Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Eshop hirdetési forma az ETARGET-en

Címkék: etarget etarget tippek támogatott bejegyzés

2009.09.30. szerda 23:28 Konrad

Kétségtelen, hogy a PPC piac második legnagyobb hazai szereplője az ETARGET. Sőt, ha csak a tartalmi hálózatokban történő megjelenést nézzük, akkor sokkal jelentősebb portálokon tudunk megjelenni ETARGET hirdetéssel, mint bármely konkurenciánál. Vagyis a tartalmi PPC megjelenésekben erősebbek, mint a Google.

Éppen ezért érdekes, ha valami újat csinálnak. Már egy jó ideje lehet néhány felületen képeket is elhelyezni a hirdetés mellé - igaz, ez jobbára arra volt jó, hogy a logó megjelenhessen. De az ilyen kis képpel illusztrált megjelenés egyben hatékonyságnövelő eszköz is lett, és éppen ezért nem meglepő, hogy ezt a vonalat is továbbgondolta az ETARGET.

Ez az újabb hirdetési megoldás pedig online boltoknak, e-shopoknak lehet érdekes: az Etarget Eshop Ads a neve ennek a megoldásnak.

Mindenféle magyarázat helyett íme egy kép, hogyan néz ez ki a weboldalakon:

A formátumot egyelőre béta verzióban lehet kipróbálni, vagyis még nem végleges - de már létezik. Az ETARGET partner webáruházak tudják e-mailben kérni, hogy aktiviálják nekik a megjelenést. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr51419663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adatvédelmi szakértő · http://www.adatvedelmiszakerto.hu 2009.10.01. 15:41:46

Szívesen megnéznék egy hatékonyság összehasonlító esettanulmányt, Google content vs Etarget meccsről.

arch'i 2009.10.02. 12:41:23

Formai észrevételem lenne a képes PPC hirdetésekhez.

Sales house-tól érkező banner esetén a banner a megjelenés előtt többnyire több szűrőn is átmegy, és maga a site tulajdonosa is dönthet arról, megjelenteti-e.

A PPC jellegű hirdetéseknél jóval nagyobb az automatizmus. Ha csak szöveges a hirdetés, semmi gond, az oldal tulajdonosa maximálisan az oldalához igazíthatja (háttér, betű színe, típusa, mérete). Probléma a képpel van. Ezeket a képeket, bannereket úgy tudom, a hirdetők közvetlenül maguk töltik fel. Elvileg bármilyen primitív kép bekerülhet a rendszerbe és felkerülhet a tartalmi hálózatba. Nem tudom, az Etargetnél ez hogy működik, de pl. az AdSense-nél nincs módom átlátni, hogy éppen milyen jellegű, színű, minőségű képes hirdetések futnak az oldalamon. Az pedig teljesen zavarossá válhat, mikor a képes hirdetés nem önmagában jelenik meg, hanem blokkokban, egymás alatt vagy mellett, teljesen véletlenszerűen.

A tartalomszolgáltatónak, gondolom, nem teljesen mindegy, hogy néz ki az oldala. Más eszköze nincs, mint hogy lekapcsolja a képes funkciót.


süti beállítások módosítása