Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • énisfélek: @énisfélek: Még egy fontos dolog, amit sokan nem is vesznek észre: a reklámok által igényelt letöl... (2017.09.19. 10:36) Önmérséklet?
  • énisfélek: A reklámok megjelenítésében van egy jól meghúzható határ: hagy-e engem élni, vagy nem hagy élni? t... (2017.09.19. 10:22) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: @Kopasz Szuzukis: Így van, ezt úgy hívják: tudatos vásárló. És ez a halmaz a leginkább üldözendő ... (2017.09.19. 10:15) Önmérséklet?
  • Duplaxiii: OK, állapítsuk meg, hogy korunk legkárosabb szakmája a marketing! Ugyanis már nem egy vállalkozás ... (2017.09.19. 10:10) Önmérséklet?
  • Before: Nagyon jó és aktuális az írás. Én is találkoztam azzal, amit Zoli írt, baromi irritáló. A google k... (2017.09.19. 09:46) Önmérséklet?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (225) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (20) email marketing (39) érdekes (203) etarget (206) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (130) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (107) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (29) kampány (352) kérdés (7) kereső (60) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (202) kreatív (108) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1115) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (48) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (28) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (17) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (251) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Üzleti kommunikáció

Címkék: üzleti kommunikációs hónap

2009.09.08. kedd 21:03 Konrad

A kommunikáció alapvetően minden olyan folyamat, amikor egy feladó és egy vevő közt üzenet kerül átadásra.  Az üzenet formája, az üzenet közege sokféle lehet. A feladó és a vevő egy-egy üzleti folyamatban viszont korlátozott.

Üzleti kommunikáció esetén a felek jellemzően egymással üzleti kapcsolatban lévő vagy üzleti kapcsolatba kerülhető szereplők, például eladók, vevők, üzletkötők stb. Vagyis a cég, a fogyasztó, és sokan másik, akik részt vesznek a folyamatban szintén alkotói a kommunikációnak. Sőt, aktív részesei is lehetnek, hiszen például a web 2.0 pont arról szól az üzleti életnek, hogy az addig jobbára egyirányú folyamatok kaptak egy hangsúlyos visszirányt: amikor a fogyasztó kommunikál a cégek felé.

De a kommunikációs folyamat egyik lehetséges része az is, amikor egyenrangú felek, pl. cégek egymással kommunikálnak. Az üzenet pedig lehet egy üzleti ajánlat, de lehet persze hirdetés is. Ugyanakkor ha egy üzleti ajánlatról van szó, akkor ez a fajta kommunikáció jellemzően személyes jellegű és mindenképpen kétirányú.

De nagyon fontos, hogy az üzenet mindkét fél számára érthető legyen. És itt most nemcsak arra gondolok, hogy ugyanazon a nyelven történjen a kommunikáció, hanem azt is, hogy ugyanazt értsék a különböző fogalmakon.
 

Az üzleti kommunikáció tehát nagyon sokrétű kell legyen, és egyáltalán nem csak a reklámról szól. A reklám ennek csak egy része. Hiszen amikor adunk egy üzleti ajánlatot, amikor átadjuk a névkegykártyánkat vagy elküldünk egy e-mailt, akkor is kommunikálunk. És ennek a kommunikációnak a formája egyben egy lenyomat is rólunk.

"Ilyenek vagyunk, látod. Nem is olyan szörnyű."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr721369636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

online11 2011.03.12. 14:47:43

Kedves Konrád! Egyetértek veled, főleg az utolsó bekezdésben írtakkal.Egy névjegykártya, egy e-mail is jelzésértékű lehet.. teljes mértékben. Arról amit írsz, eszembe jutott egy blogbejegyzés, Nógrádi Bence tollából, amit egy üzleti klub (www.milliomos.hu) tagjainak küldött.. "Ha kedves az üzleted... Kommunikálj!!! Ír néhány olyan alapvető szabályról, amit vállalkozóként mindenkinek be kell(ene) tartania.. ha kedves az üzlete..Ír egy törvényszerűségről a kommunikációval kapcsolatban, mely szerint "az életminőséged szintje egyenesen arányos a kommunikációd minőségének szintjével..." ezen érdemes elgondolkodni..