Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Így ne!

Címkék: weboldal

2008.12.02. kedd 00:02 Konrad

Bosszankodok, mert elment a kábeltévé, így nincs normális netem sem. Elmentem hát a szolgáltatóm weboldalára, ami még mindig nincs rendesen feltöltve, de ezen már meg se lepődök. Nemrég lett ugyanis a sok különböző szidható szolgáltatásból egy darab jó márkanévvel szidható szolgáltatás: T-Home. A korábbi informális weboldalak után lett egy nagy vacak semmi.

Például korábban a kábeltévés oldalon ki volt írva, milyen új csatornák lesznek, mikor várható kábel karbantartás, stb. Ezen a mostanin ennek még nincs helye sem! Vicces.

Nem beszélve a halott menüpontokról, ami csak arra jó, bosszantsa a járókelőt. Mutatok egyet:

 

 

Az általam zölddel bekeretezett link nem link. Egeret föléhúzva aláhúzódik, de nem kattintható. Nevezzük ezt szivatás1-nek.

Most akkor úgy gondoltam, ha már érdemi információt nem találok a problémámra (nincs net, és nem tudom, miért nincs - lehet szerelnek, de nem tudom megnézni, be lett-e előre jelentve), akkor megnézem, mi is ez a T-Home kedvezmény.

Kedves szövegírók! Érdemes elolvasni ezt az oldalt, nézzétek meg, hogyan nem szabad egy FAQ-t megírni!

A kedvencem nem az, hogy majdnem mindegyik válasz a "Röviden:" szóval kezdődik, és ezzel kvázi lenéz engem. Hanem az a legjobb, hogy ezzel fejezi be: "A kedvezmények igénybevételének további feltételei a Kedvezmények menüpont alatt a T-Home kedvezmény oldalon érhetőek el."

Mi ezzel a baj? Először csak azon bosszankodtam, miért nincs a bővebb információ belinkelve. Aztán rájöttem: mert azon az oldalon járok, amire hivatkozik!

Önfarkába harapó saját kigyó ez kérem, de konkrétan: hol a francban van a bővebb információ? Nevezzük ezt szivatás2-nek.

Gratulálok, Magyar Telekom! Ennyire vacak, használhatatlan információtömeget is régen láttam! Egyébként pedig azért füstölgök, mert ez elvileg a piacvezető cég weboldala. Van ott pénz és tudás egy rendes, informális anyagra is. A design is vállalható, az oldal szerkezetileg jó, alapvetően lehet benne keresni, navigálni. Éppen csak nincs benne elég anyag! 

Összefoglalva: így ne. Szeretném, ha ez a T-Home vacak csak egy rossz álom lenne. Akarom vissza a régi, 5-6 éves, ósdi weboldalakat, ahol még találtam hasznos dolgokat!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr79798970

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: WebMánia 2008.12.02. 11:02:43

Használható/atlan/ságRégóta tervezek írni a weblapok használhatóságáról egyet. Belebotlottam egy szemléletes negatív példába, meg Konrád is egy hasonló élménnyel gazdagodott, így nem tudtam magam visszatartani a vágytól, hogy a billentyűzetemen töltsem...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.02. 01:01:04

azthiszem kb 1 éve kerestem a T oldalain, mert egy ismerősömnek net kellett és az istennek se' találtuk meg a lényeges információkat a leendő előfizetésről.
előtte évekkel pedig az online regisztráció új előfizetéshez pedig egy nagy átbaszás volt (online regeléskor adtak valamiféle kedvezményt) mivel a regisztráció után a kutya nem jelentkezett, úgy kellett még külön bejelentkezni, hogy heló, vegyektek észre. ez nem egy alkalommal fordult elő szóval nem csak véletlen lehetett.
ezen a nyáron pedig végképp nem tudtam kibogozni, hogy milyen feltételekkel lehet hozzájutni kábeltévéhez és nethez egyszerre és aztán végül hagytam is a fenébe őket.

deejayy · http://deejayy.hu/ 2008.12.02. 06:24:42

Nekem éppen van egy ügyem a T-Home-mal, de úgy érzem, hogy homáros sztori lesz ebből. Majd figyeljétek! :)

zRg 2008.12.02. 08:16:54

áhhh, ők már rég abból indulnak ki, hogy a telefonszámla mellé rakott leaflet adja el a szolgáltatásukat. önként jelentkezőket nem szolgálnak ki...

T 2008.12.02. 09:52:55

Először is: :) !!!

Másodszor ez a baj idehaza a vezető pozícióban lévő cégekkel: nem érzik szükségét, hogy folyamatosan minőségi szolgáltatást nyújtsanak, nem hosszútávon gondolkodnak, nincsenek ráutalva!
Előbb-utóbb majd ráfáznak...

iii · http://www.hirdetespiac.hu 2008.12.02. 11:34:22

Nekem csak annyi észrevételem van, hogy az informális szó nem azt jelenti, hogy "információdús", hanem azt hogy "nem hivatalos", vagyis nem formális.

Egyébként hihetetlen,hogy megannyi változás ellenére a mamut csak mamut maradt.

Géza 2008.12.02. 14:12:48

Tényleg homáros a probléma, ennek a mentális állapotnak a találó kifejezése:
en.wikipedia.org/wiki/Get_a_life

Charybdis 2008.12.02. 22:20:49

Húúúúú...

Mi baj a honlappal?

Röviden: k*rva nagy arcotok van, az!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.12.02. 22:24:23

Így is fel lehet fogni. Végülis csak az engem érdeklő információkat nem találtam meg, de ettől még biztosan jó az az oldal, nem? :/

Binary2 2008.12.07. 22:03:01

Röviden: Ezt szoktam én, mint egyszerű ügyfél keresni:
- Tudakozó - nehezen találom
- Díjcsomagváltás, stb - képtelenség, most sem tudom hol induljak
- Tarifacsomagok - Talán az "egyéni ügyfeleknek" alatt
- Mennyibe kerül, ha túllépem a 10gigát, egyáltalán melyik netcsomagban vagyok? Múltkor ezt a keresést feladtam 5 perc után.

De már tudom, hogy a három nagyszerű márka egyesült. Van igazából választásom? Szerintem nincs...

EasyFriend 2008.12.11. 22:25:04

Olyan értelemben szerintem nagyon is kiváló oldal, hogy hűen tükrözi a cég hozzáállását, általános szolgáltatási színvonalát, stb.


süti beállítások módosítása