Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Köszönet

Címkék: jog keresomarketing nap 2009

2009.11.18. szerda 22:02 Konrad

Megvolt a 3. Keresőmarketing nap. Én belülről úgy éreztem, ez sikerült a legjobban. Gyakorlatilag az összes előadásnak megvolt a helye és funkciója, és bár nem volt mind egységes jó, de a legrosszabb is elég jó volt. Az ebéd utáni blokkot kicsit hosszúra sikerült szervezni, ezt majd jövőre máshogy faragjuk.

Nekem személy szerint a reklámjogról szóló előadás tetszett a legjobban, amit Fazekas Ildikó tartott az Önszabályozó Reklám Testület képviseletében. Egyrészt nagyon precízen összefoglalta a legfontosabb olyan reklámjogi dolgokat, amik a PPC hirdetéseket is érintik, másrészt sikerült tényleg a lényegre koncentrálni, és valóban csak a PPC-hez köthető dolgokról volt szó.

A legfontosabb az elmondottakból szerintem az volt, hogy az esetek legnagyobb részében a PPC hirdetés és a landing page együttesen kell, hogy a törvényi kötelezettségeknek megfeleljen, vagyis sok kiegészítő információt elég a landing page-en elhelyezni. Egy fontos kivételt említett, a pénzügyi hirdetések esetében a THM-et és az EBKM-et, azoknak a PPC hirdetés szövegében is benne kell lenniük, ha konkrét hitel vagy befektetési összeg kerül reklámozásra (pl. 5% kamat, THM: 26%).

A következő napokban is majd szemezgetek pár érdekes infóból, de mára már a pihenés következik, nagyon köszönöm a hallgatóságnak, hogy eljöttek, az előadóknak, hogy előadtak, a szponzoroknak, hogy segítettek és a szervezőtársaimnak, hogy ismét remekeltek.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr301535427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joskafiser 2009.11.19. 10:39:04

erdeklodnek h a keresos blokkban milyen valasz szuletett erre a kerdesre:

"sztem az igazan izgalmas kerdes az ,h milyen modon szeretnek ravenni a magyar netezo sereget, h google helyett ezt hasznaljak ?

szeleskorben. tobbszazezerszam. "

Kereso75 · http://kereses.blog.hu 2009.11.19. 12:35:23

Mint előadás szerintem is Fazekas Ildikóé volt a legprofibb. Annak ellenére mondom, hogy a témája nem érintett különösebben.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2009.11.19. 17:23:52

@joskafiser: még ha meg is van a tervük rá, szerinted elmondaná bármelyikük úgy, hogy lényegében a konkurenciával ül egy asztal mellett?
Egyékbént valóban érdekes kérdés, de egyáltalán nem meglepő, hogy nem válaszoltak.

zerushunter 2009.11.19. 18:48:11

köszönjük Konrádéknak és a kirowskinak/ iProspectnek a remek konfot!

joskafiser 2009.11.19. 22:13:43

@KZsuzsa: namost erre szimplan ne valaszoljak v leadjak egy 10 perces kiseloadast ?

najo , roviditek: _ha_ erre nem volt valasz (nem voltam ott, nem hallottam), akkor nagyon valoszinuleg azert nem volt, mert nincs ra valaszuk. ugyanis, nemlehet ra valaszuk. erre 2 valasz lehetseges:
1. vegtelen sok penzuk van, vegtelen sok penzzel vegtelen hirdetest vasarolnak _minden_ letezo feluleten, es hosszu hosszu eveken keresztul beleivodnak a nemgeek agyakba is, es ezaltal hasznaljak oket.

2. vegtelen-5 penzzel nekialljak magukat nyomni az iwiwen es a myvipen. sokaig. szinten nagyon sokaig, amig az ott levo agyakba beleivodik. ez a verzio nem sokkal olcsobb mint az 1.

a slusszpoen az h semmi nem garantalja, h az 1. v 2. verzio utan a _szeles_ neptomegek hasznalni fogjak a keresoket.

mas utat az en korlatolt agyam perpill nem lat. persze lehet az h vmi multival/fix ceggel megvetetjuk a keresot, de az nem er.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.11.19. 22:17:34

@joskafiser: van azért más út is. Például egy Miner.hu, mint tematikus kereső teljesen más módon tud fejlődni, mint egy Szörcs.hu. De a hazai piac jellegzetességei miatt pont az általad írt rengeteg hirdetéses megoldás egyáltalán nem biztos, hogy működne...

joskafiser 2009.11.20. 09:30:39

igen. en is azt mondom hogy nem mukodne az sem. viszont a ciki az h kb ez az egyeduli megoldas. es csak hogy pontositsunk:
en arrol beszelek, hogy egy keresetot itthon hogy juttatunk el _sok_szazezres szeles tomegekhez. hogy azok hasznaljak napi rendszeressegggel. google helyett. en faterom, te faterod, az autoszerelogyerek a szomszedbol, meg a 16eves cica a masik szomszedbol.
minert ezek nem fognak hasznalni barmilyen nagyszeru is az, tudod ezt te is.

Tóth Benedek 2009.11.20. 09:49:19

@joskafiser: Szerinted bárki beletolna éveket és soktízmillió forintot egy ilyen projectbe pontos terv nélkül erre vonatkozólag? Szerintem nem.

Másrészt: a keresőpiac éves forgalma 3 milliárd forint, és a következő két évben összesen kb. 10 milliárd forint lesz. Ez elég sok pénz, főleg, hogy a Google zsebben hazaviszi.

Ezt figyelembe véve már nem is tűnik olyan nagyon vészesen elborult dolognak bepróbálkozni.

joskafiser 2009.11.20. 11:02:53

szerintem meg azert volt erre mar pelda. altavizsla meg ok! (ha egyaltalan ez volt a neve, eletemben meg nem neztem, pedig napi 12 orat toltok a neten eleg regota)

azt meg nemertem mire utalsz azzal hogy a google mennyit visz haza? annyit amennyit, es azert mert van napi X oldalletoltese. hiaba akkora a piac amekkora, ha az embereket nem lehet ravenni, h mast hasznaljanak. ettol meg a masik keresonek nem lesz abbol penze.

latom en is hogy ott a mezescsupor , csak eppen el kellene erni. ahhoz meg le kellene kuzdeni azt a franya 100meteres szakadekot ami koztunk van.

btw, ne ertsd felre, sok sikert mindenkinek. vegre elindul valami pezsges es nem csak index/origo/sanom nyokog. kell az innovacio meg a friss ver, es le a kalappal mindez elott.
pusztan piaci oldalrol kizartnaktartom hogy ez sikeres lehet.
es mondom megint, en nem arrol beszelek, h a havi 5millioba kerulo project hoz havi 7et -mert persze siker az is-: en azt nevezem sikernek, hogy szeles tomegek ezeket hasznaljak google helyett. ilyet pedig nem tudok elkepzelni ha ranezek a sarki pekre.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2009.11.20. 11:06:30

"ilyet pedig nem tudok elkepzelni ha ranezek a sarki pekre." - Én pedig el tudom képzelni, "csak" meg kell tudni a sarki péket is szólítani. Persze nem első körben, ez majd akkor fog történni, ha már a rendszeresebben netezők körében is terjed a használat.


süti beállítások módosítása