Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Túlélésre játszani?

Címkék: üzlet

2009.08.25. kedd 22:19 Konrad

Nincsenek se jó, se rossz hírek a piacon. Nincs már MOHI, nincsenek sikerjelentések, vannak viszont olyan jelek, amik nem tetszenek. Igazából pletykák. Suttogások. Ilyen-olyan meg nem erősített hírek.

Hogy éppen ki akar tönkremenni, ki mit akar kiszervezni, minek mi az ára de nem veszi meg senki, és igazából: mindenki a túlélésre játszik.

Mi lehet ebből az igaz? Franc se tudja. Komolyan kell ezt venni? Még ez se biztos. Talán nem lesz semmi az egészből, és csak évek múlva egy sörözés közben derül ki, hogy tényleg baj volt (van)?

Mindenesetre pletykák vannak. Az is lehet, őszi meglepetésekre kell számítanunk.

Még nincs vége a válságnak. 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr701338336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kerzo · http://munkapad.blog.hu/ 2009.08.25. 22:35:59

Arra gondolsz, amikor eljátszák a hattyú halálát, hogy habár lenne rá keret, de a válságra hivatkozva lenyomják az árat? Pedig lehet, hogy ebből lesz a kidobott pénz, mert konkrétan nem lehet belőle szignifikáns javulást elérni. Én azt mondom, bátraké a szerencse. Én azt vallom, hogy az lesz a válság nyertese, akiben van kellő elszántság újra gondolni a stratégiáját és persze biztosít keretet a megvalósulásra.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.25. 22:39:49

@kerzo: nem pont erre. Ennél "mélyebb" dolgokra. vszteségekről szólnak a pletykák és hasonló rossz dolgokról.

Clicker · http://www.klikkmania.hu 2009.08.25. 23:19:28

ez így nem ér semmit, csináljuk akkor komolyan!

Halljuk a konkrét pletykát, Konrád!

ui: aztán mi is mondunk neked cserébe a kommentek között

ChrisDry · http://www.chrisdry.com/ 2009.08.26. 08:27:45

Aki kicsit felkészült cég az gyorsan lépett a válság elején, annak mostanra már nulla közelinek kell lennie a deficitnek. Új piacok, innováció meg lehet oldani, de ismerve a vezetőségi gondolkodásmódot, jó még csökkenteni a dolgozói létszámot stb. Persze aki későn -vagy netán mostanában tett lépéseket ez ügyben- azok még jó ideig érzik a válság hatását... Természetesen minden szektorban nagy a visszaesés, de aki nem innovál az lemarad...

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.08.26. 09:37:04

a nyáron már több helyen azt láttam, hogy na, lassan kezdünk kilábalni a válságból.
Aztán most, hogy mindjárt itt a szeptember, megint az a "nóta", hogy nincs vége a válságnak, szeptemberben jön a "második hullám".
Én nagyon kíváncsi vagyok, mi lesz igaz.
Persze gondolom a nyári "mindjártvége" hangulat köszönhető volt a nyári holtszezonnak is, és hogy megint beindulnak a dolgok jobban látszik minden, vagy legalábbis van végre vele foglalkozva.

belabacsi007 2009.08.26. 11:07:20

Én inkább azon lennék meglepve, ha nem lennének ilyen pletykák. Szóval komolyan kell venni...

Szűcs Attila · http://twitter.com/szucs_attila 2009.08.26. 11:26:36

Na de most mégis konkrétan, a nagyokról van szó?

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.28. 17:18:54

Érdekes, ahogyan ez a válság hat az online dolgokra. Amikor nagyjából kirobbant akkor semmi hatása sem volt ránk... aztán valamikor március környékére annyi megkeresésünk jött, mint még soha.
Ekkor kijelentettem, hogy RÁNK bizony ez nem hat! Tévedés volt...

Két elég nagy szerződésünk nem lett végül aláírva, amiről nagyjából már szóban megállapodtunk... aztán az érdeklődők is eltűntek lassan és jött a nyári nagyhalál...

Amit álmomban sem gondoltam volna... az emberek ugyanúgy elmentek szépen nyaralni, annak ellenére, hogy VÁLSÁG van és elvileg nincsen miből költeni a vezetők ugyanúgy elérhetetlenek voltak... mint eddig. Én szinte végig talpon voltam, ugrásra készen, bármikor! Hiba volt...

Ezekszerint mégiscsak van a döntéshozóknak pénzük!? Csak jól titkolják?

Most elég jól elindult megint a piac, kérdés persze az, hogy a happy szerződéskötés után kik fognak arccal a sárban feküdni és nem kifizetni az utolsó részletet... mert bedőltek közben.

Nekem csalódás volt az emberek és vezetők hozzáállása... ahelyett, hogy serényen ment volna a munka, mindenki leeresztett.. ezekszerint MÉGSEM szúr eléggé a szög!

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.28. 17:22:33

@Ernő (WebSEO): volt azért ebben a nyárban egy olyan "mindegy, nem érdekel, akkor is" hozzáállás. Meg azért az évek alatt megszokott dolgokról nehezn mond le az ember.

Ernő007 · http://www.webseo.hu 2009.08.28. 22:02:27

@Konrad: Valahol ez természetes, de én jobban vártam volna a küzdést, a fennmaradni vágyást... Vagy csak én akartam küzdeni? :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.08.28. 22:17:55

@Ernő (WebSEO): szerintem nem csapott elég nagyot a válság. Akiket kirúgtak, azokon igen, de akik maradtak, azokon nem. Ez azt mutatja nekem, hogy nagyon sok tartalék volt a cégekben, amikkel most élnek.

Hungarian SEO · http://hungarianseo.com 2009.09.04. 20:26:48

@Konrad: Pontosan így van. Én a nyomdaiparban is elég otthonosan mozgok, ezáltal lehetőségem van kicsit felülről nézni a gazdaság ezen ágát, és egyértelműen azok a cégek dőltek be (eddig) akik, vagy nagyok voltak és alacsony árréssel dolgoztak, ezért lételemük volt, hogy folyton áradjon hozzájuk a meló, vagy épp ellenkezőleg: kicsik voltak amúgy is kevés megrendeléssel. Az maradt életben akinek volt (van) tartaléka, csak az a kérdés kinek meddig tart ki...


süti beállítások módosítása