Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: @Konrad: Igen valószínűleg a kezelt adatok mennyisége alapján kellett volna szabályozni. Most gond... (2018.05.23. 11:27) A Nagy GDPR Hiszti
  • Konrad: @kereso: EU versenyképtelenség: per pillanat egyetértek. Viszont már évtizedes távlatban nem, szer... (2018.05.23. 11:24) A Nagy GDPR Hiszti
  • kereso: Konrád elég nagy különbség ahhoz képest, ami t facebookon írtál :) A legnagyobb gond azzal van, h... (2018.05.23. 11:13) A Nagy GDPR Hiszti
  • Nameste: @hullajelölt88: Nem, egyáltalán nem ez a kiindulópont, de ez elvi kérdés. De fontos része az adatv... (2018.05.22. 16:46) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (138) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (355) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (109) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1126) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (261) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Látni se bírom!

Címkék: keresőmarketing sem etarget etarget tippek támogatott bejegyzés

2009.01.25. vasárnap 23:28 Konrad

Egyre többen használják az ETARGET rendszerét pénzszerzésre, úgy, hogy kihelyezik a hirdetéseket saját oldalukra. A viszonylag egyszerű regisztrációt követően aztán elég hamar kiderülhet, hogy bizony a hirdetések között olyan is van, ami nekünk nem tetszik.

Konkrétan én például útálnám, ha a konkurenciám hirdetése megjelenne a blogomon. Azt gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. Szerencsére van megoldás, amelyet ilyen esetekben használhatunk. Ez pedig a hirdetők kizárása.

Nincs más dolgunk, mint belépni az ETARGET megfelelő oldalán, ahol kezelhetjük a hirdetési helyünket. Itt kiválasztjuk az aktuális reklámhelyet, majd kattintunk rá:

Ezt követően válasszuk a Hirdetők blokkolását:

És máris itt van előttünk a lehetőség, hogy három módon is kitiltsunk valakit az oldalunkról. Egyébként ez az eszköz nemcsak a konkurencia ellen jó. Én például futtatok olyan kampányokat, amelyek megjelenhetnének a saját blogomon is - ami persze nem baj, de én pl. sem a saját kampányomat nem látom itt szívesen (hiszen minek), de azokét sem, akik pl. egyéb módon megjelennek nálam. Vagyis ez a szűrés arra is jó, hogy ne legyen fölösleges pénzköltés.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr69902405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dajalap 2009.01.26. 13:52:11

mi ez, reklám?

miért nem írod meg hogy adsenseben ez háromezer éve benne van ráadásul úgy hívják hogy competitive ad filter

...

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.01.26. 14:19:47

Egyetértek. Azon túl, hogy messzemenően tisztelem a kollégáimat, a "Goldenblog" díj egyfajta elvárás is már Te feléd, hogy ilyen alapvető, mindenki által ismert dolgokat ne posztolj és továbbra is értéket teremtsen a blogod. Sok sikert kívánok hozzá!

Martinicske 2009.01.26. 14:27:24

Sajnos az Etarget kihelyezése után számomra az derült ki, hogy borzasztó keveset fizet a megjelenítőknek :(

Before · http://azbeszt.blog.hu 2009.01.26. 14:40:20

Nem utálhatnád rövid u-val?

Alex_79 2009.01.26. 14:41:00

Ezek nem baj ha kint vannak a post alatt?

"eMarketing Felsőfokon
Akkreditált képzés Damjanovich Nebojsa vezetésével és tanácsaival

16 napos AdWords kiképzés
Emelkedő kattintási árak, inaktívvá váló kulcsszavak? Ugye Önnek is ismerős?"

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.01.26. 14:58:49

@Alexgraphics.hu: nekem nem. Nem igazán konkurencia egyik sem.

@dajalap: ez a bejegyzés az ETARGET-ről szólt, és ott van, hogy támogatott bejegyzés. Mivel a Bloghu elsősorban az ETARGET-et preferálja, úgy gondolom van, akinek érdekes.

@internetvallalkozas.com: nem tudom, mitől alapvető és mindenki számára ismert. ETARGET-et mélyebben használók számára az, de sok olyan olvas, akinek ez új. Egész egyszerűen nagyon széles az olvasók tudásszintje, így vannak expert és vannak alapszintű postok. Ez most egy utóbbi kategória.

blog.sancho.hu · http://blog.sancho.hu 2009.01.26. 15:32:40

Mit lehet tudni erről: "Egyre többen használják az ETARGET rendszerét pénzszerzésre..." - ez számosítva mit jelent? Hány százalékos a növekedés?

dajalap 2009.01.29. 02:23:43

m...m... micsoda???

:DDDDDDDDDDDDd

"támogatott bejegyzés" ????

Hahaa.......ááááááájjjjjajajaj.

ja... AKKOR teljesen ok.

Azért szólok hogy a bérblogolást mindenki utálja.

Google-től kezdve az olvasókon át, mindenki. Nem mondom hogy ne csináld, DE...

egy támogatott bejegyzés is tök hiteles tud lenni ( ugyanúgy ahogy kismillió review / minisite / összehasonlító oldal is tulajdonképpen csak reklám/affiliate oldal ;) ha egy kis... izét... kontextust, kapaszkodót ad, körbejárja a dolgot egyszóval informatív... próbál lenni.

Nemtom hogy mennyire kaptad készen, mifelénk akkor is belenyúlunk a kapott kontentbe ha senki se kéri ;)

( persze előtte, utána meggyőzzük a kedves támogatót de általában megérti sőt tetszik neki )

és soha de soha nem tenném nyilvánvalóvá a dolgot mert nem tesz jót a hitelességnek, nem kell azt tudnia senkinek. SEOnál se írod oda hogy kérem ez itt a fizetett direkt ( nem js ) link, mert ha mégis akkor kapod a büntetést. Kapod néha még akkor is ha nem mondod hogy az ott NEM fizetett link. ( én már kaptam így egy siteon -.- )

Vagy esetleg lehet vele viccelni, már a kapott/bér/támogatott contentel, a hír és brandingértéke marad ugyanaz, még talán jobban meg is jegyzi az ember... mert nincs olyan hogy "rossz" publicitás.

meg/ de én mér kommentelek éjjel kettőkor?