Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Idegen tollakkal ékeskedek...

Címkék: blog statisztika ajánló weboldal

2009.07.28. kedd 20:26 Konrad

...vagyis ajánlok néhány dolgot, mert azt gondlom, ezeket érdemes elolvasni, megnézni, megismerni.

Az első egy nagyon érdekes interjú. A kérdező Rabbit, a válaszoló pedig a Turulcsiripet is készító Tóth Benedek. Jó hosszú írás, de egy sör mellett érdemes végignézni - lehet belőle tanulni. Ráadásul értelmes kommentek is vannak alatta.

Egy piciny ízelítő:

R: Ezek az “intuitív” felületek általában flash-es megoldások. Korábban említetted, hogy a flash-nek bármi nemű használatától elzárkóztok. Én sem vagyok nagy barátja a dolognak, de az autós példánál maradva arra például nagyon jól használható, hogy meg lehessen nézni, körbe lehessen forgatni egy autót kívül, belül, át lehessen színezni…

TB: Persze van, amikor szinte elkerülhetetlen a flash használata, például a videólejátszók vagy az említett autós példa esetében. De mindennek egy almenüpontnak kell lennie, s nem olyannak, hogy mondjuk a flash-ben becsúszik a menü és zenél. Vagy beszél… Az a legszörnyűbb :) Volt olyan ügyfelünk, aki kipróbálta a képernyőre besétáló figurát, és az oldala teljesítménye 95%-kal esett le. Maga sem akarta elhinni a statisztikát…

A flash-eknél gondot jelent még, hogy a felhasználók nem tudnak oldalakat új böngészőfülön megnyitni. Az oldalak új tabon való megnyitása egyébként erőteljesen átformálja a felhasználói szokásokat, de ez már egy másik kérdés.

Nem a technológia rossz, csak megvan a maga alkalmazási területe. Érdemes csak akkor használni, ha nem lehet mással kiváltani. És akkor is lehetőleg alternatívával és akkor is csak flash-t (vagy más olyan technikát, aminek van valami normális piaci részesedése, a Silverlight stb. felejtősek).

A második is blog és interjú, de itt többen válaszolnak ugyanazon kérdésekre. Egészen pontosan: a webdesigner kérdez site buildereket. Aki akár csak tervezi, hogy weblapot készíttet, olvassa el! Nagyon tanulságos.

2. szerinted hogyan lehetne javítani a designer - sitebuilder - fejlesztő kommunikáción?

(...)

Horváth Sebestyén László: 
A designer - sitebuilder - fejlesztő kommunikációnak a jó dokumentáció, egységes koncepció az alapja, ha mindenki egyértelműen átlátja, mi a cél, és persze nem akar önálló utakon járni. Fontos a megvalósítandó megoldásokat átbeszélni, különösen a dinamikus elemeknél (galéria, lapozó effektek, stb...), érdemes már e tervezés közben egyeztetni a sitebuilderrel, ha ez megoldható. Mindenképpen jó ha van egy személy, aki az egész munkát átfogja, átlátja, döntéseket hoz. Egy jó csapat ma már öt tagú, marketing, seo, grafika, sitebuild, programozás - enélkül nehéz sikert elérni. Ha valaki egyszemélyben ért mindenhez, az nem ért semmihez.
 

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban egy weboldalt ajánlanék, mégpedig az Adverticum most elkészült statisztikai oldalát, az adstat.adverticum.hu-t:

Az AdStat egy ingyenes szolgáltatás, amely az Adverticum AdServer mérései alapján pontos képet ad a hazai internetezők technikai, technológiai hátteréről, valamint az online hirdetések legnépszerűbb formáiról.

Az AdStat oldalon található adatok az Adverticum AdServer rendszeréből származnak. Az AdServer által kiszolgált hirdetésekkel naponta több mint 3 millió felhasználó, vagyis gyakorlatilag minden hazai internetező találkozik. Az AdServer naponta átlagosan 5-600 millió, havonta 16 milliárd hirdetést jelentet meg magyarországi oldalakon.
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr461274338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csáki István · http://www.csakiistvan.hu 2009.07.28. 20:31:02

Az első kettő mára megvolt, az adverticumért pedig köszi

ricco 2009.07.29. 00:58:06

Nem rossz ez az adverticumos oldal. Érdekes, hogy a róka mindjárt behozza az explorert, meg hogy a chrome megjelenése hónapjában elverte a safarit, bár az operációs rendszerek félelmetes statja alapján nem olyan váratlan.

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2009.07.29. 08:08:40

Az utolsó, idézett bekezdés szerint, ha én egy átlagos nethasználó vagyok, akkor naponta közel 200 darab adserveres hirdetést látok.
Hmmm... Elgondolkodtató.

Kolbert István 2009.07.29. 13:03:33

Milyen érdekes h ennyire leesett a kommentek száma egy mélyebb szakmai post után... :)

Nakhchivan 2009.07.29. 13:32:43

"gyakorlatilag minden hazai internetező találkozik" = gyakorlatilag senki sem használ reklámszűrőt. Az arány persze kérdéses, de nem hiszem, hogy 1% alatt lenne a reklámot szűrők aránya, különösen nem személy hanem oldalszám alapján.

Pályagondnok · http://palyagondnok.blog.hu/ 2009.07.29. 15:14:28

off:

benei péter mikroblogjáról:
www.guglisagok.hu/gmailsuli/

:DDDD

ő azt a megjegyzést fűzte, hogy twitteredző után itt a gmailtanár.:)))DDD


süti beállítások módosítása