Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

ETARGET változások

Címkék: etarget etarget tippek támogatott bejegyzés

2008.12.08. hétfő 19:01 Konrad

Pár napja írtam, hogy változás történt az ETARGET megjelenési portfóliójában, és máris írhatok az újabb változásokról - melyek részben ennek a következményei.

Az első és legfontosabb változás, hogy a Tangó megszüntével megváltozik a logó megjelenítés is. Eddig ugyanis arra volt lehetőség, hogy a Tangó találati helyeken a hirdetés mellett megjelenjen egy előre feltett logó. Maga a logózott hirdetés megmarad, de már nem a Tangón, hanem az iwiw-en lehet ezt használni. Mivel a logó megjelenésének a fizetése megjelenés alapú volt, ezen is kellett kicsit faragni (az iwiw-en legalább egy, hanem két nagyságrenddel többet tud futni ugyanaz a kreatív). Azaz mostmár a logó díj olcsóbb lett: az eddigi 1000 megjelenés / 350 Ft helyett 1000 megjelenés / 50 Ft.

A másik szintén a Tangó megszünésével kapcsolatos változás, hogy változni fog itt a blogon a heti statisztika is, ugyanis ez eddig elsősorban erre a keresőre épült. Egy átmeneti idő után valamilyen módon újra fog indulni a heti jelentés.

Örömteli változás, hogy végre az ETARGET is lehetőséget biztosít a konverzió mérésére. Ezt a Beállítások menüben lehet elérni. Az eredmény a Statisztika menü Konverzió fülben lesz elérhető. A beállítás pedig úgy működik, hogy egy generált kódot kell a céloldalra bemásolni. A statisztikában kulcsszavakat és kattintási számokat / arányokat láthatunk majd.

Végül egy kérdés: ki mit hiányol az ETARGET-ből? Nem mintha olyan nagyon sok fejlesztési kapacitásuk lenne, de csináljunk nekik egy pozitív karácsonyi ajándékot: várom a jobbító(!) ötleteket. Majd szépen becsomagoljuk, és átadjuk nekik!

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr79811724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pasztőr · http://www.szivkuldi.hu 2008.12.08. 21:02:35

Nagyon felhígult a tartalomszolgáltatói kör. Mint hirdetőnek ez nagyon nem hiányzott, mégha azt mondják is, hogy kulcsszavaim kizárják a lehetőségét annak, hogy megjelenjek az állacerkám.extra.hu oldalon, mégis megjelenek, és a kisfickó sorba kattintgat a linkjeimre.
3/4 részt már gagyi site-okkal van kitömve az Etarget.
Kéne valami értelmes előszűrés.
Mert így havi több órám megy el a Portál-szűrő használatára.

Kefir · http://ujmediablog.sanomabp.hu/altalanos/egyuttmukodes-a-google-es-a-sanoma-kozott/ 2008.12.08. 21:37:23

Pasztőr! Nincsenek véletlenek: ujmediablog.sanomabp.hu/altalanos/egyuttmukodes-a-google-es-a-sanoma-kozott/ A Sanoma lekapta az Etarget dobozokat az oldalairól, és Google dobozokkal dolgozik, ez elég nagy érvágás az Etargeten hirdetőknek.

(Y) 2008.12.08. 21:52:07

Az aldomaines oldalakat alapból szűrni kellene...

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.12.08. 23:24:33

Kefir: azért ez a Sanoma (illetve igazából Google) sajtóanyag nagyon álszent. Nem idehaza dőltek el a dolgok és semmi köze nem volt a hatékonysághoz a döntésnek... Valóban nagy érvágás egyébként, szerintem is, igaz a másik két nagy még itt van. Nekem alapvetően az FN.hu fáj.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.12.08. 23:25:49

(Y): ez nem ennyire egyértelmű, főleg a blogok miatt :)

(Y) 2008.12.09. 10:13:43

Esetleg a jobb blogokat be lehetne sűríteni 1 kategóriába, mint az adult oldalakat.

Tartalomszolgáltatói oldalon, az utóbbi 1 hónapban kb 50%-kal esett vissza a bevételem, de mások is tapasztaltak hasonlókat.
Kénytelen vagyok én is váltani a nem felnőtt tartalmú oldalaimnál adsensre. Keresőmarketingben pedig továbbra is adwords.

Martinka 2008.12.09. 11:03:32

Szerintem nagyon keveset kapnak a tartalomszolgáltatók. Ha karácsony van, ha nem.

Néha lecserélem az AdSense dobozok egy részét Etargetre, aztán amikor meglátom milyen összegeket kapok egy átkattintásra cserélem is vissza... Ha viszont a tartalomszolgáltatóknak nem éri meg, az minőségromláshoz vezet ezen az oldalon, amiből a hirdetői oldalon is elégedetlenség következhet...

Egyébként maga az Etarget szimpatikus lenne.

VargaZ · http://keresomarketingtipp.blog.hu 2008.12.09. 11:18:14

Szia Konrád!

Ha már az Etarget portfóliónál tartunk, hogy állnak a Facebook-kal?
Hétvégén elkaptunk Etarget hirdetéseket a Facebookon, erről tudsz valami publikus infót?
(kép látható a blogon)

Kalmi · http://www.etarget.hu 2008.12.09. 17:34:56

Facebook - tesztrol volt szo. A kozeljovoben eldol, hogyan tovabb.

peti · http://az.plane.nincs 2008.12.10. 10:45:29

Soha nem használtam Etargetet. Gugli adsense-t használok, és a reményeimet beváltja. Én meg a csekküket. :) Szóval addig nem váltok amíg meg vagyok elégedve az eredménnyel.

Steven 2008.12.10. 12:30:26

peti

Te kevered kicsit a dolgokat. Ha hirdetsz, akkor fizetsz, és akkor AdWords-t használsz. Ha csak jelenítessz, akkor AdSense-t, ekkor fizetnek neked.

Vata 2008.12.10. 14:13:28

szerintem peti is azt írta...

pasztőr · http://www.szivkuldi.hu 2008.12.11. 20:21:47

Én az Etargetet nem temetném.
Nagyon jók voltak a tapasztalataim a tavalyi évben. Jobb konverzió, emberarcú ügyfélszolgálat, szabályos számlaformátum.
Nekem a Tangó nem hozott sokat, mert alapvetően általános linkekkel dolgozom.
Úgyhogy azt nem siratom.
Viszont szívesen benyomulnék pl. citromailes, iwiwes levél láblécekbe.
Van/lesz ilyesmire mód?

umcaumca 2008.12.14. 18:23:37

Sziasztok! Legutóbb 3 hete próbálkoztam az etarget konverziókövető kódot beilleszteni egy weboldalba. A hiba a következő: hibás az SSL tenúsívány, az etarget.cz-re vagy sk-ra szól, már nem emlékszem pontosan. Más is találkozott már a problémával?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.12.15. 12:13:34

Szia, ismert a probléma, egyelőre nem megy az https-en a konverzió mérés :(
Dolgoznak rajta, remélhetőleg megjavul hamar.

umcaumca 2008.12.19. 23:29:27

Ma telefonáltak az etargettől, hogy megjavult! Még nem próbáltam ugyan...


süti beállítások módosítása