Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vezércsel

Címkék: üzlet

2010.01.22. péntek 17:30 Konrad

Nem is olyan régen volt az, hogy írtam az Origóról. Akkor elég sötét képet festettem a cégről, ezzel fejeztem be a postot: 

Tehát nincs pénz. Nincs vízió. Mi maradt? Eszeveszett költségcsökkentés, veszteségek leírása, és valami bizonytalan útkeresés. És ebből minden lehet. Lehet eladás de lehet bezárás is. És hogy mi lesz? Ezt szerintem még a Magyar Telekomnál se tudja senki.

Aztán jött az év eleje, és az első komolyabb átigazolásos hír (idén): az Origó új vezért keres, és az egyik lehetséges jelölt az Index.hu volt vezetője, a tél elején távozó Vaszily Miklós. A pletykák még egy nevet említettek, a Kirowski vezetőjét, Novák Pétert - állítólag őt is felkérték.

Úgy tűnik, ezen pletykák jó forrásból érkeztek, hiszen ma délután megjött az Origo Corp. sajtóközleménye:

2010. február 1-jétől Vaszily Miklós a Magyar Telekom 100%-os tulajdonában lévő Origo Zrt. vezérigazgatója. Az elkövetkező hónapokban Novák Péter is csatlakozik a cég menedzsmentjéhez általános vezérigazgató-helyettesként.

Tehát két ismert és elismert vezetője lesz az Origónak. Ez azt gondolom "nagy" hír. Egyrészt meglepően jó és logikus döntés, hiszen olyanok fogják vezetni a céget, akik pontosan ismerik, sőt formálják is a piacot. Másrészt van azért benne nem kevés pikantéria is, hiszen a konkurens hírportál vezetője és az egyik legnagyobb online ügynökség vezetője került oda.

Lefordítom: az Origónak erősíteni kell a szolgáltatásainál és az értékesítésnél is, és nincs, nem volt olyan belső erőforrás, amely erre alkalmas lett volna. Vagyis iszonyú nagy feladatot kapott a két új vezető, de őket ismerve, látványos változások elé néz az Origó is. Elindulhat végre egy olyan irányba, amely nyereségessé teszi és újra vezető, és nem követő szolgáltatás-csomaggá válik.

Lesz mit tenni egyébként, és most nem a sajtóközlemény blabla dolgokra gondolok. (Tehát NEM erre: "Az új vezetők fő céljaiknak tekintik az Origo háromképernyős stratégiájának sikeres megvalósítását") Sokkal inkább ennek folytatására:

Az új vezetők fő céljaiknak tekintik (...) az online tartalom és szolgáltatások területén a látogatószám és a hirdetési piacrészesedés tekintetében egyaránt elért vezető szerep további erősítését. 

Rendet kell tenni az Origo.hu-n, a Freemail-en, de leginkább talán az IwIw-en. Jönnek a kihívók, jönnek a konkurensek, miközben erősnek és piacvezetőnek kell maradni.

Nem lesz könnyű. Talán nekik sikerülni fog. A tudásuk megvan hozzá, csak a kellő támogatást is megkapják. Drukkolok.

 

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr351693217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2010.01.22. 17:58:37

hát igen, jó lenne, ha az iwiw sem az FB-t követő/másoló lenne, hanem innovatív. Lassan mindennapos az üzenet a gmailemen v. IM-emben: "áthúztam a Facebookra az ismerőseim iwiw-ről végre, done"

Mr.Insider · http://insider.ruul.hu 2010.01.22. 19:18:42

Aszem ez a nap híre, ez igen! Álom Team végre az Origo élén!

Egyet értek, igazából az iWiW-vel érdemes kezdeniük... no persze sztem ezt ők tudni fogják :-))

Gratula, hajrá álom team! Ismét érdemes lesz figyelni a piacvezetőre

dezo · http://devaizoltan.hu/blog 2010.01.22. 19:54:44

Az egyik paraméter (elkötelezett, vízióval rendelkező, stb. menedzsment) kipipálva.
De mi lesz a másikkal (pénz)?

Igazi programozó 2010.01.22. 21:25:35

Az lehet, hogy csak nekem van hányingerem? Ilyenszintű vezetőknek - épp az Origótól legutóbb távozók példáját látva - markáns "elnemszerződési" megállapodást illik aláírni az előző munkahelyükön. Nekem kurvára kilóg a lóláb.

@prospero2: Hát szerintem meg nem ez az álom-team. Ezek az emberek szakemberek, vezetők, sőt, jó vezetők, de nem tartalomipari szakemberek. Nem tőlük lesz jobb a Freemail - bár az most igazán jót hajrázott - meg a többi.

sinkovits · http://thinkdigital.blog.hu/ 2010.01.22. 21:56:57

Csinálhat az Origo bármit, nekem valahogy az Index a hitelesebb.

failtv · http://kopkodotvmaci.blog.hu/ 2010.01.22. 21:58:41

@Igazi programozó: Miért írtak volna alá? Azért pontosan látni kellene, melyik korábbi cég mekkora nyereségeket tudott felmutatni, mindent kihoztak-e belőlük amit csak lehetett. Annak nagyon örülök, ha egy cégnek nagy neve van, de ez nem egyenlő a nagy sikerrel. Enron, Worldcom, Lehman Brothers, General Motors- ezeket mind dream team-ek vezették.
Persze lehet, iszonyú jó prezentációkat tartanak, és szuper vízióik vannak, és ezt azért meg kell fizetni...

Sájgec 2010.01.22. 22:24:27

Amíg az "újságnál" a két vérdilettáns (Weyer-Nádori) a főnök, addig hiába kalapálgatják a perifériákat. A Simó érának rég vége, lehet menni a picsába vissza közösségi-rádiózni, ott nem fáj semmi.

Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa · http://sslazio.blog.nepsport.hu/ 2010.01.22. 22:52:39

Ez most olyan, mint amikor a béka csókolja meg a királylányt, és ebihalak születnek.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.01.23. 04:04:39

Mondjuk kezdésként megoldhatnák azt, hogy a T erőforrásaival rendelkező IWIW ne legyen olyan lassú, mintha a régi, modemes időket idéző sebességgel használnám. Mivel nálam hiper-digi net van, így egyértelmű, hogy az IWIW átvétele óta nem bírtak elég vasat alátenni, hogy kibírja a normális működést.

joskafiser 2010.01.23. 12:04:55

zsak a foltjat hehehe

Ódor Richárd · https://www.facebook.com/odorric 2010.01.24. 01:04:53

@Szekuriti Blogger: Számomra, mint programozónak meg az egyértelmű, hogy szemét az egész kódja, mint a fene, szépen szólva. Bár nem rendelkezik akkora felhasználói bázissal, de ha csak a MyVIP motorját aládobnák, máris sokkal elfogadhatóbb lenne, és még nem is beszéltem egy nagyobb szabású optimalizációról. Azért lassú az iwiw, amiért egy rosszul portolt konzolos játék is PC-n: rosszul állították be, rosszak a kódjai, és szükségtelen műveletek millióit végzi szükségtelen megoldásokkal.

márvesztes 2010.01.25. 10:18:12

Na ez nagy meccs lesz. Weyer "Eredménytelen" Balázs és Nádori "Mamitcsináljak?" Péter elővezetik majd a nagy háromképernyős stratégiát, de Vaszily nyilván visszakérdez, hogy ha mindengyiknek külön-külön is túlméretezett stábja van, akkor mi a tököm ebben a szinergia?
És hát Markót is felkötheti a gatyát, mert ezt a félig belsős, félig kiszervezett tartalomelőállító struktúra erősen magyarázatra szorul.


süti beállítások módosítása