Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Nem iszik, nem dohányzik, nem létezik

Címkék: reklám célzás hónap

2009.03.10. kedd 23:15 Konrad

A reklám célzása, mint írtam már, akkor igazán hatékony, ha pontosan tudjuk a célcsoportot, és azt pontosan meg is tudjuk célozni. Az internet pedig elviekben olyan eszközöket ad a kezünkben, amikkel ezt meg is tudjuk valósítani.

Végülis már csak arra van szükségünk, hogy a célcsoportunk ott is legyen az interneten. Illetve nem fogalmazok pontosan: a célcsoportunknak beazonosíthatóan kell ott lennie az inteneten.

Mert hiába akarok én a szőke, kékszemű, nagymellű nőknek melltartót eladni, ha nincs olyan mérés, statisztika, szolgáltatás, amely meg tudná mondani, ki a szőke, kékszemű, nagymellű. Vagy ha el szeretném érni a 100 milliónál nagyobb forgalmú cégek könyvelőit - őket hogyan azonosítom be?

A célzás tehát első lépésként okos célcsoport meghatározást kell jelentsen. Ehhez pedig ismerni kell az internetet, a technológiát, a szolgáltatásokat. Speciálisan, helyi szinten! Hiszen míg az USA-ban az IP cím alapján lehet területi célzást csinálni, addig nálunk erre nincs lehetőség. Lehet nálunk is bizonyos esetekben területileg célozni, de máshogy.

Ezért amikor az internetes reklámcélzásról írok, akkor kénytelen vagyok írni a szolgáltatásokról és a lehetőségekről is. Arról, hogy vajon megtalálhatja-e élete párját az a nő, aki olyan férfit keres, aki nem iszik, nem kártyázik, nem dohányzik, nem nőzik - mert lehet, hogy nem is létezik... 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr96994888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBALAZS · http://eloszto.blog.hu 2009.03.10. 23:35:32

Akkor a felvetett kérdésedre, hogy lehet-e valahogy célozni, az a válasz, hogy nem?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.03.11. 00:03:02

@TBALAZS: Nem az. Az a válasz, hogy lehet, de nem mindenre és nem mindenhol.

Sofokles · http://sofokles.blog.hu 2009.03.11. 13:41:25

@Konrad:

Nem szeretnél egy olyan posztot írni, amiben konkrétan kifejted, hogy milyen rendszereken konkrétan mire és hogyan lehet célozni? Igazából tökre nem értek ezekhez gyakorlatban, csak nagy általánosságban, pedig jó lenne valamennyire belelátni.

dJw_ · http://rendszergazdak.blog.hu 2009.03.12. 21:47:58

ha megvan hogy lehet a szőke-kékszemű-nagymellű nőket célozni, kérlek tedd közzé egy tanulmányban :) azt hiszem sokan pénzt is adnának a módszerért :D

tréfa nélkül: valóban érdekelne engem is, hogy milyen módon lehet célozni efféle paraméterek alapján... akár korcsoportra is


süti beállítások módosítása