Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ez Éva honlapja

Címkék: weboldal

2008.12.05. péntek 00:44 Konrad

Díjak kellenek. A díjak jó dolgok. Mert kell a pénz, amit a megbízó fizet, de kell az elismerés is. Márpedig ha hozzáértők, tőlünk független emberek, sőt, ne adj isten a kokurencia azt mondja egy munkánkra, hogy ez igen, ez díjat érdemel, akkor lehetünk büszkék magunkra.

A díjaknak valójában nem az az értékük, hogy PR eszközök. Mert elvileg nem azok. Azok a jó díjak, amikbe nehéz belekötni. Persze bele lehet kötni mindenbe, tudom én, de van egy határ. Aki ezt jól belövi, annak még azt is elnézzük, ha más a véleményünk.

Szerda este hivatalos voltam egy díjátadóra. Sokat gondolkoztam, leírjam-e a véleményem. Kicsit bajban vagyok, mert tényleg jólesett, hogy meghívtak, értékeltem a gesztust. Azt is láttam, hogy a rendezők minden tőlük telhetőt megtettek, hogy jól érezzük magunkat. Tényleg, le a kalappal, voltak egészen jó pillanatok az estében. Például a vacsora.

De sajnos nagyon sok jót nem tudok mondani. Ilyenkor vagy mélyen hallgatok - és megtehetem, miért ne, nem kérték, hogy a VIP belépésért írjak róluk - vagy írok egy semmitmondó véleményt. Vagy azt teszem, amit most: megpróbálom őszintén leírni az én saját véleményemet.

Érted haragszom, nem ellened!

Az Év honlapja díj, amelynek az átadásán jártam, számomra nem ér semmit. Gagyi. Műanyag. Ez így nem jó. A hetedik évében járó díj nem szól számomra semmiről.

A szándékot értékelem, a szándék tetszik. Kell egy ilyen díj. De.

Nincs karaktere az egésznek. Kiosztottak összesen 14 kategóriában díjat, 10 különdíjat, és 22 weblapot még egy most bevezetett Minőség díjjal is illettek. Ez 46 díj, a 281 indulóból. Olyan ez, mint egy kaparós sorsjegy: minden hatodik nyer!

Félreértés ne essék, nincs semmi bajom a díjazottakkal. Megérdemelten, jó munkáért járó díjakat kaptak. Vagy legalábbis munkáért járó díjakat. De ahol ennyi díj van, ott nagyon nehéz azt mondani, hogy ez igen, ez már döfi! Ahogy néztem, a végén már a díjazottaknak is kicsit ciki volt a dolog.

Ráadásul nincs fődíj. Nincs Az Év Honlapja. Tudom, nem lehet a sárgát a cseresznyével, a bort a processzorral összehasonlítani, de ettől még egy http jószágra ki lehet azt mondani: ez volt A Legjobb. Ez ugyanis inspirál. Értéket ad. Van súlya. 46 díjnak nincs súlya, sajnálom. Nálam nincs. Kezdve ott, meg se tudom jegyezni, kik győztek. (Oké, a Samsung sokat nyert. Látványosan sokat. Meg is kérdezték, ugyan mennyi pénzből, amire ott, a mikrofon mögött, azt mondták, idén 100 milliót költöttek kreatív munkára, azaz webépítésre, nem médiára. Ühüm. Értem én.)

A díjátadó színvonalát most nem szeretném leírni, legyen elég annyi, hogy nagyon jó, igazi esküvői hangulat volt. Minden szükséges kellékkel, kezdve a szintetizátoros, egyenhangú énekessel a vacsora alatt.

Azt gondolom - és ezért írom ezt a bejegyzést - ez a díj többet érdemelne! Tessék kérem kibővíteni a zsűrit, ne csak a támogatók és az alapítók legyenek benne, hanem elismert, akár külföldön is ismert döntnökök. Sőt, az alapítók, támogatók ne is legyenek benne! Meg kell húzni a díjazottak körét. Legyen maximum 10 kategória és legyen fődíj. Nem kell különdíj, főleg nem kell minőség díj. És végül, de nem utolsó sorban, legyen egyértelmű, miről szól a díj! Designról, üzleti eredményről? Hasznosságról? Kreativitásról? Meg tudom érteni Pollnert, miért legyint idén. (Pedig a zsűriben lett volna a helye...)

Én pályáztatnám a lapokat, komoly brieffel, amiben le kell írni, mi a weblap célja, azt mi módon akarja elérni, és mennyire éri el azt a valóságban. És a díjat ne csak a weblapot gyártó cégek kapják. Egy ilyen díj ugyanis azt is ki kell fejezze, hogy a jó weblap csoportmunka. Benne van a gyártó ügyessége, tudása, és a megrendelő akarata, piacismerete. Mert egy jó weblap csak felerészben a gyártótól jó, a másik feléhez kell egy jó ügyfél is. A díj mindkét félnek jár. Vagy járni kéne. Szerintem.

Mert ez a díj az Év honlapjáról szól, nem az év webdesigneréről vagy honlap programozójáról. Nem is a legtöbbet nevező ügynökségekről. Szerintem.

Az is lehet, csak rosszul látom én ezt, és csak opponálni vagyok képes. Pedig nem savanyú a szőlő. Hiszen én nem is neveztem.

Eszembe se jutott.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr22805147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sitya 2008.12.05. 07:23:25

Én is ott ültem és teljesen hasonlókat éreztem a fent megfogalmazottakkal. S bár neveztem (így akár savanyú is lehetne...), nem bántam, hogy a 47. minőségi díjhoz nem nekem kell kifáradni...

pollner · http://www.mediablog.hu 2008.12.05. 08:36:39

Nem értelek Konrad. Nem új "versenyről" van szó, az idei volt a 7. Pontosan lehetett tudni, hogyan működik, mi az eredménye. Ezek után miért mentél el statisztálni?

ManiAc 2008.12.05. 08:49:12

Legalább volt ráksaláta? Füstölt lazac?

sitya 2008.12.05. 08:51:00

peeersze, hogy volt :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.12.05. 09:49:01

pollner: meghívtak, minden kötelezettség nélkül. Én meg kíváncsi féle vagyok, gondoltam megnézem, milyen is ez. Hát ilyen.

VBK 2008.12.05. 11:27:35

Mi a cégemmel ezt a díjat nyertük meg az elmúlt évek valamelyikében (direkt nem mondok céget, évet, nem önreklám):
www.matisz.hu/?id=150
Mi nagyon büszkék voltunk rá. Minimális nevezési díj, szakmai zsűri, kategóriák, első, második, harmadik hely. (Mi az elsőt nyertük a kategóriánkban, alig fél évvel az indulásunk után!)
Ismétlem. A cégünk nyerte. Mi pályáztunk. És igen, kellett brief, egy viszonylag komoly - de legalábbis nem komolytalan - pályázati anyag.

Benji · http://moondimensions.com 2008.12.05. 12:33:48

Az Év Honlapja díj szerintem egy nulla. Olyan oldalak nyernek minden második kategóriában, amik köztudottan nem a legjobbak semmilyen szempontból.

Tavaly érintett voltam egy oldallal non-profit kategóriában:

Szempontok:
* Tájékoztatás
* Átláthatóság
* Non-profit jelleg
* Mozgósítás

Nekem ne mondjátok, hogy egy 2006-ban már nevezett és azóta az ég világon semmit nem változtatott és frissített Carna oldalnak kell nyernie.

Mi a www.kajakkenusport.hu/index.php indultunk. Nem mondom, hogy nekünk kellett volna nyerni, de az biztos, hogy a nyertesnél sokkal jobbak voltunk egy olyan portállal, ami 25.000 amatőr és profi kajakosnak és kenusnak ad napi tájékoztatást, ráadásul a tulajdonos is egy igazi magyar non-profit szervezet.
Minden egyes szempontban egyértelműen alulmarad a nyertes.

Vélemény?

prospero 2008.12.05. 21:42:10

kll a dij, mint esőben a malaszt :-))

prospero 2008.12.05. 21:43:05

ja engem a kutya nem hivott meg, kiestem a pikszisbol? (deviza hol van??)

Trentin Tamás · http://www.hirekmedia.hu 2008.12.10. 17:09:48

Sziasztok!

Mi is ott voltunk, miután neveztünk is. :) Az elején még bíztunk benne, hogy hátha mi is nyerünk egy díjacskát (aztán pont a melletünk ülő két profi nyert valami uw kategóriájú lappal, így a vége felé már imádkoztunk, hogy ne kapjunk.


süti beállítások módosítása