Nevet ne mondj, ha kedves életed,
Nevet ne mondj, sehogy sem éri meg.
Nevet ne mondj, hisz ők is ismerik,
Nevetve mondj nemet, ha kérdezik!(Bródy János)
Azt mondjuk, mi, marketingesek, hogy a direkt hirdetések a legjobb hirdetések. Amikor személyesen szólítjuk meg azt, aki a vevőnk lehet. A direkt hirdetésekhez viszont ismerni kell a megcélzott ember nevét és valami elérhetőségét - minimum. De az a jó, ha ennél még sokkal többet is tudunk.
A hazai szabályozás elég szigorú, ha valakitől adatokat szeretnénk megtudni. A kicsit kusza törvényi hátteret tavaly szeptembertől módosították - ami így nem lett jobb, de legalább rosszabb lett a hirdetőknek. Ezen végül most, a napokban változtattak, és végre kicsit normalizáltabb viszonyok közt lehet az interneten is adatbázist építeni.
De hogyan építsünk adatbázist? Milyen módszerekkel? És most akkor mi az aktuális törvényi szabályozás? Erről fogok írni júliusban, vagyis a július hónap az adatbázis építés hónapja lesz az Onlinemarketing blogon.
Utolsó kommentek