Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Centralizálódás folyt.köv.

Címkék: onlinemarketing kampány üzlet

2009.04.07. kedd 20:04 Konrad

Az ügyfeleim egy része számára fontos kérdés, hogy hogyan, milyen csatornán értékesítse a reklámhelyeit. Ezek jellemzően kicsi - illetve nem túl nagy - forgalmú, ám speciális célcsoportal rendelkező szolgáltatások.

Tavaly őszig azt gondoltam - és azt is tanácsoltam -, hogy akkor járnak a legjobban, ha meg tudják szervezni a saját értékesítésüket. Ez két ok miatt előnyös: sokkal jobban ismerik a saját oldalukat, mint bármilyen közvetítő, és ráadásként így van lehetőségük speciális, az adott szolgáltatásból következő megoldások eladására is.

Aztán két dolog történt a piacon, ami miatt mára megváltozott a véleményem.

Egyrészt jött a válság. Ennek következtében a pénzköltés a piacon átrendeződött: a nagyobb cégek jellemzően visszafogták a költést, a kicsik vagy leálltak, vagy átrendezték a portfóliójukat. Vagyis kevesebb pénz lett a piacon, jellemzően az ügynökségi szegmensben, és kicsit talán több pénz jelent meg a direkt oldalon.

A másik történés az új sales house-ok megjelenése illetve a nem annyira újak megerősödése. A sales house-ok nagyon jó érdekérvényesítők az ügynökségek felé, vagyis az ügynökségi pénzek egy jelentős részét meg tudják szerezni - mindenképpen többet (arányában), mint ami tavaly ilyenkor. Vagyis kevesebb (ügynökségi) pénz jut a kisebb portáloknak.

Így mára a javaslatom az, hogy érdemes keresni egy sales house-t és megegyezni vele, így lesz inkább esélyünk az ügynökségi pénzekhez. Persze e mellett kell egy jó saját értékesítő is a direkt ügyfelekre - amennyiben ez megoldható.

Így lehet szerintem optimalizálni a bevételeket.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr521052500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.04.08. 12:52:50

OFF: az etarget reklám eddig is zavaró volt a bejegyzésekben, de most, hogy balra zártad, és nincs space közte és a szöveg közt, még szörnyűbb...
legtöbbször nem zavar, mert RSSben olvaslak, de ha kijövök kommentelni, olyan falkaparós kedvem lesz tőle :)
értem én, hogy kell a pénz, de nem lehetne kicsit kulturáltabb formában az arcunkba tolni? :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.04.08. 16:47:05

@kohana: nem pénz, teszt. Nem marad már sokáig :)


süti beállítások módosítása