Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Megszörcsölt adatok

Címkék: kereső

2010.02.09. kedd 22:49 Konrad

Hogy mire jó egy kereső? Hát keresni benne. De mire jó még? Például turkálni az adatokban. Egy saját adatbázissal rendelkező kereső számtalan lehetőséget jelenthet különféle statisztikák elkészítéséhez, hiszen olyan mélységben látja a tartalmakat, amit szabad szemmel egy felhasználó már nem láthat.

Alig pár hete indult el a Szörcs.hu nyilvános béta tesztje, és máris jelentkezik egy olyan statisztikával, ami a hazai piacról, csak a magyar tartalmakról szól. Arra gondoltam, csorbítatlanul közlöm, lássuk, mit tudnak a fiúk:

Új Magyar Internetes Tartalmak Trendjei
A Szörcs.hu Magyar Kereső indexálási adatai alapján, 2010. január

Januárban napi 7 ezer új hazai blobejegyzés született

2010 januárjában 720 ezer új hír és 210 ezer új blog bejegyzés publikálódott a hazai weben. Az újrapublikálást figyelembe véve ez havi 490 ezer új magyar tartalmat jelent.

A Szörcs.hu magyar kereső folyamatosan figyeli és indexálja a magyar interneten keletkező új tartalmakat, kiemelten követve az új tematikai trendek születését. Erre a „trend sourcing” technológiát használja. A januári indexálási adatok látszólag azt mutatják, hogy a blogokon megjelenő tartalmak mennyiségben le vannak maradva, azonban a híreknél jellemző a többszörös megjelenés, az újraközlés. Ha ezt a korrekciós tényezőt figyelembe vesszük, akkor kimutatható, hogy a hírportálokon összesen kb. 280 ezer cikk született. Egy átlagos hírügynökségi anyagot pedig 31 alkalommal publikálnak a weben.
  Egy átlagos hírportálon a hírek 39%-a saját anyag és nem hírügynökségi. Érdekesség, hogy a saját anyagok jellemzően hosszabbak. Ha nem a cikkek számát, hanem a „leütések” számát nézzük, akkor a saját anyagok aránya már 52% feletti.

JANUÁRBAN KELETKEZETT HAZAI ONLINE TARTALOM TÍPUSAINAK ARÁNYA, LEÜTÉSEK SZÁMA SZERINT:


 

Miről volt szó januárban?

Az év első hónapjának két meghatározó témája a BKV sztrájk és a Haitin történt katasztrófa volt. A létrejött új tartalmak 0,05%-a tartalmazza a „bkv” kifejezést. A „haiti” kifejezést január 12-én a létrejövő tartalmak 0,3%-a említette, egész január hónapban 0,04%. (Összehasonlításképp: az „obama” kifejezés 20x ritkábban fordult elő ennél.)
Ha csak az 500 leglátogatottabb oldalt vizsgáljuk, akkor sokkal látványosabb ez az arány. A „bkv” és a „haiti” egyenként a keletkező új tartalmak 0,5%-nak témáját adták.
Január hónapban jelentősen megugrott a belpolitikai témák aránya, elsősorban egyes kormányintézkedések, a pártpolitika és a választások kapcsán. Decemberhez képest az újonnan keletkező belpolitikai témájú tartalmak száma 9,2%-kal nőtt.
  Módszertani megjegyzés: Amikor a belpolitikát vagy más összetettebb témákat vizsgálunk, egy automata rendszer először a kapcsolódó kulcsszavak és kifejezések listáját állítja össze. Ez alapján a jellemzően 2-3 ezer kifejezés alapján tudjuk azonosítani a belpolitikai témákat.

Januári trend toplista

A) Keresett kifejezések (top 10)

  Azaz adott hónapban mely trendekhez tartozó kulcsszavakra kerestek a Szörcs.hu-ban a legtöbben? Zárójelben a trendek egymáshoz viszonyított aránya.

1. Haiti (100)

2. BKV sztrájk (91)

3. Vagyonadó (71)

4. Szmog (66)

5. Avatar (63)

6. Mobil tárcsázás (62)

7. Kiss koncert (61)

8. PPO (43)

9. Sherlock (39)

10. iPad, Apple tablet (31)

B) Legnépszerűbb témák az új tartalmakban (top 10)


  Zárójelben a keletkezett tartalmak száma.

1. Haiti (411 ezer)

2. Bkv (405 ezer)

3. Avatar (280 ezer)

4. Vagyonadó (165 ezer)

5. iPad, Apple Tablet (105 ezer)

6. Sherlock (88 ezer)

7. Kiss koncert (81 ezer)

8. PPO (60 ezer)

9. Vidám park (45 ezer)

10. Szmog (19 ezer)


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr631744281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása