Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Keresőmarketing Nap 2009

Címkék: keresomarketing nap 2009

2009.09.14. hétfő 21:25 Konrad

Idén is lesz Keresőmarketing Nap, immár a harmadik. Most fogunk keményen belevágni a szervezésbe, végülis mindjárt itt a november.

Azt már tudjuk, mit szeretnénk, de még vagyunk annyira rugalmasak, hogy tudunk új dolgokat is beilleszteni. Kérdésem volna: mit szeretnétek látni/hallani a konferencián a keresőmarketing témakörében?

Legyen sokkal több kampányelemzés? Tippek? Analitika? SEO? Vagy valami egészen más?

Ki mit szeretne?

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr741382252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.09.15. 09:04:44

@Muster Mark: ez még viccnek is rossz, bár ez a hozzászólás csak Téged jellemez.

@Konrád: Tudom fontos az igény felmérés, de én nem értem mindig pontosan, hogy azok akik szerveznek egy konfot vagy tréninget (akár csinálnak egy honlapot) miért teszik fel azt a kérdést, hogy miről legyen szó? Én laikusként azt gondolom, hogy ha valaki ért valamihez, jobban, mint az aki elmegy erre az eseményre, annak pontosan kell tudnia a piaci igényeket és a trendeket és ő neki kell felajánlania egy komplett programot.

tothzoli · http://www.facebook.com/tothzoli 2009.09.15. 09:14:17

Gondolom a Google mint fő téma (mivel arra épül most szinte minden, seo, sem) és mellette egy kis eTarget :) De fontos lenne a Facebook ppc hirdetési lehetőségét is kivesézni, vagy esetleg a microsoft adcentert, ha valaki külföldön is nyomulni akar. Továbbá kérdéses számomra, hogy miért jó a Google-nak ennyi kupont osztani, mivel a sok pancser miatt egy jól felépített kampány egy perc alatt tönkre vágható, vagy legalábbis napi 8 órás figyelést kíván egy kuponosztogatás után.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.09.15. 10:25:46

@$Norbert$: két oka van annak, hogy az ember kérdez: az egyik, hogy ellenőrizze magát, valóban jól gondolja-e. A másik, hogy megadja a lehetőséget másoknak is, hogy magukénak érezzenek egy eseményt.

Úgy gondolom, hogy mivel ez a 3. ilyen rendezvény, azt már megmutattuk, hogy tudunk ilyet csinálni, tehát nem okoz presztízs veszteséget, ha idén kérdezek is.

kohana · http://kisviraginitaly.freeblog.hu 2009.09.15. 11:19:03

Az analitikáról jellemzően kevés szó szokott esni, pedig fontos, és megvannak a maga trükkjei.
pl habár a Google Analytics a legáltalánosabban használt analitikai eszköz, főként ingyenessége miatt, szívesen hallanék alternatív lehetőségekről is, már ha van rá lehetőség, ha egyáltalán használ valaki mást.
Mert ugye azért van egy jó adag dolog, amit nem tud a GA, de számíthat.

B911 · http://baratcsaba.hu/blog/ 2009.09.15. 13:01:05

Szerintem legyen több SEO. És lehetne körül járni egyéb témákat is. Például, hogy a magyar blogerek milyen pluszt tudnának esetleg elérni, ha egyes dolgokban közös kampányt indítanának.

binary11 (törölt) 2009.09.15. 17:19:43

Először:
- ne adjátok újra ajándékba azt a könyvet, amit 2007-ben megvettem, 2008-ban megkaptam ajándékba :) 2009-ben más ajándékot akarok (pl: google babzsák :D)
- megérne egy kört az a sok "tanácsadó", amivel szépen felhigult a keresőmarketing piac (ugye nem kell felsorolnom?). Több tízezrekért árulják a tudományt, amiből maximum azt megtudhatod, hogy kell title tag-et beszúrni. Nevetséges!
- etargetről többet
- kirakat.hu-s csávó nem kell, unalmas és már két éve ugyanazt nyomja (kávészünet gyanánt mondjuk jó volt, de a napidíjat tekintve felesleges, monnyon le!)
- több és nagyobb lélegzetvételű esettanulmány, elevenen boncolás
- marketing fejtágítás a keresőmarketing mellett (avagy: kinek csinálsz weboldalt? Az érdeklődőidnek, vagy a keresőnek?)

binary11 (törölt) 2009.09.15. 17:21:09

Másodszor:
- jó lenne tudni, van-e élet a google-n kívül is? Mindenki csak beszél róla, de tények?

Kolbert István 2009.09.15. 22:25:22

Az lenne fontos sztem h a belső szakmai dolgokon kívül a megrendelők ismereteiről is sok szó esne. Pl. a honlaptulajdonosok elképzelései, igényei, téveszméi és ehhez h alkalmazkodjanak a szakemberek.


süti beállítások módosítása