microsoft bizniszről az a véleményem - s ezt gondoltam már az ajánlat nyilvánosságra hozatalakor is -, hogy a részvényesi érdeket leginkább a felvásárlás szolgálta volna, mivel jelentős prémiumot tartalmazott az ajánlat, s a Yahoo! már jó ideje nem egy óriási fellendüléssel kecsegtető cég.