A Bloghu kitalálója, atyja, lelke, motorja itt hagy bennünket. Megy a szomszéd várba, az Origóhoz, az ott induló blog (jellegű) szolgáltatáshoz termékmenedzsernek. Ennek kapcsán felmerült bennem egyrészt az, hogy vajon az Index.hu milyen szerződéseket köt az ott dolgozókkal, hogy csak úgy át lehet lépni a konkurenciához, másrészt viszont az, hogy most láthatunk egy nagyon érdekes kísérletet: vajon erősebb-e egy brand, mit az azt kitaláló-létrehozó ember?
Mert ugye Blumi az elmúlt pár évben nem lett butább, sőt. Ráadásul erőforrásokat is kap, ami elmondása szerint az Index.hu-nál mostanában nem állt annyira rendelkezésre. Vagyis a lehetőség adott: felépítheti újra a Bloghu-t, más néven, de öt év tapasztalattal a háta mögött (már ami a blogos szolgáltatás üzemeltetését illeti).
Ráadásul az elmúlt években sokat változott a világ, és sok új lehetőség született, így az Origó Postr.hu-ja sokkal több lehet, mint egy egyszerű blog szolgáltatás. Ugyanakkor az Index.hu egy nagyon-nagyon erős brand-et épített a Bloghu-ból. Majdnem olyan erőset, mint maga az Index név. Tehát önmagában egy jobb szolgáltatás nem lesz elég. Az iwiwes, freemailes, origós háttér kellően erős hátszél, és adja magát a lehetőség: le kell győzni a saját gyermekét.
Most nem is tudom, kinek drukkoljak.
Utolsó kommentek