Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Csajjal eladni

Címkék: statisztika látogatottság weboldal

2009.01.12. hétfő 17:56 Konrad

Biztosan tudnom kellene, ki az a Dundika, de fájdalom, én ezeket a címlapcsajokat és egyéb szórakoztatóipari munkásnőket remekül keverem. Egy biztos: sokan vannak, akik ismerik. Sőt, ahogy kinéz, sokaknál napi "olvasási élményt" is okoz a kis hölgy.

Történt ugyanis, hogy a Blikk.hu a megújulása részeként tavaly decemberre készített egy olyan hírolvasót, ahol Dundika kínálja a híreket. Ezt a hírolvasót pedig egy hónap alatt 40 ezren töltötték le! A Blikk.hu egyébként is domborított az elmúlt egy évben, megduplázta a látogatók számát. Sikerszámok erre, akiket a részletek is érdekelnek.

Mi pedig vonjuk le a tanulságot: a csöcsös kártyanaptárok és vetkőzős tollak országában alulöltözött nőkkel továbbra is szép eredményeket lehet elérni.

Minőség? Pontosság? Alaposság? Hát hol van ezektől a számoktól például egy Zona.hu? A nyerő megoldás a bulvár és persze a csöcs-pina-celeb triumvirátus. Előre a minőségi mennyiségi újságírás útján!

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr65873254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdgarPE · http://edgarpe.hu 2009.01.12. 19:40:18

Azért az is érdemes megnézni, hogy a különböző stratégiák mely olvasórétegeket célozzák meg, és ők mennyire fizetőképesek.

Így átírva a "képletet", szerinem van helye ebben a világban a minőségnek is.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.12. 19:42:50

@EdgarPE: igen, persze, van. Csak ugye a hirdetők és az ügynökségek a számokat nézik, és bármennyire is minőségi az oldalad, napi pár ezer látogató esetén esélyed sincs, hogy felfigyeljenek rád.
Sajnos.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.01.12. 21:07:58

letöltik letöltik. de olvassák is?

Indy 2009.01.12. 21:21:06

Szia Konrád,

Amikor fogalmaztam a sajtóanyagot, kíváncsi voltam, ki lesz az első aki kicsavarja az értelmét. Gratulálok! Nyertél! :-)

Baromira vigyáztam rá, hogy először a TIZENKÉT, sőt TIZENÖT HÓNAPOS növekedésről beszéljek, és csak utána, ettől szeparáltan említsem meg, hogy egyébként meg volt egy Dundikás hírolvasó, de csakis és kizárólag AZ UTOLSÓ EGY HÓNAPBAN.

És mi lett ebből? "Csajjal eladni..." Márminthogy minden ennek köszönhető, semmi másnak. Csöcs-pina-celeb. Világos.

Konrád, nálad hol van a pontosság? Hol van a minőség? :-)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.12. 21:29:17

@Indy: ugyan, Indy, az egész Blikk egy csajjal eladás. Soxor alap nélküli cikkek, álproblémák, "emberi sorsok" (haha). Ne akarjunk már disznóval bálba menni, nem arra való.
A Blikk bulvár, abból a piacvezető. Mostmár az interneten is, és ehhez bizony ugyanúgy kell a p*cs és a p*na, mindt ahogy az kell az Indexnek is a Velveten. Ez nem baj, ez egyfajta jelenség.
A csajjal eladás pedig a hírolvasó: vannak cégek, akik megszakadnak, hogy pár száz geek használja a netes cuccukat, ti meg egy Dundikával elértek egy hónap alatt 40 ezer elérést. Mi más ez, ha nem csajjal eladás? Mert mit keres a híreknél Dundika, most komolyan? A nézettséget, nektek. Nem?

Neonomád · http://web3.blog.hu/ 2009.01.12. 23:47:18

@Konrad: Most marketingszakember-e vagy vagy sem? Ha igen, akkor miért esik le az arcod, hogy a szexre mindenki kattan és mindent el lehet vele adni, a kocsitól az AK-47-en át a szennylapig. Ha nem akkor jó reggelt és mantrázd az előző mondatot.


Az meg, hogy mi, kockák, nem nőkkel tanítjuk a népet a lifehackre az meg a mi sarunk. Nézd meg a Buliszervíz-t és tanulj a nagy Van Vider-től :)

Longhand · http://longhand.hu 2009.01.12. 23:57:32

Túllépve a "csajos" hírajánlón, ami egy jó, ügyes ötlet..
bulvárszeméttel, nem nehéz kiugró, folyamatosan növekedő forgalmakat generálni.
A legnépszerűbb népbutító TV műsorok online szennycsatornái ezek a bulvár oldalak.
Arra én is kíváncsi lennék, hogy milyen szinten van tekintetbe véve az ügynökségeknél a forgalom minősége, a forgalom mennyisége ellenében egy-egy portál esetén?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.13. 00:18:45

@Neonomád: ugyan, nem rácsodálkozom, értelmezem a számokat.

Martinicske 2009.01.13. 08:41:53

"Biztosan tudnom kellene, ki az a Dundika"

Konrád nem fogyasztja azokat a médiatermékeket, amiknek az előállításában és népszerűségének a fokozásában a marketing területén teljes erőbedobással dolgozik :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.13. 09:14:14

@Martinicske:
1. nem dolgozom ilyen területen, az ügyfeleim nem bulvárlapok vagy más bulvár területen érdekelt cégek
2. tudom, hogy celeb, de ha elémraksz 3 szőke csajt, nem fogom tudni megmondani, melyik melyik

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.01.13. 10:13:50

Isten hozott a valóságban! Lehet itt forradalmat kiáltani, hogy a webkettő meg a Twitter és a Turulmeme, na az mekkora, és 2008 startupja meg ilyenek. De onnantól, hogy a Blikk be nem dobja online a csöcs-pina kombót, nyilvánvalóvá válik, hogy mindez csak egy maréknyi geek játszótere és az erő a vulvában van.

joskafiser 2009.01.13. 10:19:04

Konrád, 2, 5, 10, 15 éve is csajjal adtak el a hirdetések mindent (bármit). Ne mondd már, hogy ez neked újdonság!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.13. 10:22:48

@joskafiser: NEM újdonság. A post NEM arról szól, hogy ez meglepett. A post egy friss hírt kommentál. Ennyi.

Olvass vissza, látni fogod, 2 éve is hasonlókat írtam: ez hoz látogatottságot.

Köbüki 2009.01.13. 10:51:11

Legalább Új Péter óta tudjuk, hogy ha nemi szerv vagy aktus bármilyen szinonímája van egy Index cikk címében, garantált a háromszoros látogatottság.
Amúgy érdekes lenne pár oldalon (akár a Zónán is...) kipróbálni, hogy minden minden második (páros/páratlan lol) oldalt elirányítani olyan oldalra ahol ugyanazok a cikkek vannak, de bulváros címmel, és változik-e a megnyitott cikkek száma.

Martinicske 2009.01.13. 11:20:34

Konrad:
Az lesz a Dundika a 3 szőke csaj közül, amelyiknek a legnagyobbak a mellei :)

MacTom · http://www.mactom.hu/blog/ 2009.01.13. 21:55:56

Éljen a szex! Pi...t a webmarketing oldalakra. Én hülye, egy (majdnem) csupasz és ronda pasassal reklámozom a kedvezményt az oldalamon, de sajna ez csak a női ügyfeleimnél jön be. (vagy nekik se) Próbálkozzak dudákkal???


süti beállítások módosítása